21/01/2007 GENK Kattevenia

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Ghostrider 1
Mountainbiker

Post by Ghostrider 1 »

Ook van ons een dikke proficiat =D> =D> =D> om bij deze weersomstandigheden alles toch terug in orde te krijgen.Goed uitgepijld,bevoorrading =D> =D> ,douches =D> =D> en een lekkere corsendonk erna.

Tot volgende inrichting

TT Neeroeteren 18/02/2007
Jolyrodger
Mountainbiker

Post by Jolyrodger »

Lucky22 wrote:vandaag ook met het vrouwtje afgezakt van Brussel naar Genk. .
Terril lag er inderdaad goed bij en viel qua inspanning zeer goed mee : mijn vrouw was zelfs wat teleurgesteld dat het "dat maar was" maar waarschijnlijk zijn de moeilijkste stukken niet benut geweest.
Dan is het toch gelukt met het vrouwtje =D> . Prima. Als ze teleurgesteld was dat het "dat" maar was, dan zeker terug komen ergens in November voor de tt van Genk Winterslag, die iets anders en tot bijna boven gaat, en zeker wat steiler afdaald. Ideaal om de afdaaltechniek #-o bij te schaven!!
Ghostrider 1
Mountainbiker

Post by Ghostrider 1 »

[quote="Liberodger"][quote="Lucky22"]vandaag ook met het vrouwtje afgezakt van Brussel naar Genk. .
Terril lag er inderdaad goed bij en viel qua inspanning zeer goed mee : mijn vrouw was zelfs wat teleurgesteld dat het "dat maar was" maar waarschijnlijk zijn de moeilijkste stukken niet benut geweest.
[/quote]

Dan is het toch gelukt met het vrouwtje =D> . Prima. Als ze teleurgesteld was dat het "dat" maar was, dan zeker terug komen ergens in November voor de tt van Genk Winterslag, die iets anders en tot bijna boven gaat, en zeker wat steiler afdaald. Ideaal om de afdaaltechniek #-o bij te schaven!![/quote]

Kunnen misschien nog eens naar Limburg komen voor de toertocht in Neeroeteren op 18/02/2007
Navaros
Mountainbiker

Post by Navaros »

Spijtig genoeg hebben we ons laten afschrikken door het slechte weer 's ochtends vroeg... maar tegen de middag hebben we dan toch besloten om richting Genk te rijden in de hoop dat de pijlen er nog stonden. Dit bleek al snel ijdele hoop te zijn en hebben we dus maar de Bloso ritten in de buurt gedaan. 53km later stonden we terug aan de wagen. Modder viel in deze buurt eigenlijk heel goed mee. Het laatste stuk was over de weg te doen aangezien het te donker werd om nog iets te zien in het bos.

Fantastische streek en volgend jaar zijn we zeker van de partij om de mijn terrils te trotseren.
slapende biker
Mountainbiker

tt genk 21/01/2007

Post by slapende biker »

Gisteren ook de tt van Genk gereden .

Toen we vertrokken regende en waaide het , maar dat ging nadien gelukkig over , hebben zelfs nog zon gehad .

Ondanks het mindere weer toch naar Genk gereden omdat het een mooie streek is en een mooi parcour ( november 2006 ) .

In het begin enkele leuke dreven , nadien af en toe een klein hellingkje .
Ook waren er enkele leuke technische stukken bij .

De bevoorrading was ook ok , ook al heb ik hiet niet lang stilgestaan .

Daarna de terril opgereden al was deze precies korter dan die van november .
Net na dat we de klinkers waren afgereden van de terrril stond er een strakke wind waardoor we voet aan grond moesten zetten om niet van onze fietsen te waaien .
Daarna nog een leuk drassig stukje om vervolgens naar de aankomst te rijden .

Gelukkig hadden de organisatoren op enkele plaatsen omgewaaide bomen
omgezaagd zodat we eiegenlijk niet dikwijls van onze bike moesten .

Enig - puntje was de bepijling , op 2 km tijd enkele keren verkeerd gereden , pijlen te laat aangegeven .

Ik kom volgend jaar zeker terug naar deze tt , en hopelijk komt er inderdaad ook een zomer tt
bert bibber
Mountainbiker

Post by bert bibber »

gisteren vroeg vertokken met 6 man naar genk
bij de aankomst waren we bij de eerste
inschrijving verliep vlot ( met schotse muziek ) denk ik ??
8H10
plots een hevige stortbui iedereen had al goesting om naar huis te rijden
even gewacht en dan vertrokken
onderweg niet te veel modder

bevoorrading was in orde ( lekker soepke )
dan de gevreesde terril maar viel deze keer dik mee ( sommige stukken had je wind in de rug ) je mocht wel niet tot helemaal boven ( denk door te harde wind )

enig min punt was de splitsing met terril / zonder terril
was persies een kruispunt ( hier reden er veel fout )
voor de rest alles in orde
de afwezigen hebben ongelijk gehad deze keer

groeten bert
Post Reply