Van Eyck Shop Aalst

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Post Reply
Falco
Mountainbiker

Post by Falco »

Crossmaxen zijn weeral een beetje opgeslagen in prijs. XL's nu aan 459€
De Crosslands zijn ook ietsie duurder geworden.
Bmweke
Mountainbiker

Post by Bmweke »

waar hebde dat dan gezien van die prijs van die wielen
dees is van bij van eyck

Mavic Crossmax XL UST Wielenset Mavic 459,00 EURO
Qube
Mountainbiker

Post by Qube »

Is dit de velgrem-versie? en wat zou de disc kosten want die staan er niet direct op dacht ik? of is het dezelfde prijs :-?
MadMan
Mountainbiker
Location: thompson x-line / marzo mx comp 04 / hayes hfx9xc / sram9.0 / x3.1Disc ust / dt swiss onyx disc /

Post by MadMan »

jurgen_w wrote:
Is dit de velgrem-versie? en wat zou de disc kosten want die staan er niet direct op dacht ik? of is het dezelfde prijs :-?
ben vorige week daar geweest en ze stonden daar voor 505€ te koop.

Met vriendelijke groeten
Qube
Mountainbiker

Post by Qube »

ben vorige week daar geweest en ze stonden daar voor 505€ te koop.

hmhm maar dat is winkel prijs :-? , online zijn ze niet te koop? #-o (waardoor dus ook voor minder geld?)
Qube
Mountainbiker

Post by Qube »

[/quote]ben vorige week daar geweest en ze stonden daar voor 505€ te koop.

hmhm maar dat is winkel prijs :-? , online zijn ze niet te koop? #-o (waardoor dus ook voor minder geld?)
JVMTB
Mountainbiker

Post by JVMTB »

Toch even vermelden. Ik had op 04/12/2003 de Rock Shox vork besteld die op de site in promotie staat ... Vandaag 11/12/2003 kreeg ik doodleuk een mailtje met de melding dat die niet meer voorradig is...
Let dus op met die zgn superpromoties...
't zal nog een tijdje duren vooraleer ik daar nog iets bestel. Geef mij maar Bike Discount. Bestelling wordt dezelfde dag nog verzonden en je kunt gewoon je bestelling aan de postbode betalen...
Qube
Mountainbiker

Post by Qube »

dat die niet meer voorradig is...
k'weet niet hoor of dit wel zo legaal is, wat je aanbiedt moet je kunnen leveren....Kan dit iemand bevestigen met méér kennis van zaken.

Er was in de tijd toch ook zo iets met die computer uit den Aldi :-?, het ging erover dat er steeds véél te weinig waren, en da mocht niet ofzo?

ben benieuwd.... :bounce:
chip
Mountainbiker

mtb nieuws

Post by chip »

hoi
Zojuist een camelback besteld en weer 10 euro verdien :bounce: Vandaag naar decathlon geweest deze kom ge daar ook vinden maar wel 10 euro duurder
groetjes thierry
woutvc
Mountainbiker

Post by woutvc »

DIt is hetzelfde principe als met die digitale fototoestellen in den Aldi.
Indien je kunt bewijzen dat de voorraad voor de promotie veel te laag was ingeschat (tov de vraag), dan kun je iets beginnen. Maar dit is dus wel verdomd moeilijk.
Maw, indien Vaneyck verwacht dat er veel vraag zal zijn en dan maar 1 of 2 stuks heeft liggen, dan kan je dit melden aan de economische inspectie.
Indien zij een vraag verwachten van 20 en zij hebben 25 stuks in stock, maar de vraag blijkt 35 te zijn, dan heb je helaas geen been om op te staan.
Post Reply