28/10/07 - Ingelmunster (LET OP: GEWIJZIGDE LOCATIE!!!)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Baeske
Mountainbiker

Post by Baeske »

Het sportstadion van Ingelmunster kan je ook bereiken langs de ringbaan Kortrijk - Brugge, parking langs weerszijden op de grasberm

Er is toezicht voorzien van Politie verkeersdienst, die alles in goede banen laat verlopen =D> =D>

OPGEPAST!! zondagmorgen, we veranderen het uurwerk van zomer naar winteruur, we mogen een uurtje langer slapen
:bounce: :bounce:

Tot bikes op zondag 28 oktober in de Brigandsbikers gemeente!!
Het wordt een toertocht DOOR mountainbikers, VOOR mountainbikers!!
Mister T.
Mountainbiker

Post by Mister T. »

veeteeteetje wrote:Bij deze nog eens een dikke proficiat aan alle Brigandsbikers die zo talrijk aanwezig waren op onze tt en overduidelijk en verdient de trofee van de grootste club weer in de wacht sleepten.Toen Voltman die terug mocht komen afhalen waren zijn woorden : Volgend jaar komen we terug voor diene "keizertrofee" en het moet ne speciallen zijn,hé.Voltman heeft in zijn eentje de beker gevierd en toen hij vertrok kreeg hij ook nog een andere bekroning : nl.die van apreskoning.Hij heeft het licht mogen uitdoen.(Het zijne was ook maar een schemerlichtje meer).Ik hoop dat iedereen zich goed geamuseerd heeft en genoten heeft van het parcours (met hier en daar een nieuwigheidje ook voor jullie,denk ik)
Maar we gaan hier geen ouwe koeien meer uit de gracht halen.
Oostrozebeke is voorbij en nu volgt Ingelmunster.
Dus bij deze wens ik jullie ook veel succes toe met jullie TT en alles geven hé mannen.De beloning is nog zo groot achteraf.

We kijken vol spanning uit wat jullie er nu gaan van maken!!!
Merci'kes! Ik denk, Vtt'tje, dat ik voor alle BB'ers spreek als ik zeg dat iedereen zich van de eerste tot de laatste minuut heeft geamuseerd (voor sommigen lag die laatste minuut reeds ergens rond te zessen :wink: )! Nogmaals dikke proficiat!

Zoals altijd gaan we er ook op onze TT voor natuurlijk. Het parcours loopt ook meer ten noorden van Ingelmunster, zodat ook stukken Meulebeke en (meer) stukken Emelgem erin zitten. Ook een hernieuwde passage door het Kasteelbos en nog een aantal andere primeurs, wat ABSOLUUT niet gemakkelijk is met de TT Oostrozebeke in de buurt :wink: (beschouw dat dus maar als een compliment!).

Natuurlijk zullen er wel wat overlappingen inzitten met jouw TT: Klein Zwitserland (dat, wat een luxe, er nu berijdensklaar bij ligt :wink: ), Ooigembos, Crossparcours, etc. Ook had BBjaske (Ignace) al maanden terug de doortocht door de boomgaard in Oostrozebeke kunnen 'versieren'. Maar zondag ll. hebben we vastgesteld dat de boomgaard overspel heeft gepleegd, en ook de TT van Oostrozebeke over zijn grond heeft laten passeren #-o :wink: Maar ja, op een beperkt grondgebied zijn zo'n dingen onvermijdelijk.

Wel is het zo dat er geen 70% offroad zal insteken: dit enerzijds omwille van het andere parcours (bijv. verbinding met de klimmetjes in de Paanders), en anderzijds omdat het verschil wat te behouden tussen onze zomerTT die ietwat meer offroad heeft, en onze winterTT, met ietwat minder offroad. Als het immers echt vettig ligt, dan is wat verhard welkom. Maar let op: er zal nog altijd meer dan 50% van de tijd op 'zoachte boane' :roll: worden gereden! Bovendien heeft onze parcoursbouwer, als compensatie voor ietwat meer road dan de befaamde TT de week ervoor, alle mogelijke klimmetjes rond Hulste en Meulebeke erin gestopt. Dus veel verhard gaat lichtjes glooien, en echt uitrusten zal er dus niet inzitten :bounce: :drunk:

Maar ik ben hier al te veel aan het verklappen... Straks krijg ik nog onder mijn voeten van Baeske :wink:

Tot zondag!
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

wij willen meer details van het parcours, en met het goede weer dat voorspeld is , hoef je U niet in te houden wat betreft off-road. We zijn benieuwd wat nieuws jullie nog in petto hebben.
Baeske
Mountainbiker

Post by Baeske »

Dit laat ik over aan de bouwer zelf, Davy

Davy gaat U een begeleiding geven van start tot aankomst en ge moogt gerust zijn, onze toertocht is anders, geen 70 % offroad maar.....????
ge zult U zeker niet vervelen :bounce: :bounce:

Tot bikes op zondag 28 oktober in de Brigandsbikers gemeente
HET WORDT FUN!!! =D> =D>
Ice Cube
Mountainbiker

Post by Ice Cube »

Wat kan het leven toch mooi zijn op een fiets. :bounce:
Na Oostrozebeke komen wij zeker terug langs voor een mooie tocht door de natuur rond Ingelmunster.
De zon gaat waarschijnlijk weeral van de partij zijn 8) .
Fietske nog binnenbrengen voor een groot onderhoud en klaar is kees voor zondag.
Tot ziens.
the voltman
Kerstman

Post by the voltman »

Ik kan alvast wat info geven over de zone waar ik de verantwoordelijkheid draagt, namelijk het crossparcours, idd ons veeteeteetje heeft er prachtig werk geleverd afgelopen dagen, en tja ik had 3 dingen in gedachten, 2 daarvan zaten al in de tocht van oostrozebeke =D>, maar ééntje heb ik toch nog achter de hand er komt namelijk nog een nieuwe afdaling bij inclusief een stukje singletrack.

Greetings the voltman
casper
Mountainbiker

Post by casper »

De Steenbakkers zullen natuurlijk ook met een delegatie aanwezig zijn hoor #-o

Gr,
Casper :lol:
Horsepower
Mountainbiker

Post by Horsepower »

Brigandsbikers, jullie maken het zichzelf wel heel moeilijk met jullie organisatie amper 1 week na da toerke :wink: van vorige zondag.

Waarschijnlijk zullen jullie dit volgend jaar wel anders oplossen. Soit, vorig jaar heb ik jullie wintertocht een hoge score gegeven, dus zal het dit jaar niet anders zijn zeker ?

Vorig jaar was dit toch de tocht die jullie samen met de KWB organiseerden ? Dit jaar blijkbaar geen sprake meer van de KWB.

Zolang het crossparcours :bounce: :bounce: er maar inzit. Ik hoop de nodige tijd te vinden om nog eens naar Ingelmunster af te zakken.
Motorbiker
Mountainbiker

Post by Motorbiker »

Graag wat meer uitleg omtrent de 30km.
Welke richting gaat deze uit, technische stukjes, leuke passage's?
En zit Klein Zwitserland, crossparcour, of het Ooigembos erin?
De dochters willen mee, vandaar.
Alvast bedankt.
timothyd
Mountainbiker

Post by timothyd »

Dus in de bollewerpstraat :P ?

Olala :o goed da ge da zegt van da uur, zout ge beter nog s zeggen denk k :P

Baeske wrote:Het sportstadion van Ingelmunster kan je ook bereiken langs de ringbaan Kortrijk - Brugge, parking langs weerszijden op de grasberm

Er is toezicht voorzien van Politie verkeersdienst, die alles in goede banen laat verlopen =D> =D>

OPGEPAST!! zondagmorgen, we veranderen het uurwerk van zomer naar winteruur, we mogen een uurtje langer slapen
:bounce: :bounce:

Tot bikes op zondag 28 oktober in de Brigandsbikers gemeente!!
Het wordt een toertocht DOOR mountainbikers, VOOR mountainbikers!!
Post Reply