Omgeving Stekene-Moerbeke-De Klinge-Hulst-...

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
pat2
Mountainbiker

Post by pat2 »

amaai,gelukzak 2 weken betaald verlof (hoe doede gij da?)
Alleen spijtig dat je dan niet kan biken.Ik lig ook een week-end stil want ik moet een paar tanden laten uitsnokken.
groetjes en veel beterschap, PAT2
Chiemel
Mountainbiker
Location: Rood operatiemes "handmade in USA", ongeveerde Decathlon mud/beachbike

Post by Chiemel »

Toch geen 2 weken betaald verlof zulle. [-X
k Kan mijn werk zodanig regelen da k voorlopig enkel zittend werk moet doen, dus gene congé.
Trouwens, k ben ook gene mens om hele dagen thuis te zitten en bijna niets te kunnen doen, werken is zo een goeie afleiding. :roll:

BTW, Ook veel plezier met de tanden die der uit mogen/moeten :wink:
beethoven
Mountainbiker

Waasland Marathon

Post by beethoven »

Beste Biker, THX voor het kaartje het komt zeker eens van pas deze eens te volgen als ik baaik in die omgeving. Het gaf mij ook alvast eens een idee om zo iets te moeten klaren met een route uit mijn buurt dan. Dus weer op dat punt ook een info waard. Dus hier sloeg ik 2xraak zou ik zeggen. Alvast bedankt en tot ziens veel beterschap ook gewenst. Rudy VdE.
Stibo
Mountainbiker

Post by Stibo »

Chiemel, hoe zit het met BLOSO en het stadsbestuur?
Al eens gaan onderhoren?

greets
Stibo
Mountainbiker

Post by Stibo »

Wanneer gaan we nu ies afspreken?
vancamptim
Mountainbiker

Post by vancamptim »

hey,

twas een tijdje geleden dak nog eens op de forum kwam omdak veel tijd in mijn school moet steken enzo ma nu zie ik hier wa mannen staan uit de buurt van stekene die willen gaan rijden. Ik ben zelf van stekene. Dus als er iemand zin heeft in een sportief ritje zet dan maar iets op de forum. Mijn conditie is redelijk deftig. Rijdt gemiddeld op de baan met de mtb toch makkelijk 28km/h (wel slicks opgelegd). kdoe zelf regelmatig da bloso route in waasmunster.
Laat iets weten wie goetsing heeft.

Tim
Chiemel
Mountainbiker
Location: Rood operatiemes "handmade in USA", ongeveerde Decathlon mud/beachbike

Post by Chiemel »

Hello Folks,

Na een "windstille" periode lijkt het mij de moeite om terug eens wat leven in de brouwerij te brengen.
Allereerst kan ik toch melden dat ik sinds vorige week terug aan het trainen ben op de fiets!! :D
Kortom dit wil zeggen dat we terug toch stilaan eens naar een concrete datum kunnen beginnen kijken om de rit te rijden.
Alle suggesties: vuur maar af!!
Ik kan direct al melden dat het de komende 3 weekends wel nogal moeilijk ligt voor mij om iets vast te leggen, maar ik hoop anders eventueel wel een gaatje te vinden.

@ stibo: ik heb nog geen tijd gehad om me eens te verdiepen in de administratieve "rompslomp" rond het op poten zetten van een officiele route.

Greetzzz

Chiemel
8)
Stibo
Mountainbiker

Post by Stibo »

Chiemel wrote: @ stibo: ik heb nog geen tijd gehad om me eens te verdiepen in de administratieve "rompslomp" rond het op poten zetten van een officiele route.

Toch bedankt voor de inspanningen :wink:
tarzan
Mountainbiker

Post by tarzan »

Stibo wrote:
Chiemel wrote: @ stibo: ik heb nog geen tijd gehad om me eens te verdiepen in de administratieve "rompslomp" rond het op poten zetten van een officiele route.

Toch bedankt voor de inspanningen :wink:
Wel als jullie het nog over stekene hebben dan heb ik slecht nieuws. Een jaar of 2, 3 geleden hebben wij met een aantal bikers een soort officiële routes (BLOSO ?) uitgetekend. Deze plannen zijn naar de gemeente gegaan om te zien welke stukken erover privégronden gingen en dat waren er ontzettend veel. Je zou er versteld van staan op hoeveel privé terrein we eigelijk wel rijden hier in het waasland. Let op : die stukken zijn gewoon open en je ziet nergens aan dat het privé is, dus je mag daar wel gewoon biken, maar om daar een bloso route van te maken, das nog iets anders. Het gemeentebestuur argumenteert dat de huidige eigenaar van een grond misschien wel akkoord kan gaan met zo'n route, maar wat als hij die grond verkoopt ? Zo zijn bv bijna alle dreven in "den baggaard" privé ! Geen probleem voor een mtb tocht, geen probleem voor een TT, maar een vaste route kan niet !
Toen we het plan mochten inkijken waarop de privégronden ingekleurd waren, dan hebben we onze plannen direct opgedoekt want er was weinig tot geen ruimte voor alternatieven !

Jammer, maar wat doe je eraan ?
mcoen
Mountainbiker

Post by mcoen »

Enige mogelijkheid om die plannen te delen? kan daar dan misschien een vast trainingsparkoerke van maken. Ik ben zelf van Sint-Gillis-Waas en rijdt nogal veel in de Stropers en naar de hollandse Clinge toe.

Marc
Post Reply