Hopelijk heb je dit wel gelezen?
Attention, en 2007, 3 courses ne sont pas 'reconnues' par la FCWB: Grand-Halleux, Xhoffraix et Banneux.
Néanmoins, une assurance individuelle est souscrite par les organisaturs.
Tout coureur participant à une de ces épreuves figurera de facon nominative dans les classements.
Pour plus d'infos, veuillez contacter les organisateurs concernés:
09/04 Grand Halleux EBBT
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
oud nieuws...A d r i wrote:Hopelijk heb je dit wel gelezen?
Attention, en 2007, 3 courses ne sont pas 'reconnues' par la FCWB: Grand-Halleux, Xhoffraix et Banneux.
Néanmoins, une assurance individuelle est souscrite par les organisaturs.
Tout coureur participant à une de ces épreuves figurera de facon nominative dans les classements.
Pour plus d'infos, veuillez contacter les organisateurs concernés:
geldt trouwens niet voor fun licenties en master licenties. Die kunnen wel rijden waar ze willen.
staat hier een paar bladzijden eerder op deze thread. en dezelfde regel geldt eigenlijk voor elke niet-koers waar je aan deelneemt : de Sebastien Rosseler, den Assesse, den Sart-Tilman, Olne Spa Olne, etc...A d r i wrote:Dat wist ik niet, van die master licenties , maar is wel handig om weten.
Neen, de hagelandse chrono staat op de kalender van de bond, dus dat is no problemo !!!
-
ChronoRace
- Mountainbiker