Awel mannekes, dees is nu echt nen biker 'pur sang'. Thuis verkondigen dat hij gaat biken, maar het is hem allemaal te doen om den après.Domme wrote:Is er deze editie op den après terug wat te beleven? (tijdens vorige TT's bij de Greenies: Trial, Spinning, ...Paaldanseressenof was dat ergens anders?
![]()
, Keiharde muziek, ...)
Dit is altijd leuk meegenomen na een helse rit (en dat zal het zondag zeker worden!)
ksal m'n pottekes maa aantoen sekerst?
09/12/2007 Bornem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Murdock
- Mountainbiker
- Location: Lapierre X-control 829 - Lapierre X-Control 510 - Cube Reaction HPA Pro 29
snelheid doorheen te gaan die het kwadraat van de lichtsnelheid overtreft, want dan is hij zijn eigen massa, en die van zijn bike, aan het omzetten in pure (kinetische) energie. Dat is pas relativiteit, niewaar.Murdock wrote:Emtiebie wrote:Vooral omdat de gepercipieerde zwaarte van een stuk van meer tel is dan de absolute zwaarte, ...
een klein vraagske is daar rekening gehouden met wind tegen of wind mee ?????
- Dickie
- Mountainbiker
http://www.viamichelin.com/viamichelin/ ... mePage.htmhuffy wrote:ik kom ook denk ik
ben van plan van hieruit te vertrekken met de mtb , als ik ginder ben ben ik dan al stevig opgewarmt :d , ik ga alleen ter dilft nog moeten vinden..
toevalig iemand een lichte beschrijving? , komende van richting sint niklaas? , vanaf de temsebrug word het zoeken voor mij :d
Adressen intypen en bij options kiezen voor 'bike'
Inderdaad!Murdock wrote:Awel mannekes, dees is nu echt nen biker 'pur sang'. Thuis verkondigen dat hij gaat biken, maar het is hem allemaal te doen om den après.Domme wrote:Is er deze editie op den après terug wat te beleven? (tijdens vorige TT's bij de Greenies: Trial, Spinning, ...Paaldanseressenof was dat ergens anders?
![]()
, Keiharde muziek, ...)
Dit is altijd leuk meegenomen na een helse rit (en dat zal het zondag zeker worden!)
ksal m'n pottekes maa aantoen sekerst?![]()
![]()
Voor ne paal kunnen we zorgen, het dansen daarentegen ??? See ya in hel, Domme ...
Het zal baggeren zijn , de ene na de andere belt of mailt af, maar ik kan het mij niet aantrekken ik ben er aan begonnen en kan er niet mee ophouden !! Dus Greenbikers tot morgenvroeg hier of daar in het slijk he !!
En de bikers die sneller baggeren dan ik , geef een seintje ik zal opzij "proberen" tegaan
Grtn
Serge
En de bikers die sneller baggeren dan ik , geef een seintje ik zal opzij "proberen" tegaan
Grtn
Serge
- Murdock
- Mountainbiker
- Location: Lapierre X-control 829 - Lapierre X-Control 510 - Cube Reaction HPA Pro 29
Net terug van de tracks, alles is uitgepijld en klaar om een meute bikers te ontvangen. 'k Moet zeggen dat het allemaal nogal meevalt, oké, het is nat, er zijn veel plassen en het is bij wijlen vettig, maar je hoeft zeker nergens van de fiets. We hebben twee stukken geschrapt die echt niet te doen zijn (zeker niet als daar al een paar honderd man gepasseerd is) en een derde stuk laten we de beslissing over aan de bikers zelf. De vervangstukken zijn trouwens niet noodzakelijk op asfalt. Conclusie : je zal vuil en nat zijn na afloop, maar lopen, kruipen of baggeren is er niet bij. Tot morgen.