Juist binnen van uitpijlen:
Nergens was er een spatje modder te bespeuren dankzij de strakke wind.
Momenteel zijn er wel een paar dreigende wolken komen opzetten.
Zelf alles afgereden met Continental's Explorer waarvan de noppen hun beste tijd gehad hebben en dit op 2.2bar.
Allen veel bike-plezier morgen.
17/06/07 WAANRODE
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
bakkertje64
- Mountainbiker
Post by bakkertje64 »
ik ga der ook naartoe,ben wel geen ervaren biker,ma hoop toch dat ik er iets kan gaan verrichten
ik heb de toertocht van St truiden ook al meegedaan als enige referentie,ik vond die al zwaar genoeg
ik heb de toertocht van St truiden ook al meegedaan als enige referentie,ik vond die al zwaar genoeg
- koenvgn
- Mountainbiker
- Location: Rocky mountain element 999 RSL 2014 - Specialized marathon carbon 29' 2013
Vandaag tocht van 44km gereden. Dik in orde
en ook de hoogtemeters waar iedereen zo op kickt waren voldoende vond ik. Alleen spijtig dat een aantal pijltjes niet heel duidelijk waren maar dat kan ook aan ons gelegen hebben.
Uitgekomen op een gemiddelde van 24,06km/u wat ik behoorlijk goed vond.
Proficiat mannen, als ik volgend jaar kan, kom ik terug.
Uitgekomen op een gemiddelde van 24,06km/u wat ik behoorlijk goed vond.
Proficiat mannen, als ik volgend jaar kan, kom ik terug.
- Hagelander
- Mountainbiker
Post by Hagelander »
Thx ! We hebben trouwens ook van veel deelnemers gehoord dat ze het een leuke tocht vonden, en dat de bewegwijzering en de bevoorradingen dik in orde waren...
Zoals reeds gezegd kan je een (quasi moddervrij) Hagelands parcours als dit enkel vandaag rijden, tenzij je de omgeving kent als je broekzak. Dat maakt deze tocht tot een unieke beleving.
Zoals reeds gezegd kan je een (quasi moddervrij) Hagelands parcours als dit enkel vandaag rijden, tenzij je de omgeving kent als je broekzak. Dat maakt deze tocht tot een unieke beleving.
-
Mister No Chaïn
- Mountainbiker
Post by Mister No Chaïn »
En het was nog een race-parcours ook, wat een verschil met 30km verder op, ik had dus veel te zware banden liggen, stoempen geblazen. Toch nog 21 gemiddeld over de 63 kilometer.
Bepijling was uitstekend, de bocht nadat je de autostrade overstak stonden er 11 pijltjes, wie daar naar links is gereden
Bepijling was uitstekend, de bocht nadat je de autostrade overstak stonden er 11 pijltjes, wie daar naar links is gereden
-
obviousbe
- Mountainbiker
thx guys van de organisatie - dit was perfect - behalve de laatste 3 km waar ergens een niet goed zichtbaar pijltje naar links was waar er een paar collega's rechtdoor reden ( gasten zullen de streek kennen) ... heb 44 km en 408 hm met een gemiddelde aan 21.7 met een maximale klim van 12% - kortom zoals een toertocht moet zijn en al deze fun voor 3€ ... wat moet een mens meer hebben ?
- Strikybart
- Mountainbiker
Post by Strikybart »
Ik ben iets minder tevreden over het parkoer 
Naar mijn mening zaten er net iets teveel asfaltwegen in. Ook de karresporen en zandwegen werden soms wat saai.
Gelukkig waren er nog de hoogtemeters die het ritme en de saaiheid braken want anders had het nog harder tegengevallen.
Anderzijds heb ik het hageland es van een andere kant gezien nu
Na de toertochten in Aarschot, Langdorp, de Hagelandse Chrono ed. ben ik misschien wat verwend geweest op het gebied van singletracks enzo, daarom dat dit parkoer wat minder plezant was.
Maar kheb er toch maar het beste van gemaakt
Volle bak afgezien om het gemiddelde zo hoog mogelijk te houden.
Resultaat was net geen 25km/h op 64km.
De organisatie zelf was wél dik in orde
Goede bevoorradingen, bikewash en toppie bepijling!!
Als ge hier verkeerd durfde te rijden wordt het tijd da ge es voor ne bril gaat zien za
Grtz
Naar mijn mening zaten er net iets teveel asfaltwegen in. Ook de karresporen en zandwegen werden soms wat saai.
Gelukkig waren er nog de hoogtemeters die het ritme en de saaiheid braken want anders had het nog harder tegengevallen.
Anderzijds heb ik het hageland es van een andere kant gezien nu
Na de toertochten in Aarschot, Langdorp, de Hagelandse Chrono ed. ben ik misschien wat verwend geweest op het gebied van singletracks enzo, daarom dat dit parkoer wat minder plezant was.
Maar kheb er toch maar het beste van gemaakt
Volle bak afgezien om het gemiddelde zo hoog mogelijk te houden.
Resultaat was net geen 25km/h op 64km.
De organisatie zelf was wél dik in orde
Goede bevoorradingen, bikewash en toppie bepijling!!
Als ge hier verkeerd durfde te rijden wordt het tijd da ge es voor ne bril gaat zien za
Grtz
- Nazgul
- Mountainbiker
- Location: TREK Superfly Elite 29", winterbike TREK X-Caliber 29""
Knappe tocht, zeer goed afgepeild ( kleur was wel ni zo goed gekozen )met steeds na de splitsing een bord "u bevindt zich op de xxkm"
En toch ben ik (samen met mijn collega) erin geslaagd om de waarschijnlijk laatste 44/64 te missen en zo op de 44 terecht te komen
Weet iemand nog waar deze zich bevond? zo kan ik me nog eens tegen de kop slaan
was wel eventjes afkicken na de laatse 3 weken rond de 100km te hebben gedaan.
maar voor de rest niks dan lof
En toch ben ik (samen met mijn collega) erin geslaagd om de waarschijnlijk laatste 44/64 te missen en zo op de 44 terecht te komen
Weet iemand nog waar deze zich bevond? zo kan ik me nog eens tegen de kop slaan
was wel eventjes afkicken na de laatse 3 weken rond de 100km te hebben gedaan.
maar voor de rest niks dan lof
-
jaro
- Mountainbiker
Ik sluit mij aan bij de goede commentaren.
Toffe tocht van 64 km gereden met inderdaad prachtige vergezichten. Voor mij was de bepijling duidelijk en aan die brug kon je er absoluut niet naastkijken. Bij momenten wel redelijk veel tegenwind. Bevoorradingen waren prima met tweemaal Aqarius.
Volgende keer mogen ze mij daar terug verwachten en voor mijn part er nog wat kilometers bijdoen.
Jaro.
Toffe tocht van 64 km gereden met inderdaad prachtige vergezichten. Voor mij was de bepijling duidelijk en aan die brug kon je er absoluut niet naastkijken. Bij momenten wel redelijk veel tegenwind. Bevoorradingen waren prima met tweemaal Aqarius.
Volgende keer mogen ze mij daar terug verwachten en voor mijn part er nog wat kilometers bijdoen.
Jaro.