Jah, da moet nie echt leuk geweest zijn.Héél plezant aan de feesttafel,als ze je moeten voeren en meegaan naar 't toilet
Ik ben een kleine twee maand serieus bezig met mtb, en ben in de derde week dat ik bezig was, lelijk op m'n bek gegaan. Aan een 30km/h een highsider gehad op een onverharde afdaling. Gelukkig had ik helm aan, want met m'n handjes zetten was het eigelijk niet genoeg, en heb ik van heel dichtbij de grond gezien.
Resultaat: kleine wonde aan m'n rechter oogkast, en een gespleten rib, waar ik na vier weken eindelijk geen pijn meer begin in te hebben. Mijne knie is intussen ook in snot gereden.
Mijne fiets van twee weken oud, afgebroken hydraulische rem (ola $$$) Mijne sportdokter zegt ontstoken kraakbeen, Weet iemand wat ik best wel en niet doet, want m'n dokter was nie echt duidelijk. Ik kruip nu en dan eens op m'n fiets om wat te rijden( want ik kan echt niet zonder) en ben elke keer terug op m'n plaats gezet door de pijn.
Conclusie: Ik denk dat ik te ontstuimig en te weinig bang ben geweest, dus risico verkeerd ingeschat.
NU ben ik wel enorm gekalmeerd, want ik wil hier zo snel mogelijk terug de oude zijn dat ik terug kan gaan rijden.
Mtb is gevaarlijk, in uwe zetel zitten is gevaarlijk, t'is maar hoe je het bekijkt. Van leven gaan we dood. Dan liever van te sporten dan vanin de zetel te hangen.