Crossmaxen zijn weeral een beetje opgeslagen in prijs. XL's nu aan 459€
De Crosslands zijn ook ietsie duurder geworden.
Van Eyck Shop Aalst
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Toch even vermelden. Ik had op 04/12/2003 de Rock Shox vork besteld die op de site in promotie staat ... Vandaag 11/12/2003 kreeg ik doodleuk een mailtje met de melding dat die niet meer voorradig is...
Let dus op met die zgn superpromoties...
't zal nog een tijdje duren vooraleer ik daar nog iets bestel. Geef mij maar Bike Discount. Bestelling wordt dezelfde dag nog verzonden en je kunt gewoon je bestelling aan de postbode betalen...
Let dus op met die zgn superpromoties...
't zal nog een tijdje duren vooraleer ik daar nog iets bestel. Geef mij maar Bike Discount. Bestelling wordt dezelfde dag nog verzonden en je kunt gewoon je bestelling aan de postbode betalen...
k'weet niet hoor of dit wel zo legaal is, wat je aanbiedt moet je kunnen leveren....Kan dit iemand bevestigen met méér kennis van zaken.dat die niet meer voorradig is...
Er was in de tijd toch ook zo iets met die computer uit den Aldi
ben benieuwd....
- woutvc
- Mountainbiker
DIt is hetzelfde principe als met die digitale fototoestellen in den Aldi.
Indien je kunt bewijzen dat de voorraad voor de promotie veel te laag was ingeschat (tov de vraag), dan kun je iets beginnen. Maar dit is dus wel verdomd moeilijk.
Maw, indien Vaneyck verwacht dat er veel vraag zal zijn en dan maar 1 of 2 stuks heeft liggen, dan kan je dit melden aan de economische inspectie.
Indien zij een vraag verwachten van 20 en zij hebben 25 stuks in stock, maar de vraag blijkt 35 te zijn, dan heb je helaas geen been om op te staan.
Indien je kunt bewijzen dat de voorraad voor de promotie veel te laag was ingeschat (tov de vraag), dan kun je iets beginnen. Maar dit is dus wel verdomd moeilijk.
Maw, indien Vaneyck verwacht dat er veel vraag zal zijn en dan maar 1 of 2 stuks heeft liggen, dan kan je dit melden aan de economische inspectie.
Indien zij een vraag verwachten van 20 en zij hebben 25 stuks in stock, maar de vraag blijkt 35 te zijn, dan heb je helaas geen been om op te staan.