VISA Chrono Challenge 2007 ?

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Post Reply

Vond jij dit vorig jaar een leuk initiatief?

Ja
45
87%
Neen
7
13%

Total votes: 52

The Raceface
Mountainbiker

Post by The Raceface »

Ook dat motocrossparkoer gedaan. Blijkbaar stond er daar een pijl maar heb deze in iedergeval niet gezien. Dit was inderdaad een minpunt en heeft mij ook een 3 à 4 min gekost. Aankomst zone was ook niet goed gelegen. 'k heb zelfs een 5 tal sec moeten zoeken. Waarom doet men de aankomst niet gewoon bij het binnenkomen van Zillebeke, bv op de laatste paadje (het paadje waar we de spoorweg oversteken).
steph
Mountainbiker
Location: C'dale Scalpel 29 carbon2, F2000Lefty+CAAD2 , +Tandem Lapierre

Post by steph »

:-? Heb deze morgen ook gereden ;niet als chronorijder maar wel in groepje meegereden met chronorijders (nr39 en n°17 en...) Binnen gekomen in kleine 1h46 ,geschrokken van mezelf (in positieve zin dan :wink: ) Polar gaf HF-gemidd van 161bpm ,niet echt gezond zeker?! :roll:
Eerlijkheidshalve vertel ik er hier bij dat we crossparcours niet gedaan hebben !(moest je nu WEL of NIET?) Blunder van de organisatie [-X [-X duidelijke bepijling of pijl met "chrono-richting" er op ter hoogte van crossparcours ging al veel goed maken !!
Bepijling op parcours kon ook iets beter ,als je rekening houdt met de hogere snelheid waarmee chrono-rijders komen afgestormd op splitsingen...
Al bij al leuke rit gehad !
Duboisbiking
Mountainbiker

Post by Duboisbiking »

nr 17 was mijn broer, had sterk gereden.
sintesibrother
Mountainbiker

Post by sintesibrother »

al iemand de uitslag online gevonden?

grtz
Vlammer
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Expert, Colnago ARTE, Ridley Scorpion, Scott scale ltd

Post by Vlammer »

hehe, vermoed dat dit nog wat te vroeg zal zijn.
Heeft de uitslag uitgehangen? Misschien iemand zo'n blad mee, die zo vriendelijk wilt zijn dit in te scannen?
Is er een apart klassement tussen groepjes en enkelingen? Waarschijnlijk niet... Omdat het dit keer gevraagd werd.
sintesibrother
Mountainbiker

Post by sintesibrother »

Vlammer wrote:hehe, vermoed dat dit nog wat te vroeg zal zijn.
Heeft de uitslag uitgehangen? Misschien iemand zo'n blad mee, die zo vriendelijk wilt zijn dit in te scannen?
Is er een apart klassement tussen groepjes en enkelingen? Waarschijnlijk niet... Omdat het dit keer gevraagd werd.
De uitslag heeft uitgehangen maar zou juist willen weten hoeveel deelnemers er waren in de 18j - 40j klassement?
Klimmerken
Mountainbiker

Post by Klimmerken »

steph wrote::-? Heb deze morgen ook gereden ;niet als chronorijder maar wel in groepje meegereden met chronorijders (nr39 en n°17 en...) Binnen gekomen in kleine 1h46 ,geschrokken van mezelf (in positieve zin dan :wink: ) Polar gaf HF-gemidd van 161bpm ,niet echt gezond zeker?! :roll:
Eerlijkheidshalve vertel ik er hier bij dat we crossparcours niet gedaan hebben !(moest je nu WEL of NIET?) Blunder van de organisatie [-X [-X duidelijke bepijling of pijl met "chrono-richting" er op ter hoogte van crossparcours ging al veel goed maken !!
Bepijling op parcours kon ook iets beter ,als je rekening houdt met de hogere snelheid waarmee chrono-rijders komen afgestormd op splitsingen...
Al bij al leuke rit gehad !
Ik reed met nummer 17 Steph. Sterk gereden man. Bedankt é.
ik ben na 7 tal km zwaar ten val gekomen maar was snel terug de fiets op.Het lag er veraderlijk bij op sommige plaatsen. Ik ben zeer tevreden over deze chrono.
jonathan
Mountainbiker
Location: giant xtc composite reba wc sram X.O xt crossmax st wcs slr cannondale svc 700

Post by jonathan »

ik heb de chrono gereden deze morgen en rond km 30ofzo rechtdoor ipv rechtsaf te gaan gereden waardoor een 5tal min verloren door te zoeken achter een pijl en terug te moeten keren, (was niet de enige)

maar toch nog afgeklokt op 1u54 en 54.8km op de teller en met een gemiddelde van 28.4

mijn vriendin was zelfs rapper of ik ze heeft 1u53 gereden maar niet verkeerd gereden en behaalde zo de 4e plaats bij de dames
jo
Mountainbiker

Post by jo »

ook geweest , snelle wedstrijd . tis wel geen echt mountainbike parkour he , 80% was asvalt . technis ook niet .Twas wel eens plezant om zo te knallen . was een goeie training . want binnen 2 weekskes beginnen de echte dinges , kijk er al naar uit .
Crossparkour da mocht inderdaad wel wa beter aangeduid zijn of we al dan niet moesten rijden .
.
BikingBrecht
Mountainbiker

Post by BikingBrecht »

sintesibrother wrote:
Vlammer wrote:hehe, vermoed dat dit nog wat te vroeg zal zijn.
De uitslag heeft uitgehangen maar zou juist willen weten hoeveel deelnemers er waren in de 18j - 40j klassement?
Ik ben rond 14u de uitslag eens gaan bekijken. In de categorie 18-40j waren er 138 renners die in de uitslag zijn opgenomen. Er stonden er nog een 5-tal op die gediskwalificeerd zijn (of niet aangekomen).
Ik heb geen kopie van de uitslag. Meer kan ik niet zeggen
Post Reply