14/10/07 Bart Brentjens Challenge
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
CuBeridester
- Mountainbiker
Post by CuBeridester »
tot de eerste checkpoint zal het hevig zijn....... das ook de grootste deel van de voerstreek... op nederlands vlak zal het goed meevallen, maar je mag het toch niet onderschatten.. ik kijk een beetje tegen de route op, maar ben veels te nieuwsgierig om het te laten schieten.... gr
de niet wedstrijdrijders starten vanaf 10.10 AM, in groepen van 100 deelnemers met telkens een tussenpauze van 1 minuut, alle afstanden door elkaar, ik veronderstel dat de blokken zullen starten volgens rugnummer (1 tot 3000), wat mij betreft betekent dit dat ik een man (en vrouw) of 1000 à 1500 ga moeten inhalen om ergens op de (vrij middelmatige) plaats te eindigen waar ik op eerdere chrono's eindigdeSeverus wrote:Op de website staat : start tussen 10.10 en 11.00 uur. Wordt er dan in blokken gestart zoals bvb in de Zwarte Woud Ultra of kom je gewoon toe ergens tussen die 2 tijden en vertrek je dan?
je leest best ook goed hoe je de chip vastmaakt, kwestie van zeker geregistreerd te worden