S-Works Epic Carbon 2007 - updates!
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
- cubemaster
- Mountainbiker
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
Zelfde + commentaar als bij uw nieuwe HT.
Blijkbaar iemand met smaak...en de bijhorende centen!
Blijkbaar iemand met smaak...en de bijhorende centen!
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
Post by madskatingcow »
Ik vond het super pedalen, geen enkele pedaal die zo aangenaam voor de knieën was. Werkelijk geen stress op de kniegewrichten. Enig nadeel, net zoals bij Egg Beaters is dat ze bij gebruik op carbon schoenzolen deze wegvreten als sneeuw voor de zon. Misschien dat de Crank Brothers 'shoe shields' ook onder Time cleats passen?
Momenteel rijd ik met XTR, eveneens super pedalen, maar je moet je schoenplaatje wel veel nauwkeuriger afstellen omdat de beweginsvrijheid veel kleiner is
Momenteel rijd ik met XTR, eveneens super pedalen, maar je moet je schoenplaatje wel veel nauwkeuriger afstellen omdat de beweginsvrijheid veel kleiner is
- Ruben S.
- Mountainbiker
mercikes.madskatingcow wrote:Ik vond het super pedalen, geen enkele pedaal die zo aangenaam voor de knieën was. Werkelijk geen stress op de kniegewrichten. Enig nadeel, net zoals bij Egg Beaters is dat ze bij gebruik op carbon schoenzolen deze wegvreten als sneeuw voor de zon. Misschien dat de Crank Brothers 'shoe shields' ook onder Time cleats passen?
Ik wou m'n Egg Beaters voor Time of Look wegdoen omdat deze de zool niet zouden invreten.