bedankt en tot de volgende
16/02/08 Torhout
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
vanmorgen om 08.00u gestart voor de 45km
weinig volk tegengekomen
goede bevoorrading
zeer goede bepijling (oranje fluo)=D> hard en snel parcours
na 5km problemen met een bevroren rem
dan maar verder gereden met de voorrem
na de passage door het warande park wel en voldaan aangekomen met een avs van 20.8 en 45,57 km

- Moustache
- Kerstman
Het was blijkbaar zo'n dag. SuPaH Fly zat vanmorgen al met zijnen bike in de keuken om met den haardroger zijn freehub los te maken. Aangekomen in Torhout was het mijn beurt. Gelukkig had de bikeparking een "vuurke", waardoor alles kon worden opgewarmd. (Ik moest nog niet plassen, anders zou het wel sneller gegaan zijn...)Lichterveldenaere wrote:...Zoals hierboven al beschreven een hardbevroren tocht in de voormiddag ...
...en Zanneis na 0,0m last van een bevroren body had. (Hopelijk nog weggeraakt?)
Leuk ritje gebold, maar vooral een dikke pluim voor de organisatie.
Ben nog kunnen vertrekken ... De bike een tijdje binnen gezet en 't was in de sjakos, toch tijdelijk ... de eerste km's een keer of 5 mogen stoppen wegens bevroren body. Had jammer genoeg al een sanitaire stop gehouden voor het vertrek (eigenlijk in het vertrekLichterveldenaere wrote: De tocht alleen gereden, daar Slijkcrosser me al na 500m had losgereden en Zanneis na 0,0m last van een bevroren body had. (Hopelijk nog weggeraakt?) Daarna in allerijl naar Antwerpen om Henin te zien winnen en we hopen dat KSVR dat vanavond ook doet hé.
Na een 5-tal km dan toch definitief zonder "opwarmingsstops" kunnen doorrijden voor een heel harde tocht ...
Organisatie (bevoorrading, bepijling, bewaakte stalling, ...) was dik in orde, alleen het parcours heeft me niet echt kunnen bekoren ...
-
trekske8500
- Mountainbiker
bedankt tetters!
Post by trekske8500 »
Mooie tocht door het Houtland. 2x grote toer gereden. Echt genietbaar!
Zeer verzorgde bevoorradingen door vriendelijke lieve dames, die de kou wisten te trotseren al staan. Trouwens het geheel van organisatie kan een voorbeeld zijn voor anderen.
Tot volgend jaar!
Zeer verzorgde bevoorradingen door vriendelijke lieve dames, die de kou wisten te trotseren al staan. Trouwens het geheel van organisatie kan een voorbeeld zijn voor anderen.
Tot volgend jaar!
- Gigi (Tetters Torhout)
- Mountainbiker
Re: bedankt tetters!
Post by Gigi (Tetters Torhout) »
[quote="trekske8500"]Mooie tocht door het Houtland. 2x grote toer gereden. Echt genietbaar!/quote]
Er was een kerel met de fiets afgekomen van Wevelgem die 2X de grote toer heeft gereden en dan nog met de fiets naar huis reed.
Hij vroeg me na de rit de juiste weg richting Roeselare
Wat wil zeggen 30 + 45 +45 +30 = 150km
Als jij, dat was Trekske: wij buigen nederig het hoofd.
Respect man, respect...
Er was een kerel met de fiets afgekomen van Wevelgem die 2X de grote toer heeft gereden en dan nog met de fiets naar huis reed.
Hij vroeg me na de rit de juiste weg richting Roeselare
Wat wil zeggen 30 + 45 +45 +30 = 150km
Als jij, dat was Trekske: wij buigen nederig het hoofd.
Respect man, respect...
- BBstijntje
- Mountainbiker
Post by BBstijntje »
twas een zeer leuk tochtje en een paar zeer mooi stukken een paar stukken hetzelfde als twee weken geleden maar je kan geen nieuwe offroad uitvinden he. Anders alles oke.
-
fotografke
- Mountainbiker
Post by fotografke »
Gistermiddag gestart om 14u met een meute brigandsbikers.
Alles zat mee: 't weerke, sfeer, de geure van de worst bij vertrek, bepijling, amai wat een aangename bevoorrading !!, goed berijdbare offroad, fietsparking, douches etc.... en dit alles voor slechts €1,75
Dikke in orde organisatie! Tot volgend jaar!!
Alles zat mee: 't weerke, sfeer, de geure van de worst bij vertrek, bepijling, amai wat een aangename bevoorrading !!, goed berijdbare offroad, fietsparking, douches etc.... en dit alles voor slechts €1,75
Dikke in orde organisatie! Tot volgend jaar!!
- MoozeMeiske
- Mountainbiker
- Location: ne zwarten met een bitje roze en ne witten met een bitje zwart
Post by MoozeMeiske »
We waren inderdaad met een ganse bende BrigandsBikers naar Torhout afgezakt! De sfeer zat er goed in, we zijn wel hierdoor allen misreden van in het begin omdat we allemaal (neen, twas nu voor een keer niet ik alleen) aan het kletsen waren...
De inrichting van de zaal was mooi gedaan met al die trui'kes aan het plafond!
Ik vond die schrale oosterwind er soms wel een beetje over
- MoozeMeiske
- Mountainbiker
- Location: ne zwarten met een bitje roze en ne witten met een bitje zwart
Post by MoozeMeiske »
ze zullen hier te zien zijn binnenkort maar ik lees dat ze wat last had van de koude http://www.mtb-live.com/NL/index.php/My ... orhout.phptloperke wrote:Trouwens, in de Warande was er iemand foto's aan het nemen. Zijn die ergens te bezichtigen op het internet?
We zijn haar tegengekomen op den après en ze zag er inderdaad redelijk verkleumd uit!
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
Was dit je eerste TT na je val?MoozeMeiske wrote:We waren inderdaad met een ganse bende BrigandsBikers naar Torhout afgezakt! De sfeer zat er goed in, we zijn wel hierdoor allen misreden van in het begin omdat we allemaal (neen, twas nu voor een keer niet ik alleen) aan het kletsen waren...![]()