13-14/01/07 KEMMEL

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
picco
Mountainbiker

Post by picco »

[quote="cowboy peter"]zal hier ook weer starten zaterdagmorgen. vorig jaar op het laatste de kemmel rechts laten liggen want we waren een beetje onderkoeld aan het geraken. 1100hm op 55km, 11 bergskes, modderig parcours, we zullen maar zeggen tegen de vrouw da we tegen 's middags nie gaan thuis zijn zeker.
Hopelijk zijn er dit jaar wel wa meer afspuitslangen, want vorig jaar was het met slechts 2 stuks wa heel triestig.[/quote]

uit fouten moet je leren en naar je deelnemers moet je luisteren,je hebt een punt en we hebben geinvesteerd in een nieuwe afspuitinstallatie met 2x6 afspuitkoppen.we kunnen ook een primeur voorstellen met een toestel(misschien 4) om gemakkelijker je fiets af te spuiten.
't zal ne lekkere braadworst met leffe worden die middag

de kodo's
www.vttkemmel.be
picco
Mountainbiker

Post by picco »

[quote="G-Unit"]1100 hm =D> nice
da is nog meer klimmen dan vorig jaar dan als ik me niet vergis.

de baggerstroken moeten een ook niet allemaal uit hoor. Een paar strookjes kunnen geen kwaad :P[/quote]

t'is inderdaad iets meer

kodo
www.vttkemmel.be
Brozie
Mountainbiker

Post by Brozie »

Vijf jaar geleden is het voor ons allemaal begonnen met deze tocht, dit is "de wieg" van de Xinoff's :bounce: :bounce: :bounce: We kunnen dus zeker niet ontbreken op deze prachtige TT. 'k Probeer alvast om zoveel mogelijk volk mee te krijgen [-o<
bonsai
Mountainbiker

Post by bonsai »

iemand enig idee over het aantal hoogtemeters over de 45km,
een goeie 800 of zoiets denk ik? :roll:
picco
Mountainbiker

Post by picco »

[quote="bonsai"]iemand enig idee over het aantal hoogtemeters over de 45km,
een goeie 800 of zoiets denk ik? :roll:[/quote]
De mensen die de 45 rijden moeten niet over de cats(55km 2x) en de boeschepe berg ,geen exacte hoogtemeters van de 45 km maar reken maar op een 900 m

kodo
www.vttkemmel.be
bonsai
Mountainbiker

Post by bonsai »

wow, toch nog zoveel =D>
fill
Mountainbiker

Post by fill »

t'schijnt dat die 55km niet voe janetten is?
awel der zijn hier twee tsjoeptrekkers die dandere ollemolle noar us goan rien zodat de mooze tot achter junder oren goat angen.

naar de hoogte meters moet ge niet kijken als ge hoogtevreeze hebt hé!
nie kwalijk pakken we zitten an de ricard. : :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk:
TREKKERTJE
Mountainbiker

Post by TREKKERTJE »

peinze da ge noste weeke genen ricard goat nodig hen, als ik dat hier allemoale goe leze goat da to in kemmel een pittig tochtje worden,ik goan der zien moar niet met ne ricard in mien botten zulle :drunk: :drunk: :drunk:
Dizze
Mountainbiker

Post by Dizze »

Als lid van de Kodo's (VTT Kemmel) heb ik de 55km afgemaald omdat ikzelf niet zal kunnen biken
't Is een pittig parcourtje met een paar stevige kuitenbijters en dus zeker niet voor strandjeanetten
Allez , allen de 55 , want ik sta op de verste bevoorrading den zaterdag
Ervine
Mountainbiker

Post by Ervine »

ik kom zeker :P
zal het gebruiken als voorbereiding op de ronde van vlaanderen :evil: die hoogteverschillen zijn welkom :oops:
Post Reply