Corratec Superbow WC (p.3)
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- Sp33dFr34k
- Mountainbiker
-
$mokeyJoe
Post by $mokeyJoe »
Had deze fiets eerste maal op WW-forum gezien. Ziet er echt een lekker fietske uit. Mooie bouw weightweenie!
Ik vermoed dat weightweenie kiest voor een ax zadelpen enkel voor het gewicht. De Schmolke TLO zadelpen is enkele grammen lichter maar kost nog eens 100€ meer. Houdt er wel rekening mee met de klemzone van de zadelpen. Bv. een zadelpen van 200mm moet minstens 9cm uitsteken. Bij Scmolke kan je anders wel een zadelpen op lengte laten maken, volledig custom dus. En hoeft daarom niet meer te kosten dan een standaard. Beetje meer...Misschien op aanvraag ook te doen bij Ax-Lightness....
Ik vermoed dat weightweenie kiest voor een ax zadelpen enkel voor het gewicht. De Schmolke TLO zadelpen is enkele grammen lichter maar kost nog eens 100€ meer. Houdt er wel rekening mee met de klemzone van de zadelpen. Bv. een zadelpen van 200mm moet minstens 9cm uitsteken. Bij Scmolke kan je anders wel een zadelpen op lengte laten maken, volledig custom dus. En hoeft daarom niet meer te kosten dan een standaard. Beetje meer...Misschien op aanvraag ook te doen bij Ax-Lightness....
-
weightweenie
- Mountainbiker
Post by weightweenie »
Bij Ax Lightness maken ze idd ook zadelpennen op maat, en een schmolke zou ook zalig zijn. Het moet toch maar een stompje zijn.$mokeyJoe wrote:Had deze fiets eerste maal op WW-forum gezien. Ziet er echt een lekker fietske uit. Mooie bouw weightweenie!
@ all: thx voor de geweldige comment!
- Mette
- Mountainbiker
- Location: GT Zazkar Team Custom Painded met Custom Paind SID WC, SRAM XO, NoTubes ZTR Olympics
Prachtig fietsenpark
Prachtig fietsenpark Weightweenie. Eén van de mooiste fietsenparken die ik ken.
Doe zo verder!!!
Greetz,
Mette
Doe zo verder!!!
Greetz,
Mette
-
weightweenie
- Mountainbiker
Post by weightweenie »
Aangezien we vrijdag naar italië vertrekken en ik niet van zin was om met de Tufo's ginder te gaan rondrijden een 2e wielset bijgekocht dat ook moet dienen als winterset. Ik had het er niet zo op om met tuben ergens in the middle of nowhere een scheur te rijden en er dusdanig een nieuwe moest gaan lijmen. Dit is toch nog wel een beetje betrouwbaarder.