2.35 is altijd single ply...
@braby: is zou 2.35 achter leggen en een 2.5 voor, dan heb je die extra grip voor de bochten toch. En in die fox past hij met nog veel ruimte over.
@madrista: ja ik rij op de spot achter een troep gekken op bigbikes aan... thx voor het compliment
@alletwee: denk eens aan bashguard in plaats van een grote plaat, anders is die grote plaat op het einde van de dag kaas!
greetz
bettes
Freeride Classic of Passportes du Soleil?
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
merci voor de tip, heb het nagekeken en het is bij mij ook in ordemsxx wrote:Onzeker? Hier kun je checken of je ingeschreven bent en betaald hebtmtb arno wrote: en over de inschrijving, moest je eigenlijk een mail of het een of ander ontvangen normaalgezien? of is het inschrijven gewoon waar jej je startplaats hebt gekozen? ik heb de betaling gedaan maar heb daarna niets meer ontvangen.
-
madrista666
- Mountainbiker
Post by madrista666 »
Echt waar zijn knappe bikes die Turners, heb met 1 gereden op de Happy bike days ( weet wel het model niet meer, had 150mm veerweg ESX ofzoiets )bettes wrote:2.35 is altijd single ply...
@braby: is zou 2.35 achter leggen en een 2.5 voor, dan heb je die extra grip voor de bochten toch. En in die fox past hij met nog veel ruimte over.
@madrista: ja ik rij op de spot achter een troep gekken op bigbikes aan... thx voor het compliment
@alletwee: denk eens aan bashguard in plaats van een grote plaat, anders is die grote plaat op het einde van de dag kaas!
greetz
bettes
Ikzelf ga dan ook voor 2.5 en achter 2.35 doen denk ik ( tenzij 2.5 achter zou lukken )
thx voor de tip ( bashguard ) zijn die Race Face'en goeie kwaliteit?
-
madrista666
- Mountainbiker
Post by madrista666 »
@arno
heb ik met 4 of 5 gaten nodig? denk 4 hé? zal er dat dan maar opzetten hé, als nen ancien het me zegt
wa denk jij zouden 2.5 in men achterbrug geraken en niet van men wielen afrollen?
thx
heb ik met 4 of 5 gaten nodig? denk 4 hé? zal er dat dan maar opzetten hé, als nen ancien het me zegt
wa denk jij zouden 2.5 in men achterbrug geraken en niet van men wielen afrollen?
thx
- bettes
- Mountainbiker
Als je de cranks van je Santacruz hebt gebruikt heb je inderdaad 4 nodig. RF is goed en licht maar als je beresterk wil moet je een E13 bash kopen.MADRISTA666 wrote:@arno
heb ik met 4 of 5 gaten nodig? denk 4 hé? zal er dat dan maar opzetten hé, als nen ancien het me zegt![]()
thx
@arno: Waarom zou je een RF kopen als er een DRS onderweg is (en die zijn incl. een bash)...
Die band is een moeilijke, het zou kunnen zijn dat hij ertussen geraakt maar dat weet ik natuurlijk niet zeker. Dat is altijd proberen. Die downhill 2.5 zal waarschijnlijk wel stijf genoeg zijn om niet van je velg te rollen, maar je moet er rekening mee houden dat je ze op een xc velg legt...
greetz
bettes
-
madrista666
- Mountainbiker
Post by madrista666 »
jaat zene vo mij is 2.3 wel genoeg, maar gewoon omdat ze vertelden dat een 2.5 steviger was?