ben echt sprakeloos , zo orgiNEELTS biker wrote:dan zou jij te lang moeten wachten alvorens je mag vertrekkenledda wrote:Hi,
waarom laten ze de rappe manne ni eerst van start gaan en tegen 't eind van 't vertrekuur de mensen met de kids, oudere en beginners
tegen dat de laatste vertrekken zijn de eerste al terug thuis
zou voor vele een oplossing zijn![]()
07/01/07 - Herentals
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
De voorbije jaren altijd al rond half 10 daar aangekomen en nog nooit ergens moeten wachten, ni bij inschrijving en ni onderweg. Bovendien als je de 65 km doet rij je die extra km-ers zeeer rustig.
Maar ja, als je echt ni anders kan dan vroeg vertrekken is de kans groot dat je staat aan te schuiven. 4-pinkers op en go go go

Maar ja, als je echt ni anders kan dan vroeg vertrekken is de kans groot dat je staat aan te schuiven. 4-pinkers op en go go go
Gasten ,
Traag of rap daar gaat het hier niet om in dit forum, het is gewoon een geweldige toertocht en de 65 km moet je doen indien je daar de mogelijkheid toe hebt. Ik gebruik deze als voorbereiding voor de 110 km van Wolfdonk dit jaar.
De zomer editie van 2006 in Herentals was in ieder geval geslaagd. En te horen aan het weerbericht zal het droog zijn zondag. De grond zal er iets minder droog bij liggen met momenten (het is overwegend zandgrond die goed doorlaat , zeker op de bloso lussen en in het militair domain ook).
Greetzzzz tot zondag

Traag of rap daar gaat het hier niet om in dit forum, het is gewoon een geweldige toertocht en de 65 km moet je doen indien je daar de mogelijkheid toe hebt. Ik gebruik deze als voorbereiding voor de 110 km van Wolfdonk dit jaar.
De zomer editie van 2006 in Herentals was in ieder geval geslaagd. En te horen aan het weerbericht zal het droog zijn zondag. De grond zal er iets minder droog bij liggen met momenten (het is overwegend zandgrond die goed doorlaat , zeker op de bloso lussen en in het militair domain ook).
Greetzzzz tot zondag
Ff klein vraagje aan diegenen die hier aan het zagen zijn of dat het wel berijdbaar zal zijn door al de regen van de afgelopen dagen!! Zijn jullie mtb'ers?? Is dat net niet de bedoeling van mtb'en?? Veel modder, technische stroken en meer van dat leuks of is het jullie toch maar te doen omdat gemiddelde zo hoog mogelijk te krijgen?? Rij dan op de weg da gaat nog veel sneller!! En als je achter trage rijder zit moe je hem voorbijsteken en als da nie lukt jammer e mannen da gemiddelde zal dan weeral stukje lager liggen!!
Voor de rest geen comment en hopelijk regent het de volgende dagen goed dat we daar lekker kunnen gaan ploeteren!! Zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalig
Voor de rest geen comment en hopelijk regent het de volgende dagen goed dat we daar lekker kunnen gaan ploeteren!! Zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalig
raaar: Herentals en technische stroken in 1 zin: waar liggen die?, ik ken daar ten hoogste enkele leuke singletracks.FireRain wrote:Ff klein vraagje aan diegenen die hier aan het zagen zijn of dat het wel berijdbaar zal zijn door al de regen van de afgelopen dagen!! Zijn jullie mtb'ers?? Is dat net niet de bedoeling van mtb'en?? Veel modder, technische stroken en meer van dat leuks of is het jullie toch maar te doen omdat gemiddelde zo hoog mogelijk te krijgen?? Rij dan op de weg da gaat nog veel sneller!! En als je achter trage rijder zit moe je hem voorbijsteken en als da nie lukt jammer e mannen da gemiddelde zal dan weeral stukje lager liggen!!
zoals je kan raden, als het zo blijft regenen
euh, een gem. zo hoog mogelijk?: ik mik op een zo laag mogelijk gem...wie me kent weet wat ik bedoel