19/01/08 TT Moerkerke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Knurrebikers lady
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets

Post by Knurrebikers lady »

Nog één weekendje schrikkelen en mij tevreden stellen met enkel uurtjes fitness in Okinawa...
Anders was ik zeker van de partij voor deze mooie rit !

Polske nog niet genoeg hersteld om in de modder te wroeten, doch tis aan de beterhand. Deze week al 2 lessen spinning en wat fitness achter de rug en 't gaat wel.
Normaal gezien volgende week terug de bike op :lol: en hopelijk volgend jaar aanwezig in Moerkerke op jullie rit [-o<

Aan allen, veel bikeplezier !
zwiebertje
Mountainbiker

Post by zwiebertje »

@knurry-lady
Zaterdag kun je anders gaan spinnen in Kortrijk in expo-velo!
Heb nog plaatsje over(eentje teveel gereserveerd)!
Geen last van modder en weinig belastend voor het polske!
Herder Scubaluc
Kerstman

Post by Herder Scubaluc »

grote plateau wrote:Geertje en co....

we zullen d'er ook weer bij zijn;klein plateautje en ik.

En dit keer zonder frietjes....(leven volledig voor de sport vanaf nu... #-o )
Blijf je dan van de "godendrank" ook af :-D
lastigen
Mountainbiker

Post by lastigen »

freelander1 wrote:Als het weer wat meezit ga ik die eens rijden :-D
grts

hoi freelander1 je zal je toch niet [-X laten afschrikken van het weer

nadien kan je alles nog eens bespreken ( na het nemen van een douche natuurlijk -- mogen niet koud krijgen na een inspanning ) met een natje en datje :lol: 8) :drunk:
Aragorn
Mountainbiker

Post by Aragorn »

Parcours is volledig uitgepijld :bounce: Morgen nog de gevarenbordjes plaatsen en dan ... afwachten wat de weergoden beslissen :wink:

Morgen staat ons ook nog wat "binnenwerk" te wachten. Doucheruimtes afzetten, bevoorrading op punt zetten, 's avonds wordt alles in de zaal klaargezet, ...

De staat van het parcours blijft ongewijzigd (voorlopig toch). En wat ook belangrijk is, we maken nog altijd veel plezier :lol: . Geertje is in form en zet zich weer voor meer dan 100% in. Zo kennen we hem hé... Let wel, ook alle andere helpers geven er elke dag een ferme lap om alles in orde te krijgen.

Nog twee keer slapen en 't is zover. Morgenavond ga ik nog es van Alex Agnew gaan genieten en zaterdag gaan we ervoor...

Groetjes
geertje
Kerstman

Post by geertje »

We zijn er bijna klaar voor, nog enkele details en jullie kunnen jullie allemaal uitleven
De foto's van vandaag vind je op http://www.sintritatrappers.be/default. ... ike%202008

Vanaf foto 13 zijn deze van vandaag, een blik op het kasteel van Moerkerke, enkele mooie single tracks in de dijken van de vaarten, nog een blik op de open vlaktes in de polders, een zicht op het stort met de keuze technisch-niet technisch.
En een forumbiker die de pijlen hangt om jullie tot in Moerkerke te brengen. :wink:

Morgen nog een forum-corner maken, de tent voor de kleedkamer voor de heren opzetten, de dames kleedkamer maken en dan is het jullie beurt.

En nu naar bed

Groeten
geertje :wink:
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Geertje,Aragorn,lastigen,.....

Van achter mijn computerke hier zie ik dat het allemaal weer dik in orde zal zijn.Leuk om iedere dag jullie gebeurtenissen mogen lezen.

Pepeetje en ik zullen rond 8u terplekke zijn om al de sfeer een beetje op te snuiven en wanneer ons forumtreintje compleet is,kunnen we terug genieten van jullie tt.
En ook van den aprés (is het nu met of zonder frietjes??? #-o :-D )
geertje
Kerstman

Post by geertje »

veeteeteetje wrote:Geertje,Aragorn,lastigen,.....
Onzen superfan laat gelijk niet van haar horen.

Ik had nog gesproken van een compensatie voor het stuk die we verliezen langs de Damse vaart.
Ik zal het hier eens proberen uit te leggen #-o
Wanneer zone 1 gedaan is kom je aan een brug wanneer je dan net over de brug bent sla dan rechts af en zo kun je nog eens de eerste single track diep in de dijk doen tot aan de volgende brug, sla dan links af en zo kom je ook terug aan de zaal. Pas op; dit is niet zo bepijld, volg je aan de 2de brug de pijlen ben je weg voor nog een rondje. :-D :-D

Ik hoop jullie zaterdag allen te ontmoeten

geertje
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

geertje wrote:
veeteeteetje wrote:Geertje,Aragorn,lastigen,.....
Onzen superfan laat gelijk niet van haar horen.
Awel, dat is toch altijd zo dat ik mij niet laat horen :lol: :lol: , 'k ben van nature toch een stil en braaf persoon. :roll: :roll:

Wat die frietjes betreft.... moet dat van mij komen misschien???? :wink:

Laat ons vooral hopen dat de weergoden jullie wat gunstig gezind zijn [-o< [-o< , en dat die eieren dan toch nog voor iets goed waren.

tot morgen
Rattaplan
Mountainbiker

Post by Rattaplan »

Hier een berichtje van de weergoden ter plekke: 'k wil niet den ambetanten uithangen maar de realiteit,dixit skynet, is de volgende:

Image

Regen
kans op neerslag: 100%
Temperaturen:
Min : 10°
Max : 13°
Wind: WZW, 20 km/h

Een andere site zegt:

Image

Laat je echter niet afschrikken, de mietjes zitten bij mama thuis!
Post Reply