Het is gebeurd, Filip wereldkampioen!!!

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Post Reply
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

ivo wrote:Oef, toch nog een opsteker na dat fiasco van vannacht in NY.
=D>
Nie zieveren he Ivo, Justine is evengoed Belgische en ze was gewoon beter dan Kim (nu reeds 2 keer in een GS finale) :wink:

Dat ge daar voor wakker blijft, manmanman #-o

Wat mij aan dat tennis zo stoort is dat vandaag in de Gazet de ganse voorkant volstaat van tennis, en ergens in een hoekske een foto van Flupke...

loon naar werken vind ik het niet, ik denk dat Flupke wel iets dieper is moeten gaan dan die tennissers, alhoewl ik begrijp dat tennis nu eenmaal populairder is dan MTB.
Gobelijn
Mountainbiker

Post by Gobelijn »

A d r i wrote:
Gobelijn wrote:Even wat uitleg over het product in Fille z'n banden:
Dit is idd en product die Fille, Ronny Poelvoorde en Kris Lapere al een hele tijd met succes voor ons (Morgan Blue) test.
Het unieke aan dit product is niet enkel dat de kans op een lekke band veel vermindert maar dat je hiermee met tubelessvelgen gewone banden kunt gebruiken! Dit brengt met zich mee dat je een veel grotere keuze hebt aan banden en vooral dikten van banden!
De 3 renners zijn alledrie superenthousiast en tevreden. Voor meer info moeten jullie maar roepen.
eigenlijk wat Stan met zijn Notubes systeem al een paar jaar promoot?
Ken ik niet... wel interessant om eens te bekijken.
Polly
Mountainbiker

Post by Polly »

A d r i wrote:
ivo wrote:Oef, toch nog een opsteker na dat fiasco van vannacht in NY.
=D>
Nie zieveren he Ivo, Justine is evengoed Belgische en ze was gewoon beter dan Kim (nu reeds 2 keer in een GS finale) :wink:

Dat ge daar voor wakker blijft, manmanman #-o

Wat mij aan dat tennis zo stoort is dat vandaag in de Gazet de ganse voorkant volstaat van tennis, en ergens in een hoekske een foto van Flupke...

loon naar werken vind ik het niet, ik denk dat Flupke wel iets dieper is moeten gaan dan die tennissers, alhoewl ik begrijp dat tennis nu eenmaal populairder is dan MTB.
Wat ik nog erger vind is bijvoorbeeld VTM: 2 minuten over meirhaeghe gisteren en een half uur over voetballisten die op internationaal niveau ni meekunnen????
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Gobelijn wrote:
A d r i wrote: [
eigenlijk wat Stan met zijn Notubes systeem al een paar jaar promoot?
Ken ik niet... wel interessant om eens te bekijken.
IS jullie produkt dan niet op hetzelfde principe gebaseerd??
Of hebben jullie een ander concept uitgevonden?
Yakke
Mountainbiker

Post by Yakke »

etienne wrote:Ik denk trouwens niet dat mtb een tv sport is. Het duurt te lang en eerlijk gezegd ik vind een mtb wedstrijd op tv gewoon saai.
Te lang duren...dan zouden ze het wegrennen helemaal niet meer moeten uitzenden, terwijl dit toch heel populair is op tv. Wegrennen vind ik ook een stuk saaier dan MTB.
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Yakke wrote:
etienne wrote:Ik denk trouwens niet dat mtb een tv sport is. Het duurt te lang en eerlijk gezegd ik vind een mtb wedstrijd op tv gewoon saai.
Te lang duren...dan zouden ze het wegrennen helemaal niet meer moeten uitzenden, terwijl dit toch heel populair is op tv. Wegrennen vind ik ook een stuk saaier dan MTB.
behalve als ze in de Alpen of Pyreneeen (de Vuelta vanaf vrijdag !) fietsen, daar kan ik uuuuren naar kijken, als ik zelf niet aan het fietsen ben of course, dat doe ik nog liever :drunk:
Yakke
Mountainbiker

Post by Yakke »

A d r i wrote:
Yakke wrote:
behalve als ze in de Alpen of Pyreneeen (de Vuelta vanaf vrijdag !) fietsen, daar kan ik uuuuren naar kijken, als ik zelf niet aan het fietsen ben of course, dat doe ik nog liever :drunk:
Ik kijk ook graag naar wegwedstrijden, ook op het vlakke. Maar als ik moet kiezen tussen een wegwedstrijd of XC op tv hoef ik geen seconde te twijfelen hoor.
etienne
Mountainbiker

Post by etienne »

ik ook ni ... een wegwedstrijd :lol: :lol:
catchup!
Mountainbiker

Post by catchup! »

prachtige foto van de kampioen hier[url]
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Het is te hopen dat Specialized nu ook een S1 helm versie Filip meirhaeghe uitbrengt, zoals ze voor Cipo gedaan hebben. Ik heb eens een nieuwe helm nodig en DAT produkt van Specialized spreekt me wel aan...
Post Reply