Aalst - Bloso +/- 60km

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Post Reply
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

LanasDad wrote:Aandacht op de BLAUWE route in Baardegem, daar waar ook bomen liggen, is het voor het ogenblik onmogelijk om door te komen zonder over en afstand van 150 a 200 meter door water te ploeteren. :oops: Water komt vermoedelijk van beek, over ondergelopen weiden op de route. Men kan niet langs links of rechts uitwijken (prikkeldraad) en water staat zo hoog dat zelfs trappenas van fiets volledig onder water verdwijnt.
Dus indien je echt wilt rijden, neem uw bottekens mee! 8)
ja tof hee
das pas biken, bedankt om het zo te leggen

Streets
Chalpina
Mountainbiker

Post by Chalpina »

Ben gisteren de blauwe route gan rijden. In Baardegem, zoals Lanasdad het zegt boven, het is voor het ogenblik (onmogelijk) om door te gaan. Ik ben wel door gegaan maar het was met natte voeten.
Na dat, was het zeer tof, tot na het voetbalveld van Meldert, is het daar voor de mtb van aalst moet 300m verder na rechts gaan geschrijven, er zijn werken daar en ik denk dat de pijltjes zijn daar nietmeer. ik ben daar mis gerijden want in ben aan het kerk van meldert gekomen er daar zijn er geen piltjes.
LanasDad
Mountainbiker

Post by LanasDad »

GEVAAR - GEVAAR - GEVAAR - GEVAAR - GEVAAR

Ik ben daarnet de rode route nog eens gaan rijden en blijkbaar hebben ze aan de afdaling (naast de autostrade) betonnen blokken geplaatst! :evil:
Dit is dus mega gevaarlijk want als je niet kijkt vlam je daar gewoon op en ik wil zelfs niet denken wat de gevolgen kunnen zijn...

Vanuit de dienst sport zijn we ermee bezig, de betonblokken zullen morgenvroeg worden verwijderd. Gelieve dus vandaag (19/4/07) nog het tallud te vermijden!!!!
DERAILLEURKE
Mountainbiker

Post by DERAILLEURKE »

Deze morgen de Rode route gedaan van Aalst. Vertrokken vanuit Ninove langs het denderpad om dan de rode route te starten aan de E40-brug.
Stukje in het bos was plezant. Meerdere keren verloren gereden, een bordje hier en daar meer zou dit kunnen verhelpen.
Mede door het mooie weer zijn verschillende bordjes overwoekert met bladeren en dus niet zichtbaar.
1 keer zwaar verkeerd gereden. Bij het terugrijden en opzoek naar de juiste route 3 mtb'kers gezien, 2 met MTB tenue.
Dankzij hen terug de juiste weg gevonden.
crash biker
Mountainbiker

Post by crash biker »

Chalpina
Mountainbiker

Post by Chalpina »

Ben zondag 6 mei, de blauwe route gan rijden, of wel was ik niet wakker of wel zijn er piltjes ir en daar weg. Meerdere keren verloren gereden.
pugke
Mountainbiker

Post by pugke »

heb een groot probleem :-D
heb gisteren de rode route gedaan en ben die fameuze afdaling naast de autostrade niet tegengekomen. ben nu al een ganse tijd aan het denken waar ik kan misreden zijn, maar kan het niet bedenken.
die afdaling is toch, al ik het mij goed kan voorstellen aan de hand van da filmpje, eigenlijk aan de sporthal in erembodegem?
pugke
Mountainbiker

Post by pugke »

heb mijn probleem al gevonden denk ik :-)
aan de sporthal in erembodegem ben ik het denderpad opgereden en gevolgd tot aan de brug onder de autostrade, dan meteen links, ...
ben nu tot de constatatie gekomen dat ik op het denderpad nog eens naar links moest voor ik onder de brug doorfietste :oops:

morgen eens gaan verkennen. :wink:
cimicke
Mountainbiker

Post by cimicke »

yep. volgens mij is daar een plakkaatje weg, want ik ben daar paar weken geleden ook ff verloren gereden.

Ik had gelukkig wel ne printout vd kaart mee waar ik wat kon op controleren...is zo'n smal baantje niet ver voor die brug.
absalon
Mountainbiker
Location: Granville u6-t6 ul , bianchi via nirone 7, thompson grenada, mach 5-tt

Post by absalon »

yep as ge van de sporthal naar beneden daar rijd komde op het jaagpad, dan ongeveer een 400-500meter links in dat baantje inslagen(klimmeke) dan komde in een straat, die rijde tot op het einde. dan gade daar naar rechts en vervolgens sla je de eerst volgende straat op u rechterkant direct in. dan gwn volgen komde op een soort kruispunt, nog gwn de baan volgen. en dan duikte offroad langs een soort bos, en dan ben je al langs die afdaling daar aan de berm van de autostrade.
Post Reply