Lichte bouten
Hier kunnen de gewichtsworstjes (weightweenies) terecht voor hun vragen, opmerking of ideeën met betrekking tot onderdelen en bikes.
-
wasbeer2006
- Mountainbiker
- Location: Cannondale F29 carbon 2 2013 - SRAM XX, Hope evo stealth, Notubes arch en crest
Post by wasbeer2006 »
echt? das niets voor hem, meestal mailt hij dezelfde dag of volgende terug. Zal hem wel ff een mail sturen.
(het is in nederland wel voorjaarsvakantie)
(het is in nederland wel voorjaarsvakantie)
-
wasbeer2006
- Mountainbiker
- Location: Cannondale F29 carbon 2 2013 - SRAM XX, Hope evo stealth, Notubes arch en crest
Post by wasbeer2006 »
Ik heb hem gisteren avond gemaild en hij gaat op vakantie. Zou voor zijn vakantie in ieder geval wat laten horen. Hij heeft het momenteel megadruk!
Hij is je niet vergeten! Hij wist namelijk meteen om wie het ging!
Hij is je niet vergeten! Hij wist namelijk meteen om wie het ging!
Ik zou graag wat meer rode bouten op m'n fiets monteren. M'n vraag is al eens gesteld, maar vertrouwen op slechts 1 antwoord doe ik niet.
Is het verantwoord om aluminium bouten te gebruiken voor de remklauwen en de remschijf? Zoniet, bestaan er titanium bouten in het rood? Ik zie enkel blauw, goud en zilver.
Is het verantwoord om aluminium bouten te gebruiken voor de remklauwen en de remschijf? Zoniet, bestaan er titanium bouten in het rood? Ik zie enkel blauw, goud en zilver.
-
wasbeer2006
- Mountainbiker
Post by wasbeer2006 »
Ik zou echt geen alu bouten gebruiken voor je remklauw. Titanium is geen probleem
-
$mokeyJoe
Post by $mokeyJoe »
Ik zou ook de raad van wasbeer2006 volgen.Ik rij echter niet met discs,maar moest ik er hebben,ik zou ook geen alu gebruiken hier,hoe echt WW ik ook ben.
Wat rood als kleur voor Ti betreft...ik denk niet dat je rood-rood gaat vinden maar eerder een magenta-paars achtige kleur.Dit komt omdat men met anodizeren van Ti geen dieprood kan krijgen.De kleuren kan je hier (ongeveer) zien.

Wat rood als kleur voor Ti betreft...ik denk niet dat je rood-rood gaat vinden maar eerder een magenta-paars achtige kleur.Dit komt omdat men met anodizeren van Ti geen dieprood kan krijgen.De kleuren kan je hier (ongeveer) zien.

-
$mokeyJoe
Post by $mokeyJoe »
Linkje voor de luiaards?!Wimbeest wrote:Hoe komt het dat die gast van extraparts voor €33 een hele kit aan Ti bouten aanbiedt, terwijl bij Syntace ofzo één boutje al makkelijk €6 a €8 ofzo kost?? Is er misschien een kwaliteitsverschil tussen al die (merken van) Ti bouten? Ben namelijk zeer geïnteresseerd in zo een tuningskitje...