als laatste tocht van 2006 moet ik helaas den dezen
helemaal onderaan mijn lijstje zetten qua fungehalte.
Het parcours was heeeel matig en saai. We hebben een goeie
50 kilometer in de benen en dat was ook het enige.
Heel jammer vond in dat het parcours op 100 meter
van dat keuneleutebosje passeerde en dit niet aandeed.
k'heb er zelf twee keer ingereden als extraatje.
29/12/06 Gits
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Hoi hoi
Net terug van Gits. Ik had hier toch veel beter verwacht. Zeer veel beton en weinig off road. De stukken off road die er in zaten waren idd hier en daar pittig te noemen. De bevoorradingen konden zeker beter, evenals de bepijling. De afspuitstand was ok, evenals de kantine en de inschrijvingen.
Ik had een echte klote tocht. Na 12 km bij ne plantenkweker, krijg ik een stuk van dat groen doek in de wielen gewaaid. =>>> Gevolg, zware val met de ribben op een houten paaltje die langs de kant van de weg stond.
Met pijn terug vertrokken, maar even later was het weer van dat. Mijn ketting slaat door en pardoes de wes in het water. Dan had ik nog 20 ijskoude kilometers te rijden BRRRRRR.
Mijn pech was dan nog niet gedaan, want in de laatste kilometers bleek dat mijn versnellingsapparaat zo goed als naar de kl......n is
. Damn. Mijn laatste rit van het jaar had ik mij anders voorgesteld.
Aan alle forumleden een GELUKKIG NIEUWJAAR EN BESTE WENSEN.
Tot in 2007
Greetz
De WES

Net terug van Gits. Ik had hier toch veel beter verwacht. Zeer veel beton en weinig off road. De stukken off road die er in zaten waren idd hier en daar pittig te noemen. De bevoorradingen konden zeker beter, evenals de bepijling. De afspuitstand was ok, evenals de kantine en de inschrijvingen.
Ik had een echte klote tocht. Na 12 km bij ne plantenkweker, krijg ik een stuk van dat groen doek in de wielen gewaaid. =>>> Gevolg, zware val met de ribben op een houten paaltje die langs de kant van de weg stond.
Met pijn terug vertrokken, maar even later was het weer van dat. Mijn ketting slaat door en pardoes de wes in het water. Dan had ik nog 20 ijskoude kilometers te rijden BRRRRRR.
Mijn pech was dan nog niet gedaan, want in de laatste kilometers bleek dat mijn versnellingsapparaat zo goed als naar de kl......n is
Aan alle forumleden een GELUKKIG NIEUWJAAR EN BESTE WENSEN.
Tot in 2007
Greetz
De WES
-
luccallens
- Mountainbiker
Post by luccallens »
genoten van de 52 km, lastig met die ijzige wind, goed dan er dan een beetje road tussenzat, goede bepijling,tweemaal een loopstrookje ingelast,
voelde me een klein beetje veldrijder,25,6 gem ,nogmaals proficiat.
voelde me een klein beetje veldrijder,25,6 gem ,nogmaals proficiat.
- frederic007
- Mountainbiker
Post by frederic007 »
Een door de ijzige wind zeker niet te onderschatten rit ,
jammer van het vele asfalt maar de klimmetjes erin maakten al veel goed.
Na de 52km was mijn pijp toch ook uit zulle, morgen op naar de rit in oudenaarde !!!
Iemand zin om daar af te spreken want mijn collegas zullen het laten afweten, vertrek rond 8h30-9h.
jammer van het vele asfalt maar de klimmetjes erin maakten al veel goed.
Na de 52km was mijn pijp toch ook uit zulle, morgen op naar de rit in oudenaarde !!!
Iemand zin om daar af te spreken want mijn collegas zullen het laten afweten, vertrek rond 8h30-9h.
hoi,
Juist terug van gits...bwa,het parcour is echt mijn ding niet,liever wa bossen en zo,maar ja,bos is er aldaar wel niet veel te vinden dus ja,al bij al...een pittig ritje(37km)en last van kniepijn weeral!!!Debepijling kon ietske beter,maar tis mss ook omdat ik vandaag alleen reed!!één keer misreden.....!!bevoorading was goed al kon het wat beter aangeduid zijn,er zijn er een paar voor die poort blijven staan en doorgereden,ik heb toch een soepje gedronken!!afspuitplaats was goe,een goe fijn straaltje met veel druk,heb mn bike eens goe gekuist want er stonden er maar twee voor!!!jammer van de wind(avs 21km/h)....twas een goe stutte mé gekapt zu!!!
tot de volgende!!!
Happy 2007 every one....!!!

Juist terug van gits...bwa,het parcour is echt mijn ding niet,liever wa bossen en zo,maar ja,bos is er aldaar wel niet veel te vinden dus ja,al bij al...een pittig ritje(37km)en last van kniepijn weeral!!!Debepijling kon ietske beter,maar tis mss ook omdat ik vandaag alleen reed!!één keer misreden.....!!bevoorading was goed al kon het wat beter aangeduid zijn,er zijn er een paar voor die poort blijven staan en doorgereden,ik heb toch een soepje gedronken!!afspuitplaats was goe,een goe fijn straaltje met veel druk,heb mn bike eens goe gekuist want er stonden er maar twee voor!!!jammer van de wind(avs 21km/h)....twas een goe stutte mé gekapt zu!!!
tot de volgende!!!
Happy 2007 every one....!!!
In die strook terug van westrozebeke heb ik een steen gepast, en vol gas overkop gegaan.
Voelde direct (kon het ook horen) dat er iets mis was met schouder.
Een drietal achterkomende bikers hebben mij geholpen waarvoor dank om de pechdienst te bellen.
Eerste gedacht was schouder uit de kom maar foto's in spoedafdeling tonen aan dat ligamenten van sleutelbeen zijn afgescheurd.
Blijkbaar veelvoorkomend letsel bij judo atleten door op de mat te vallen.
Schouder zit nu in verband en mag mijne vélo efkes vergeten
de rit op zich was anders wel ok
-
Fietsen Kurt
- Mountainbiker
Post by Fietsen Kurt »
Ook terug van Gits afgezien als de beesten volledig leeg gereden . Aan wat het ligt weet ik niet maar na een 10 tal km zere benen en het lichaam wil ook nie mee wat is de reden kan iemand mij raad geven want een paar weken geleden ging alles nog goed
Bedankt om je te komen vergewissen van de toestand. Ik ben ondertussen al wat bekomen. Ik heb waarschijnlijk licht gekneusde ribben en een gekneusde hand.Laurens Kinget wrote:Precies hetzelfde als jou wes, ik was het trouwens die met menne maat voor je reed. En die dan komen kijken hebben hoe je naast de planten lag![]()
wij delen dezelfde mening