buiten de afstand is er nog een groot verschil tussen deze 2 afstanden?
hoe technisch is de omloop...
en kan je nog een tipje van de sluier over de rit bekendmaken
we zijn allen nieuwsgierig....
07-08/07/07 Otegem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Krierecrossers ,
zaterdag voorspellen ze mooi weer dus ideaal om naar Otegem te komen.
Zo te horen zal ik weer over een goede conditie moeten beschikken om het gewenste aantal kilometers te kunnen afwerken.
Zal best mijn Nobby Nics laten opliggen zeker na al die regen van de laatste dagen?
Tot zaterdag
zaterdag voorspellen ze mooi weer dus ideaal om naar Otegem te komen.
Zo te horen zal ik weer over een goede conditie moeten beschikken om het gewenste aantal kilometers te kunnen afwerken.
Zal best mijn Nobby Nics laten opliggen zeker na al die regen van de laatste dagen?
Tot zaterdag
ideale band die nobby nics voor dit parcours. deze namiddag zelf nog enkele onverhards gedaan tijdens het uitpijlen en het valt echt wel mee hoor.
het parcours ligt er echt ideaal bij!!! hier en daar de bovengrond die wat nat is maar modderbaden zijn er niet!
het verschil tussen de 55 en 70 is enkel een hele lange klim naar de hotond voor de rest is de 15 extra kilometer vlak en vooral veel onverhard in het hol van pluto (de walen)
het parcours ligt er echt ideaal bij!!! hier en daar de bovengrond die wat nat is maar modderbaden zijn er niet!
het verschil tussen de 55 en 70 is enkel een hele lange klim naar de hotond voor de rest is de 15 extra kilometer vlak en vooral veel onverhard in het hol van pluto (de walen)
- Rock Rider
- Mountainbiker
Klinkt goed, ik kom af op zaterdag. Wel niet met noby nics want dat vindt ik een k*t bandGuMo wrote:ideale band die nobby nics voor dit parcours. deze namiddag zelf nog enkele onverhards gedaan tijdens het uitpijlen en het valt echt wel mee hoor.
hey iedereen,
een vraagje over de toestand van het parcours. Hoe ligt dat er vandaag bij ..... Te doen ? IK hoop op echt geen te sompig parcours, want als de helft van de vl ardennen aan mijn velo plakt.... Neen als het er echt niet goed bijligt, dan zie ik het niet zitten. Geen zin in reparatiewerken en vervangen van onderdelen.
vele groetjes
steven
een vraagje over de toestand van het parcours. Hoe ligt dat er vandaag bij ..... Te doen ? IK hoop op echt geen te sompig parcours, want als de helft van de vl ardennen aan mijn velo plakt.... Neen als het er echt niet goed bijligt, dan zie ik het niet zitten. Geen zin in reparatiewerken en vervangen van onderdelen.
vele groetjes
steven
archie bunker wrote:Schrijf mij alvast op voor zondag.
Ga proberen te starten tussen 9 en 10 uur als het zaterdag niet te laat wordt op Werchter Classic.
@ Nonkie : had gedacht u tegen te komen op Peloeze Rock in Vichte.
't was nochtans een stevige affiche
nee ik kon niet gaan. khad andere verplichtingen.
de affiche zag er inderdaad wel goe uit
Otegem, da's weer al een tijdje geleden maar 't zal weer goed zijn en het weer ook! 'k Zal proberen de 70 te doen (terwijl de conditie redelijk is). En Kluisken kan met zijnen fiets doortrekken naar Zottegem
, 't is wel een beetje de andere richting uit maar ja, voor de muziek moet je wat over hebben he?
Zouden de Krierecrossers ook bordjes "BL" hebben op het eind van het parcours?
In elk geval wens ik allen een leuk (en veilig) parcours toe!
In elk geval wens ik allen een leuk (en veilig) parcours toe!
- Redbullbiker
- Mountainbiker
Post by Redbullbiker »
Een paar van de buddybikers zullen er ook zijn .
Starten daar om 13uur voor de 70 km
Groetjes Gunther
Starten daar om 13uur voor de 70 km
Groetjes Gunther