09/02/2008 Doomkerke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

bwa, hier zou dat nog lukken. In frankrijk daarintegen zou ik het niet proberen :oops:
phoenix.cr
Mountainbiker

doomkerke

Post by phoenix.cr »

hey,soldaatje is ook van de partij ,zoals ik zie sluit ik het forumtreintje,en dat rond,08.30? groetjes ......
pompierluc
Mountainbiker

Post by pompierluc »

Vanmorgen gereden alles DIK in orde (zeer mooi parkour ) :-D
tot volgend jaar =D> =D> =D> =D>
Senha
Mountainbiker

Post by Senha »

Ik ben pas terug van Doomkerke. Ik heb mij goed geamuseerd deze voormiddag. Prachtig parcours met vele boswegen en off-roads. Een aanrader voor iedere Mountainbiker. Proficiat aan de organisatie, volgend jaar zeker van de partij. Agenda genoteerd.
rik c
Mountainbiker

Post by rik c »

Nooit eerder in Doomkerke geweest, laat staan er gefietst. Een wegomleggingske in Pittem bracht ons even op den dool, doch uiteindelijk leidden toch alle wegen naar Doomkerke.
Bewaakte fietsparking =D> bij de inschrijving, en weg waren we, met ons drieën. Een bijzonder verraderlijk zacht stuk helemaal in 't begin (waar we de eerste deelnemers al tegen de grond zagen gaan-chickens don't fly, weet je wel :wink: ), en 't klimmerke die een vliegende start nam, lieten ons meteen al naar adem snakken. Even later kwam ie in een modderige strook echter ten val, temidden een grote modderplas, en dat zorgde dan weer -letterlijk- voor de nodige afkoeling. Na de verzorgde eerste bevoorrading (waar we werden bediend door mannen die willen te kaap'ren varen :wink: ) werd het pas echt leuk. Heel veel off-road, en meteen wat kunst- en crosswerk (naar ik onderweg vernam het cyclocrossparcours van Beernem), waar er wel heel wat meer uit te halen was. De paadjes op en af de oever lagen er gewoonweg voor het rapen, maar er werd slechts een paar keer gebruikt van gemaakt.
Geen nood echter, want wat daarna nog kwam was alleszins ook meer dan de moeite. Het lange stuk beneden langs 't water, een lang technisch stuk, heen en terug langs het water, en nog een paar singletrackskes , slingerend tussen de bossen. Ondertussen ook de tweede bevoorrading gepasseerd, waar we een klapke deden met nieuweling cyclocrosser & mountainbiker Elias Hoop, die er van dienst was. Later in de zaal ook nog diens zus en moeder gesproken, en geprobeerd te achterhalen vanwaar nu die naam 'Chikckens don't fly' eigenlijk komt.
Bij de bike-wash nog Lichterveldenoare gesproken (zotcontent dat ie morgen mag gaan werken) en dan weer huiswaarts met een meer dan tevreden gevoel over de Doomkerkse VTT.
Op naar Westouter morgen !
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

Nog nooit in mijn leven gehoord van Doomkerke, maar bleek dat ik er nog geweest was (met de rit van Kruiskerke vorig jaar).

Een rit gereden, die qua off-road niet weg te steken was. Mooie, zoniet prachtige, stukjes gereden bij de Broeders van Liefde en ook een paar andere prive-stukjes. Straf. =D> =D> =D>

Venijnig, maar daarom niet minder leuk, integendeel. Verslagje hier.
phoenix.cr
Mountainbiker

doomkerke??

Post by phoenix.cr »

voor deze tt niets minder dan lof,was een heel aangename rit waar de off road stroken gewon voor het rapen lagen,prachtig gebruik gemaakt van de streek!!!!bike wash ok en bewaakte fietsstalling=super!! een voorbeeld voor menig org.moustach kem u nie gezien ? ik was vertrokken rond 0900.me mijne madam.see you in la douce france?
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

Zijn er nog die gisteren maar 50km gereden hebben ? Bijkbaar iedereen die ik hoorde had er meer gereden (en dat allemaal als voorbereiding voor Aarsele om zo lang mogelijke de 2 snelheidsduivels te volgen ??). Dingo 85, Fritsie 85, Coureur de boue 85, VTT 95 !.
Aangezet rond 13h15 als nr. 600 samen met VTT die vandaag op duurtraining was.
Als je weet dat plat bos mijn lievelingsondergrond is dan ben ik hier zeker aan mijn trekken gekomen. Deze TT is ferm ondergewaardeerd qua deelnemers (voor mij hoeft het niet) met zo'n parcours.
Voor mij was alles perfect, parcours, zuinige maar goede bepijling, bike-wash (perfekte druk),heel warme douches, bikeparking, blonde Leffe.
Volgend jaar terug ? Zeker.
Ik heb ook de première van de opvolger van de fiets van 2007 gezien , mooi beestje en hij heeft vitessen deze keer !!
Moustache
Kerstman

Re: doomkerke??

Post by Moustache »

phoenix.cr wrote:moustach kem u nie gezien ? ik was vertrokken rond 0900.me mijne madam.see you in la douce france?
Mijne maat en ikke zijn rond 8u30 begonnen...
Zondag geen bike voor mij... andere verplichtingen. #-o
sofeurken
Mountainbiker

doomkerke

Post by sofeurken »

mannen,t was weer prima in orde ,goede bepeiling,extra lang stuk aan den oude vaart(de takskes waren goed aan de kant gedaan) ,extra lang stuk in de broeders hof ,enkele nieuwe onbekende stukken,prima bevoorrading,degelijke afspuitstand ,gratis fietsparking ,en goede algemene organizatie,kortom,top organizatie.adegem/doomkerke/adegem 95km ,25.3gem ,twas er het weer voor,15graden s middags amai ,iets kouder als ik om 7u30 vertrok ,0graden brrr
Post Reply