23/12/2007 Aarschot

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

Beny wrote:,
en inderdaad opeens waren we met minstens 100 man helemaal verkeerd
gelukkig had iemand gebeld met de organisatie, en konden we nadien vrij vlug terug op het parkoer geraken
dan zaten we in datzelfde groepke...Wij zijn gewoon terug gereden, maat wist zich te herinneren dat, vlak voor we verkeerd waren, er iemand van de organisatie opnieuw pijlen aan het hangen was, wij dus terug en yep, de pijl hing nu mooi op zijn plaats, duidelijk zichtbaar =D>
martin b.
Mountainbiker

Post by martin b. »

Hallo

Vandaag naar Aarschot afgezakt en de 45 km gedaan . Het was daar weer dik inorde goed afgepijld , goede bevoorraading , mooie singel traks . Een dikke pluim voor de ganse ploeg =D> =D> . In elk geval ik kom volgend jaar terug.
Docteur Dérailleur
Mountainbiker

Post by Docteur Dérailleur »

prima tocht met de bekende paadjes, soms in andere richting.

er reden heel wat treintjes rond en over het algemeen moeten we niet zagen : één op de zoveel bikers heeft maar een stressmentaliteit, maar dat valt natuurlijk op.

nu, als het geen chrono is, blijf ik er meestal achter, tenzij ik er echt voorbij kan...

MAAR....behalve eikels heeft het bos in fietstijd soms wat meer te bieden. Domweg mijn ketting overgetrapt en toen werd ik geholpen door drie kerstmannen in fietspak. Niet eventjes, maar ze hebben echt heel wat tijd ingestoken in het ineenflansen van mijn ketting.

Dank..dank..dank..dank... (refrein x 300000....) Laat indien mogelijk maar eens horen welke tt we mekaar ooit nog eens kunnen kruisen en ik zal er graag werk van maken om jullie eens te trakteren. Zoveel hulpvaardigheid kom je niet elke dag tegen.

Bovendien vind ik de ketting zich nu pas subliem gedragen in combinatie met mijn schakelsysteem. (nog eens het refrein...)
ikkel
Mountainbiker

Post by ikkel »

spooky wrote:@ "handige harry" als je besluit om ons op het web hier persoonlijk aan te vallen zou ik toch graag wat meer uitleg willen.
wij hebben immers absoluut geen zin om ons zomaar te laten beschuldigen.
Het kan natuurlijk altijd dat jij op een of andere manier "in de weg" bent gereden door iemand van onze club, en dat zal wellicht "in het heetst van de strijd" geweest zijn, maar om zomaar alle mtb westelaren (4 bikes tenu, en nee, die is niet te koop in de winkel) te beschuldigen van SCHANDALIG gedrag...
Dat gaat er toch ook wat over hoor.
Wij gaan wekelijks met zo'n 10-15 leden naar diverse toertochten. Tot de bevoorrading blijven wij altijd mooi bij elkaar (ja, dat is een hele trein maar wij houden ons mooi aan de regels en de etiquette) Na de bevoorrading mogen, zij die willen een tandje bij steken, en ja, dan kan het wel eens gebeuren dat er ergens iemand nog mee door wil ofzo. Het zal dan ook nooit de bedoeling zijn van die mensen om iemand ten val te brengen of zo.
Wij hebben nog zelden of nooit opmerkingen gekregen en willen dat ook zo houden.
dag spooky,
heb toch al andere mensen zien rijden dan mtb-westel met een 4bikes tenueke. ( de fozzie heeft dat ook al gezien )
mss bedoeld hem de die ???
heb ulle al dikwijls zien rijden en rij zelf regelmatig met de fozzie en ik kan wel beamen dat jullie toch steeds fatsoenlijk en met respect voor anderen heb zien rijden hoor.

grtz
Daim
Mountainbiker

Post by Daim »

Het probleem is dat er een hele hoop cowboys rondrijden, van die kerels die net doen dat ze t wk aant rijden zijn, helaas missen ze daar de klasse voor.
Mijn vrouw die beginnend mtbabe is heeft gewoon bang als er van die kannibalen komen aanvliegen. In de meeste gevallen hang ik achter mijn vrouw in de afdaling om van die roekeloze kerels in het decor te helpen, ook niet mooi van mij maar het is soms noodzaak.
Daarstraks heb ik nog de deur dicht gedaan voor zo'n kerel die dacht dat ie het beter kon, waar plaats was liet ik hem gaan, ik heb me in zijn wiel gezet, en de eerste "beklimming" moest ie eraf, nooit nog iets van de kerel te zien...
dirty-4
Mountainbiker

Post by dirty-4 »

Daim wrote:Het probleem is dat er een hele hoop cowboys rondrijden, van die kerels die net doen dat ze t wk aant rijden zijn, helaas missen ze daar de klasse voor.
Mijn vrouw die beginnend mtbabe is heeft gewoon bang als er van die kannibalen komen aanvliegen. In de meeste gevallen hang ik achter mijn vrouw in de afdaling om van die roekeloze kerels in het decor te helpen, ook niet mooi van mij maar het is soms noodzaak.
Daarstraks heb ik nog de deur dicht gedaan voor zo'n kerel die dacht dat ie het beter kon, waar plaats was liet ik hem gaan, ik heb me in zijn wiel gezet, en de eerste "beklimming" moest ie eraf, nooit nog iets van de kerel te zien...
altijd een strakke lijn aanhouden en ne goeie mountainbiker zal u wel passeren waar het kan. het is toch niet omdat ge bv in een afdaling iemand voorbij schiet zonder dat hij/zij het verwacht, ge ne cowboy zijt. zolang als ge veilig passeert moet da kunnen, gelijk waar en gelijk wanneer.
Oldie
Mountainbiker

Post by Oldie »

Op de eerste helling, met de vele wortels, een multitool gevonden.
Pb merk en kleur en het keinood komt terecht.
BTW: goede tocht!
spooky
Mountainbiker

Post by spooky »

Je kan natuurlijk truitjes kopen van 4 bikes. Maar die zijn toch nog wel anders dan de onze. Wij zijn zwart-oranje met mtbwestel op onze broek.
Dennis
Mountainbiker

Post by Dennis »

Ik vind persoonlijk ook wel dat er is cowboys tussen rijden, maar ik vind wel dat hier wel wat veel op gefixeerd word. In het dagdagelijks verkeer zijn er in de wagen minstens evenveel cowboys. Hier klagen al heel wat minder mensen over, omdat dit wat meer aanvaard is. Terwijl het net hetzelfde is. Zo werkt de maatschappij nu eenmaal. Je zult er met andere woorden mee moeten leren leven!

Klinkt allemaal wel erg filosofisch nu ik het nog is nalees :oops:
Yosyb
Mountainbiker

Post by Yosyb »

Ons verslagje is te lezen op www.dc-construct-team.be
Post Reply