Vandaag dit mailtje gehad van de organisatie van de Vulkanbike
Abstimmung für Startgeld und Urkunden 2004!
Eure Meinung ist gefragt! Wie hoch soll das Startgeld 2004 sein und wie möchtet Ihr die Urkunden? Mit unserem Voting könnt Ihr dies selbst beeinflussen.
Hallo liebe Teilnehmer des VulkanBike Eifel-Marathon!
Am 11. September 2004 findet die vierte Auflage unseres Mountainbike-Marathons statt.
Bevor die Anmeldung möglich ist, möchten wir eure Meinung zum Startgeld und den Urkunden wissen.
Auf unserer Homepage www.vulkanbike.de findet ihr dazu ein "Voting". Da dieses Voting die Veranstaltung maßgeblich beeinflußt, ist eure Meinung wichtig! Natürlich haben wir auch einen kleinen Anreiz für die Teilnahme. U.a. gibt es eine Ballonfahrt und ein VulkanBike Trikot zu gewinnen.
Die Homepage ist im übrigen in weiten Teilen erneuert. Ein Blick und ein Klick kann sich also doppelt lohnen!
Die Anmeldung wird nach dem Abschluss des Votings möglich sein, d.h. ca. Anfang April.
Wir wünschen euch viel Spaß beim Biken und dem hoffentlich einkehrenden Frühling!
Euer VulkanBike-Orga-Team
Kan er mss iemand een kleine samenvatting van geven want ik versta geen kneit Duits ?
Dank u
vulkan eiffel marathon 2004
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
ikke ook, das om een voting voor de inschrijvingsprijs dan gaan ze daar rekening mee houden, ge kunt zelfs een ballonvaart winnen en een uitrusting van de vulkanbikemarathon!!
en de vulkanmarathon zeker niet missen want het is een pareltje!!!spijtig dat ik vorig jaar heb moeten opgeven wegens een gebroken achterwiel!!!!
en de vulkanmarathon zeker niet missen want het is een pareltje!!!spijtig dat ik vorig jaar heb moeten opgeven wegens een gebroken achterwiel!!!!
- rallymaster
- Mountainbiker
Post by rallymaster »
We kunnen bijna een bus inleggen iedereen van hier in de buurt gaat daar rijden!
- rallymaster
- Mountainbiker
Post by rallymaster »
Ben net naar de site geweest en er opende zich automatische een voting met 2 vragen.
normaal valt in dezelfde weekend de grand raid godefroy maar die is afgelast zeker?
op tijd bij zijn met het inschrijven voor de vulkan en ik heb deze verleden jaar gereden en het is een echt pareltje, alleen na 22 km sloeg het noodlot toe en kon ik opgeven met een gebarsten achterwiel!!!
pech pech pech pech pech!!!!!!!!!!!
op tijd bij zijn met het inschrijven voor de vulkan en ik heb deze verleden jaar gereden en het is een echt pareltje, alleen na 22 km sloeg het noodlot toe en kon ik opgeven met een gebarsten achterwiel!!!
pech pech pech pech pech!!!!!!!!!!!
- rallymaster
- Mountainbiker
Post by rallymaster »
ik dacht dat die in mei 2005 terug door gaat gaanmetalgod wrote:waarom gaat die niet door?
Jep voor de marathon zal het vlug inschrijven worden want vorige editie was die onmiddellijk vol.