Isaac impact
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- JanMan
- Mountainbiker
Dat was zijn Specialized Carbon S-works hardtail.it's me ! wrote:Hij vertelde mij dat de kader iets te klein was. Ben daar enkele weken geleden ook geweest. Toen was de bike al uit elkaar gehaald....
Hij heeft zijn borstbeen gebroken. Maar voor de rest viel het wel mee denk ik.Hubertje wrote:owla.. Dat is wel minder. Was het een zware (ik bedoel, terecht kapotte bike) val?
En hoe gaat het met de eigenaar?
-
Blackadder
- Mountainbiker
Post by Blackadder »
Ik heb twee dingen geleerd uit die crash : één bomen gaan niet uit de weg en twee een helm is geen luxe. Mijn atmos helm was op 2 plaatsen gebroken. Ik ben nu 5 minuten buiten westen geweest maar ik moet er niet aan denken wat het geweest was zonder die helm.
-
Blackadder
- Mountainbiker
Post by Blackadder »
Borstbeen is nie gebroken maar gebarsten en ribben gekneusd. Niezen,lachen en hoesten zijn wel pijnlijk.
Fietsen heb het gisteren eens geprobeerd en het lukt al terug een beetje. Enkel optrekken en oneffenheden geven wat pijn maar daar is een pijnstiller goed voor. Ik hoop maar dat er geen dopingcontrole is zondag in Retie
Alvast bedankt voor het medeleven/lijden.
Fietsen heb het gisteren eens geprobeerd en het lukt al terug een beetje. Enkel optrekken en oneffenheden geven wat pijn maar daar is een pijnstiller goed voor. Ik hoop maar dat er geen dopingcontrole is zondag in Retie
Alvast bedankt voor het medeleven/lijden.