1) Gf biker
2) Kawa
3) Frenske
4) Nico_1977
5) Angelo
6) mtbkenzo (Waarschijnlijk, hangt af van school en vriendin )
7) Ben Lee
8]sanchez
9) Schijfrem
10) Joris
11) devil biker (komt met ben lee mee)
12) bolleke
ik ga dit jaar ook komen zal voor mij de 2 de deelname zijn
23/09/07 Minimeeting Hechtel third editon
Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Ik ben met het idéé aan 't spelen om erheen te fietsen .... 38 km van hieruit ... als we met een paar zijn is da leuker en makkelijker ... tegen 20/uur zijn wer op een twee uurkes ... en ik denk dat we wel rapper zouden moeten kunnen!SjoerieMoerie wrote:Cva voor mij maar dan heb ik wel een lift nodig
Devil rijdt met mij mee ... ook als ik met de fiets rij?
Kawa ... den toer niet TE zwaar?
Ben.
Als je deze toer vergelijkt met andere tochten in deze streek mag deze vrij zwaar genoemd worden. Het gaat eigenlijk toch wel dikwijls omhoog en omlaag....Ben Lee wrote:Ik ben met het idéé aan 't spelen om erheen te fietsen .... 38 km van hieruit ... als we met een paar zijn is da leuker en makkelijker ... tegen 20/uur zijn wer op een twee uurkes ... en ik denk dat we wel rapper zouden moeten kunnen!SjoerieMoerie wrote:Cva voor mij maar dan heb ik wel een lift nodig
Ben.
Maar ik verwacht dat het tempo zeker niet te hoog gaat liggen en dan valt alles wel mee.
Maar met de fiets komen, tocht rijden, aprés nemen en terug naar huis fietsen....
- devil biker
- Mountainbiker
Post by devil biker »
idd dat zou nogal veel zijn, zeker vooral na een zware tochtkawa wrote:Als je deze toer vergelijkt met andere tochten in deze streek mag deze vrij zwaar genoemd worden. Het gaat eigenlijk toch wel dikwijls omhoog en omlaag....Ben Lee wrote:Ik ben met het idéé aan 't spelen om erheen te fietsen .... 38 km van hieruit ... als we met een paar zijn is da leuker en makkelijker ... tegen 20/uur zijn wer op een twee uurkes ... en ik denk dat we wel rapper zouden moeten kunnen!SjoerieMoerie wrote:Cva voor mij maar dan heb ik wel een lift nodig
Ben.
Maar ik verwacht dat het tempo zeker niet te hoog gaat liggen en dan valt alles wel mee.
Maar met de fiets komen, tocht rijden, aprés nemen en terug naar huis fietsen....dat zou ik nu weer niet zien zitten.... je gaat over de 100km zitten he...
da ga ik niet aankunnen en betwijfel of ik dan mee ga.
met de wagen zeker .
grtz
Om misverstanden te voorkomen, onze tocht is niet superzwaar he, 't zou volgens mij zwaar worden door de km's die jullie zouden maken.devil biker wrote:
idd dat zou nogal veel zijn, zeker vooral na een zware tocht![]()
da ga ik niet aankunnen en betwijfel of ik dan mee ga.
met de wagen zeker .
grtz
Meer dan 100km met een pittig tochtje en een aprés in de benen vind ik persoonlijk zwaar.
We rijden hier zowieso een tempo zodat iedereen meekan, ook beginnende bikers.
We hebben vrijdag tijdens de verkenning een beginnende mountainbiker meegenomen aan een vlot tempo en het was te doen...
Maar, we passen de snelheid aan voor iedereen, ik vind het belangrijker dat we plezier hebben ipv tijdens den aprés over gemiddeldes te praten.
- devil biker
- Mountainbiker
Post by devil biker »
dat bedoelde ik niet kawa
tis gewoon dat die 100 km alles tesamen+ de apres wat zwaar gaat zijn
met auto kom ik zeker mee, met de mtb is de kans kleiner.
tis gewoon dat die 100 km alles tesamen+ de apres wat zwaar gaat zijn
met auto kom ik zeker mee, met de mtb is de kans kleiner.