CTC 17/6 - 24/6- 1/7 (Geraardsbergen-Wetteren-Waregem)

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Post Reply
darksaint
Mountainbiker

Post by darksaint »

recreatief
en
comp.
er zijn ook bekende vlamingen die deelnemen
mvg,
freezy
Mountainbiker
Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Post by freezy »

Idd, de strijd voor 2e, 3e en 4e plaats was nog leuk. We hebben constant in de buurt gereden wat het leuk rijden maakte, precies echt. :-D Wij zijn dan uiteindelijk 2e geeindigd bij de recreanten. Volgende week in Wetteren hopelijk weer van dat (of beter)... :drunk: :wink:
darksaint
Mountainbiker

Post by darksaint »

BETER? [-X pas maar op team antrax zal de grote plateau inschakelen bergaf. #-o
ipv 80 procent gaan we er 90 procent tegenaan,er is dan nog wa over voor waregem
Toontje
Mountainbiker

Post by Toontje »

Onderschat het thuisteam nie he, 2manybikers zijn erop gebrand om een podiumplaats te halen in hun thuishaven en ik kan het weten want ben één van hen. Reed ook mee, zat in de ploeg 2 many A.

Is eigenlijk wel grappig, beetje gezonde concurrentie, maakt het nog zo plezant en spannend. Tof sfeertje.

Greetz en veel succes allemaal komende zondag.
pervelo
Pro
Location: Thompson/Bmc/pervelo bike/tune,chris king,no tubes,black spire.......

Post by pervelo »

Mmmmmm.....en ik zal de fiets ook eens van stal halen....hou jullie maar vast!!! :lol:
Onze = Pervelo Disco
bikerLieven
Mountainbiker

Post by bikerLieven »

pervelo wrote:
spicyritta wrote:komaan hé gasten, nog 2 dagen. Pomp jullie banden maar al op. :bounce: : :bounce: : :bounce: :bounce: :bounce:
Voor degenen die nog twijfelen, gewoon doen mannen. Spektakel en ambiance verzekerd. =D> =D>
Inschrijven kan nog altijd via http://www.cityteamchallenge.be/
Mannen......en vrouwen hé :lol:
De brug in Wettern is niog 4 meter hoger én met een bocht. De zandbak ( in de Moerstraat) is 3 x zo lang en 2 x zo veel zand.

Dat belooft.
Redbullbiker
Mountainbiker

Post by Redbullbiker »

Jow de mannen ,in geraardsbergen pech gehad door 2x valpartij,wacht maar tt wij in vorm komen en kruissnelheid :-D :-D Vraag is voor wanneer gaat dat zijn...... 8) #-o .
Zullen eens moeten langs gaan bij die spaanse dokter geloof ikke hehe...
Greetz
source
Mountainbiker

Post by source »

bikerLieven wrote:
De brug in Wettern is niog 4 meter hoger én met een bocht. De zandbak ( in de Moerstraat) is 3 x zo lang en 2 x zo veel zand.

Dat belooft.
dan ligt er gemiddeld ongeveer 2/3 van de dikte van het zand dat er in Geraardsbergen lag, dan valt dat nog wel mee:)

Aan de organisatie, hopelijk deze keer wel foto's van de recreanten ook. Ik vind het persoonlijk nogal spijtig dat daar niet teveel van de vinden is. Ben wel in blijde verwachting van de foto's die door Mountainbike.be genomen zijn.
freezy
Mountainbiker
Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Post by freezy »

source wrote:
Aan de organisatie, hopelijk deze keer wel foto's van de recreanten ook. Ik vind het persoonlijk nogal spijtig dat daar niet teveel van de vinden is. Ben wel in blijde verwachting van de foto's die door Mountainbike.be genomen zijn.
Idd, ik ben ook benieuwd naar die foto's van de recreanten. Ik heb heel veel flitsen gezien dus er moeten toch ergens foto's te vinden zijn...
En hopelijk wat meer volk in Wetteren. Een teamke of 30 zou het al heel wat leuker maken.
pervelo
Pro
Location: Thompson/Bmc/pervelo bike/tune,chris king,no tubes,black spire.......

Post by pervelo »

freezy wrote:
source wrote:
Idd, ik ben ook benieuwd naar die foto's van de recreanten. Ik heb heel veel flitsen gezien dus er moeten toch ergens foto's te vinden zijn...
En hopelijk wat meer volk in Wetteren. Een teamke of 30 zou het al heel wat leuker maken.
Er zijn idd foto's genomen,wij doen ons best om alles te groeperen en online te zetten.
Wat betreft het volk,dat zal er wel komen naarmate ons concept bekender wordt :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: .
Zie TV Oost (tv publiek)voor reportage.
Post Reply