Ik vind die ritchey ook niet mooi..
Dat zadel staat trouwens wel héél hoog tov het stuur... is die afstand niet te groot?
Turner Flux Lightweight *Project 9,5*
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Ok sorryChimaera wrote:ook den tekst in den eerste post eens lezen héde ritchey is een tijdelijke oplossing om al te kunnen rijden (als de gips deraf is).
maar hoe zit het met je zadelhoogte? Is de afstand niet te groot? Mag toch niet meer dan een bepaald aantal centimeters zijn (vraag me niet hoeveel precies, maar er zal ergens wel een tabel over te vinden zijn)?
- Dr.Gonzo
- Mountainbiker
Strakke bike! Een breder stuur betekend dit dan ook koehorens?
Lijkt mij een topafmontage.
De looks ontbreken maar dat heeft te maken met de wielen als je het mij vraagt. De ZTR's hebben een mooi gewicht maar missen wat uitstraling voor hun prijsklasse. Uiteindelijk is het maar een zwart profiel met twee lelijke stickers erop.
Maar het is de kwaliteit en het rijgedrag dat primeert!
Lijkt mij een topafmontage.
De looks ontbreken maar dat heeft te maken met de wielen als je het mij vraagt. De ZTR's hebben een mooi gewicht maar missen wat uitstraling voor hun prijsklasse. Uiteindelijk is het maar een zwart profiel met twee lelijke stickers erop.
Maar het is de kwaliteit en het rijgedrag dat primeert!
De (voorlopig) afgewerkte foto ziet er beter uit dan ik had verwacht!
Vet machien!
Zoveel mooier dan je Granville.
Misschien de kabelloop van je i-links een klein beetje inkorten? Vooraan
diegene die uit de shifters vertrekken en achteraan het laatste stuk naar
de x0... Dan maakt de kabel nog minder bochten. + de remleidingen
Dura ace cassetteke is echt beestig goed om mee te biken. Enkel in
Zwitserland paar keer gewenst dat ik een 32 had hehe!!
Vet machien!
Zoveel mooier dan je Granville.
Misschien de kabelloop van je i-links een klein beetje inkorten? Vooraan
diegene die uit de shifters vertrekken en achteraan het laatste stuk naar
de x0... Dan maakt de kabel nog minder bochten. + de remleidingen
Dura ace cassetteke is echt beestig goed om mee te biken. Enkel in
Zwitserland paar keer gewenst dat ik een 32 had hehe!!
- Chimaera
- Mountainbiker
Vanop deze website heb ik volgende afstelling gevonden (is wel voor racefietsen maar veel zal dat niet verschillen)julie wrote:maar hoe zit het met je zadelhoogte? Is de afstand niet te groot? Mag toch niet meer dan een bepaald aantal centimeters zijn (vraag me niet hoeveel precies, maar er zal ergens wel een tabel over te vinden zijn)?
*stuurhoogte tov zadelhoogte*
bij mijn binnenbeenlengte (79-82cm) is de stuurhoogte=zadelhoogte-6tot8cm
zoals ge op onderstaande pic kunt zien zal da niveel schelen, natuurlijk moet ik mijn beestje nog testen op de baan hé en kan ik nog wa kleine aanpassingen doen.