16/12/07 Lubbeek-Pellenberg
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Volledig akkoord, maar wat indien het niet had gevroren, we zijn daar een stukske door gevlogen waar het anders zeker stoempen zou geweest zijn.Had op het eind zo'n koude voeten dat ik niet meer voelde dat ze bevroren waren (was eerst zinnens om de 55 te doen maar ben na de bevoorrading naar de 40 opgedraaid, wijs besluit)Average van 23,1, had inderdaad ook een technischer parcour verwacht, kende de streek niet echt, geef me dan maar Langdorp.Schitterende organisatie, op alle vlakken af.Thanks en tot volgend jaar.Grt and just do it.Schijfrem wrote:Deze ook gedaan en bij -4°C om 8:15u vertrokken voor een mooie rit door de lokale velden van Lubbeek en Pellenberg. Het lag er overal keihard bij en daardoor bolden de 40km rap onder de wielen door. 2 prima bevoorradingen, perfecte afpijling, mooie streek maar niet al te technisch en de trappekesklim goed boven geraakt maar wel serieus in het rood gegaan![]()
De donkere leffe van´t vat en de vriendelijke mensen van de organisatie hebben mijn koude zondag goed gemaakt.
Aan de organisatie, het was een schoon maar koud tochtje!![]()
-
jaro
- Mountainbiker
Eerste uitgave gereden in de sneeuw, tweede door de modder maar deze keer met een prima weertje.
Vertrokken met - 4 graden maar toch niks koud gehad. Voordeel hiervan was dat het er overal hard bijlag en dus relatief gemakkelijk bolde. Stukken waar vorige keren niet of bijna niet te rijden was, waren nu geen probleem ook al stond er een plaatje met daarop "moeilijk".
Toffe mooie rit met beetje vanalles erin en met de nodige hoogtemeters, afgewisseld met baanstukken voor de recup.
Begeleide parking, snelle inschrijving, bepijling prima verzorgd zo ook de twee bevoorradingen.
Nu nog een bewaakte fietsparking en het is af.
OP de trapkes was een stuk stukgereden met als gevolg een doorslippend achterwiel en even voet aan grond moeten zetten. Volgende keer moet dat toch eens in één keer lukken.
Als uitsmijter met 52 km in de benen naar het kruis rijden dat viel ook tegen, maar dat lag meer aan de man op de fiets.
Na 55 km, niet echt moe maar wel voldaan en genoten van de tocht en omgeving, het voornemen gemaakt om volgend jaar terug present te zijn.
Jaro
Vertrokken met - 4 graden maar toch niks koud gehad. Voordeel hiervan was dat het er overal hard bijlag en dus relatief gemakkelijk bolde. Stukken waar vorige keren niet of bijna niet te rijden was, waren nu geen probleem ook al stond er een plaatje met daarop "moeilijk".
Toffe mooie rit met beetje vanalles erin en met de nodige hoogtemeters, afgewisseld met baanstukken voor de recup.
Begeleide parking, snelle inschrijving, bepijling prima verzorgd zo ook de twee bevoorradingen.
Nu nog een bewaakte fietsparking en het is af.
OP de trapkes was een stuk stukgereden met als gevolg een doorslippend achterwiel en even voet aan grond moeten zetten. Volgende keer moet dat toch eens in één keer lukken.
Als uitsmijter met 52 km in de benen naar het kruis rijden dat viel ook tegen, maar dat lag meer aan de man op de fiets.
Na 55 km, niet echt moe maar wel voldaan en genoten van de tocht en omgeving, het voornemen gemaakt om volgend jaar terug present te zijn.
Jaro
-
Cyclomakke
- Mountainbiker
Post by Cyclomakke »
Die foto's staan sinds enkele minuten op onze website www.wtcool.netTreksken wrote:Er zijn foto s getrokken,weet er iemand waar en wanneer deze te bekijken zijn?
Aan alle 800 aanwezigen een dikke bedankt ! Voor de derde keer is alles wat ons betreft prima verlopen, en we hopen dat 't voor jullie minstens zo tof was als voor ons ... Hou onze site in de gaten voor alle info over de vierde editie, die ergens eind 2008 plaats zal vinden !
Als binnen een paar maanden de MTB aan de kant gaat kunnen jullie steeds komen meerijden op onze zondagse wegritten !
Ondertussen zijn jullie commentaren op de voorbije editie van de MTB toertocht van harte welkom...
www.wtcool.net
Ik heb genoten van deze tocht. De vrieskou bracht als keerzijde van de medaille een perfect berijdbaar parcours.
Mocht deze tocht vorig weekend verreden zijn, was het een gans ander verhaal geweest. Volgens mijn (zeer persoonlijke) mening is dit het ideale parcours voor een zomertoertocht !
Mijn verslag staat intussen ook on-line
Mocht deze tocht vorig weekend verreden zijn, was het een gans ander verhaal geweest. Volgens mijn (zeer persoonlijke) mening is dit het ideale parcours voor een zomertoertocht !
Mijn verslag staat intussen ook on-line
- Fons Moors
- Mountainbiker
- Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine
Post by Fons Moors »
Fietste en filmde vandaag ook de TT samen met een hoop 2mega-saeco leden. De film komt morgen of overmorgen op het net.

- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
Ik zie geen link ofzo op jullie site betreffende fotos,waar kan ik deze vinden ,groetjesCyclomakke wrote:Die foto's staan sinds enkele minuten op onze website www.wtcool.netTreksken wrote:Er zijn foto s getrokken,weet er iemand waar en wanneer deze te bekijken zijn?
Aan alle 800 aanwezigen een dikke bedankt ! Voor de derde keer is alles wat ons betreft prima verlopen, en we hopen dat 't voor jullie minstens zo tof was als voor ons ... Hou onze site in de gaten voor alle info over de vierde editie, die ergens eind 2008 plaats zal vinden !
Als binnen een paar maanden de MTB aan de kant gaat kunnen jullie steeds komen meerijden op onze zondagse wegritten !
Ondertussen zijn jullie commentaren op de voorbije editie van de MTB toertocht van harte welkom...
www.wtcool.net
-
Cyclomakke
- Mountainbiker
Post by Cyclomakke »
Op www.wtcool.net, dan tabblad MTB, en 2007... Daar staan ze...laagvlieger wrote:Ik zie geen link ofzo op jullie site betreffende fotos,waar kan ik deze vinden ,groetjesCyclomakke wrote:Die foto's staan sinds enkele minuten op onze website www.wtcool.netTreksken wrote:Er zijn foto s getrokken,weet er iemand waar en wanneer deze te bekijken zijn?
www.wtcool.net
www.wtcool.net