Achja, juist. Maar uit respect voor de natuur gebruiken we de 'oude' materialen héjodelaietie wrote:In het zuiden van de provincie staan ze al wat verder , daar gebruiken ze een toestel op 4 wielen met een motorke op , om een spoor te maken ...
01/09/2007 oudenburg
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Post by Lichterveldenaere »
eventjesslik20 wrote:zal er ook zijn na bijna een jaar der uit te zijn geweest
(lees heup gebroken op nachtmtb te torhout)
heb al eens getest in poperinge en het liep al bij al toch vlot
hopelijk is die 50 nie te zwaar gegrepen
zal zoiezo genieten zijn in het veld
was die baan al echt kotsbeu LEVE HET VELD
Ook van mijnentwege veel succes met je 'heroptreden' gewenst.
Je zware ongeval op onze tocht was toch wel een domper voor ons bij de organisatie. Maar jij was natuurlijk het grootste slachtoffer.
Ik ben blij dat je na een weliswaar lange periode van afwezigheid toch weer aan rijden toekomt. Hopelijk valt de verdere revalidatie goed mee en mogen we je nog te velde tegenkomen met de bike.
- AMG
- Mountainbiker
- Location: CUBE ltd TEAM is GESTOLEN, CUBE REACTION, COLNAGO Cross World Cup, CANNONDALE FLASH 1, THOMPSON
Net terug van Oudenburg, prachtige tocht, goede bevoorrading, zeer goed uitgepijld, vooral in dat eerste bos waar ze van die witte lijnen hadden getrokken op de grond, goede pechdienst( bedankt voor mijn platte band te vervangen ) en vooral héél véél off-road, de technische stukken waren echt zalig!
Deze staat al genoteerd voor volgend jaar.
één klein minpuntje: bij het verlaten van een weide was de prikkeldraad gewoon op de doorgang blijven liggen.
--> platte banden
Deze staat al genoteerd voor volgend jaar.
één klein minpuntje: bij het verlaten van een weide was de prikkeldraad gewoon op de doorgang blijven liggen.
- grave digger
- Mountainbiker
Post by grave digger »
je hebt organitaties die in pracht streek liggen en ne shit rit maken en er zijn er die in ne shit streek liggen en toch ne toffe rit maken
oudenburg valt onder het tweede
vooral die boskes(drie maal bis
)en hier en daar kunstmatig aangelegt stukjes zoals bij die grondwerkfirma
er zatten veel velden in ,ok,maar nog liever dade dan straten
bevoorading waren ok,bepijling ook
slecht 1 minpuntje,da stomme veld da voor geen meter liep net voor en terug achter de tweede bevoorrading,shit,da we juist da twee maal moeten,er zullen der daar gevloekt hebben(ik ook)
was al stukken beter dan vorig jaar,en da was ook nie slecht,dus next year,nog ne stukje beter,want terug komen doek zeker

oudenburg valt onder het tweede
vooral die boskes(drie maal bis
er zatten veel velden in ,ok,maar nog liever dade dan straten
bevoorading waren ok,bepijling ook
slecht 1 minpuntje,da stomme veld da voor geen meter liep net voor en terug achter de tweede bevoorrading,shit,da we juist da twee maal moeten,er zullen der daar gevloekt hebben(ik ook)
was al stukken beter dan vorig jaar,en da was ook nie slecht,dus next year,nog ne stukje beter,want terug komen doek zeker
-
ostendbiker
- Mountainbiker
super goe
Post by ostendbiker »
net terug met seriues groepje van www.vvwinout.be en niets anders dan lof tot volgend jaar
thanks,mooie rit
thanks,mooie rit
- Traxer
- Kerstman
Allez vooruit, terwijl de rest van de forumbikers nog allerhande verjaardagen zit te vieren kan ik toch eens als eerste posten.
Kenny en crew, nen heelen groten bravo.
Wat jullie uit de streek halen is uniek. Ik weet niet of er in west-vlaanderen een rit bestaat waar er meer over privé gronden gereden wordt dan hier.
Bedankt aan de (steeds uitbreidende) forumbende voor het gezelschap hoewel er door een weddenschap al vlug op het lint gereden werd.
Dit wordt zo langzaam aan een klassieker !!!
Heel erg graag tot de volgende keer.
Kenny en crew, nen heelen groten bravo.
Bedankt aan de (steeds uitbreidende) forumbende voor het gezelschap hoewel er door een weddenschap al vlug op het lint gereden werd.
Heel erg graag tot de volgende keer.
één woord: KLASSE!!! Zeer mooi parcour, wegaanduiding perfect, bevoorraading éél goe. Heb het wel zeer zwaar gehad, voel het nog in de benen. Vooral da stuk op die weide met om de meter een put en een buld, serieus afgezien op da stuk en vooral toen ik die nog eens moest doen, dan wast heel afgelopen met me. Maar toch een tevreden biker!
Tis eentje voor in de agenda te schrijven!
grtz!
Tis eentje voor in de agenda te schrijven!
grtz!