Albertsnellebeentjes wrote: ik hoop alleen voor de Belgen dat er gene Mourey direct aan kop gaat sleuren daar! Want dan gaan er nadien weer harde woorden vallen vrees ik, want ik zie totaal niet in wie dan het gat zal toerijden
Wie wordt WK Veldrijden in Treviso?
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- bert bibber
- Mountainbiker
Post by bert bibber »
Heb ik nu geschreven dat nys niet goed was ????? hij heeft inderdaat 20 overwinningen jij vat dit helemaal verkeerd op.Nys heeft de koers niet gemaakt ( hij volgde gewoon de rest en reageerde als er iemand ging aanvallen ) iedereen mag rijden zoals hij wil ( stybar,vervecken zijn ook zo, geen meter kopwerk steeds wegstoppen, maar wel op het podium staan ) Ik zeg gewoon een goede nys rijd normaal zo niet en valt aan.Xescobiker wrote:bert bibber wrote:Nys is veel te zenuwachtig voor een WK
ik heb voldoende gezien op BK
een goede nys wacht niet op de laatste 500 meter
nr 1 Wellens
nr 2 Boom
nr 3 Nys
bert![]()
![]()
![]()
Nys was niet goed zondag,hij was gewoon super.maar de tegenstand was ook super en dus kreeg nys ze er niet afgereden behalve de laatste 500m.Voorwa zou nys veel te zenuwachtig zijn voor een wk,er zijn er ander die zenuwachtiger moeten zijn zenne.bert bibber,ik denk da gij is dringend voor e brilleke moet gaan zien want gij ziet vanalles dat er niet is denk ik.NYS niet goed genoeg maar er staan wel 20 overwinningen op zijn teller dus denk ik dat hij toch redelijk goe bezig is of ben ik dan zo mis.
1 NYS
2 BOOM
3 MOUREY
Niels was gewoon de sterkste maar had pech op het BK dat is koers. Nys had een goede maat aan niels ( deed al het kopwerk ) en als je dat niet ziet. Heb jij dringend een brilletje nodig.
Wat het WK betreft daar gaat een beetje taktiek aan de pas komen.
van mij mag iedereen het wk winnen maar je moet er voor gereden hebben.
een goede nys wacht niet tot de laatste 500 m schrijft gij.En dat albert veel kop heeft gedaan is waar maar die doet gewoon op elke cross veel kopwerk en da heeft tem al veel overwinningen gekost ook,een crosser moet ook slim rijden en dat doet albert nog niet,maar hij was super sterk zondag net als wellens en nys.Volgens mij hebben ze met 3 de koers gemaakt want ieder heeft zijn deel van het werk gedaan.de sterkste heeft gewoon gewonnen en daarmee uit.bert bibber wrote:Heb ik nu geschreven dat nys niet goed was ????? hij heeft inderdaat 20 overwinningen jij vat dit helemaal verkeerd op.Nys heeft de koers niet gemaakt ( hij volgde gewoon de rest en reageerde als er iemand ging aanvallen ) iedereen mag rijden zoals hij wil ( stybar,vervecken zijn ook zo, geen meter kopwerk steeds wegstoppen, maar wel op het podium staan ) Ik zeg gewoon een goede nys rijd normaal zo niet en valt aan.Xescobiker wrote:bert bibber wrote:Nys is veel te zenuwachtig voor een WK
ik heb voldoende gezien op BK
een goede nys wacht niet op de laatste 500 meter
nr 1 Wellens
nr 2 Boom
nr 3 Nys
bert![]()
![]()
![]()
Nys was niet goed zondag,hij was gewoon super.maar de tegenstand was ook super en dus kreeg nys ze er niet afgereden behalve de laatste 500m.Voorwa zou nys veel te zenuwachtig zijn voor een wk,er zijn er ander die zenuwachtiger moeten zijn zenne.bert bibber,ik denk da gij is dringend voor e brilleke moet gaan zien want gij ziet vanalles dat er niet is denk ik.NYS niet goed genoeg maar er staan wel 20 overwinningen op zijn teller dus denk ik dat hij toch redelijk goe bezig is of ben ik dan zo mis.
1 NYS
2 BOOM
3 MOUREY
Niels was gewoon de sterkste maar had pech op het BK dat is koers. Nys had een goede maat aan niels ( deed al het kopwerk ) en als je dat niet ziet. Heb jij dringend een brilletje nodig.
Wat het WK betreft daar gaat een beetje taktiek aan de pas komen.
van mij mag iedereen het wk winnen maar je moet er voor gereden hebben.
NYS FOR WORLDCHAMPION!!!!!!!
-
snellebeentjes
- Mountainbiker
Post by snellebeentjes »
sTTevie wrote:Albertsnellebeentjes wrote: ik hoop alleen voor de Belgen dat er gene Mourey direct aan kop gaat sleuren daar! Want dan gaan er nadien weer harde woorden vallen vrees ik, want ik zie totaal niet in wie dan het gat zal toerijden
Albert 2 wk's?? Die is toch elite...snellebeentjes wrote:sTTevie wrote:Albertsnellebeentjes wrote: ik hoop alleen voor de Belgen dat er gene Mourey direct aan kop gaat sleuren daar! Want dan gaan er nadien weer harde woorden vallen vrees ik, want ik zie totaal niet in wie dan het gat zal toerijden
![]()
![]()
Daar zullen ze lang mogen op wachten, die zal geen 2 WK's rijden
-
snellebeentjes
- Mountainbiker
-
miester fens
- Mountainbiker