Epic S-Works Fact (2006>>2010)
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- Sp33dFr34k
- Mountainbiker
Post by Sp33dFr34k »
Neenee, ik bedoelde dat ik de 2007 gehad heb en de 2008 nu nog wel hebit's me ! wrote:Heb je de 2008 ook al niet meer Janno?Sp33dFr34k wrote:200gr niet hoor, heb ze beide (gehad) en gewogen![]()
Is een zwart/rode reba wc geen optie Dr Gonzo?
Ik zou voor een Fox 2008 gaan of de witte Reba WC met rode belettering.
- Dr.Gonzo
- Mountainbiker
De vork van mij is een 2006 geen 2007. Gewicht was 1760g dacht ik en volgens de site van fox weegt de 2008 1530g dus dat zou op papier 200gr zijn?
De SID is geen optie onder een Epic voor mij, enkel goed voor een HT en dan nog... Een Reba heb ik geen ervaring mee maar denk toch dat ik liever bij Fox blijf, wat een verbetering van SID --> F100X.
De Pace misschien, maar die kleur en die lelijke lockout..
'T zal nog even wachten worden tot eind dit jaar.
De SID is geen optie onder een Epic voor mij, enkel goed voor een HT en dan nog... Een Reba heb ik geen ervaring mee maar denk toch dat ik liever bij Fox blijf, wat een verbetering van SID --> F100X.
De Pace misschien, maar die kleur en die lelijke lockout..
'T zal nog even wachten worden tot eind dit jaar.
- dirk_wuyts
- Mountainbiker
Post by dirk_wuyts »
Waarom is de SID niet geschikt voor een EPIC?Dr.Gonzo wrote:De SID is geen optie onder een Epic voor mij, enkel goed voor een HT en dan nog... Een Reba heb ik geen ervaring mee maar denk toch dat ik liever bij Fox blijf, wat een verbetering van SID --> F100X.
Bij mij werkt deze combinatie uitstekend.
- Dr.Gonzo
- Mountainbiker
De SID is een eenvoudige manier om aan het gewicht te werken maar toch blijf ik eraf. In de eerste plaats voor de beperkte veerweg 80mm ipv 100mm. En verder alle gekende of reeds besproken eigenschappen van de SID qua stijfheid,onderhoud,... maar ga er niet verder over uitwijden, het forum staat er al vol van.
En ja , ik heb zelf met de SID gereden en het verschil met een fox is enorm!
Op een mudbike of racer zou ik de SID nog overwegen maar de epic moet overal inzetbaar zijn en het karakter van de bike moet behouden blijven.
Maar als je goed leest, de SID onder een epic is geen optie voor mij, ik laat iedereen vrij in zijn keuze.
En ja , ik heb zelf met de SID gereden en het verschil met een fox is enorm!
Op een mudbike of racer zou ik de SID nog overwegen maar de epic moet overal inzetbaar zijn en het karakter van de bike moet behouden blijven.
Maar als je goed leest, de SID onder een epic is geen optie voor mij, ik laat iedereen vrij in zijn keuze.
- Sp33dFr34k
- Mountainbiker
Post by Sp33dFr34k »
Witte 2008 Fox zou er ook mooi onder staan denk ik.
Heb n 2007 RLC verkocht voor €500, met nog veel minder km's
Dus gok zo tegen de €350-400?
Heb n 2007 RLC verkocht voor €500, met nog veel minder km's
Dus gok zo tegen de €350-400?
Last edited by Sp33dFr34k on Wed 22 Aug 2007 20:15, edited 1 time in total.