Poperinge 15/08/2006

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Post Reply
the voltman
Kerstman

Post by the voltman »

Dit word mijn eerste deelname hier, ik overweeg de 100 of de 120 zal er van afhangen wat mijn medebikers verkiezen, heb hier ook al enkele brigandsbikers warm voor gemaakt.

Wij vertrekken om 07h00 in ingelmunster.

greetings the voltman
moddereter
Mountainbiker

Post by moddereter »

Zou heel graag de 120 doen maar helaas weinig tijd gehad om te trainen de laatste weken. Eerste drie weken van juli op verlof en daarna wel vier dagen gefietst in de Ardennen met het vrouwke, goed voor 350km. maar daarna nog maar één keer gereden (TT in Hooglede).
Wellicht vanavond nog een rit van een km of 70 maar meer zit er niet meer in.
Vrees dus dat de 120 iets te veel zullen zijn. Jammer dat we al vrij vroeg moeten kiezen tussen de 100 of 120. In elk geval zal ik het op gemak doen. Liever de volle afstand uitrijden aan 15gem dan er slechts 100 kunnen doen aan 19gem.
Nu maar hopen dat het weer beter is als met de marathon in Ieper op 1 mei.
picolo
Mountainbiker

Post by picolo »

en nu de vraag van de week :-D is er korting met mtb.be paspoort???
gonewild
Mountainbiker

Post by gonewild »

Moddereter, wanneer start je ?

Misschien kunnen we samen starten , ook een beetje uit vorm voor de 120km . maar ben er toch op gebrand hetzij op een rustig tempo
sean braire
Mountainbiker

Post by sean braire »

picolo wrote:en nu de vraag van de week :-D is er korting met mtb.be paspoort???
Nee, dit jaar (nog) geen korting. We hebben dit jaar heel wat kosten die we vorig jaar niet hadden en we willen niet inboeten aan kwaliteit. De korting kon er niet meer vanaf.
moddereter
Mountainbiker

Post by moddereter »

Slecht nieuws.
Gisterenavond op een stomme manier van de trap gevallen. Gevolg pols zwaar verstuikt en dus geen deelname. Verdoemme en was er zo op gebrand, het zal voor volgend jaar zijn.
Hopelijk moet ik niet al te lang aan de kant blijven.
sorry gonewild, zal voor volgende keer zijn
davy
Mountainbiker

Post by davy »

gonewild wrote:Moddereter, wanneer start je ?

Misschien kunnen we samen starten , ook een beetje uit vorm voor de 120km . maar ben er toch op gebrand hetzij op een rustig tempo
wij (Brigandsbikers) rijden ook de 100 ohf 120 aan rustig tempo.
Zelf heb ik nog nooit dergelijke afstand gereden met mtb.

Indien je niet alleen wilt starten wil ik gerust afspreken.
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

heb vorig jaar deze tt gereden en deze staat met veel voorsprong op nummer 1. Was mijn eerste ervaring met dergelijke afstand had er intensief voor getraind zelfs test laten afleggen om eigen trainingsschema af te werken en goed voorbereid vertrokken in poperinge.
Maar na 15 km zadelpen afgebroken en terug gereden met de moed in de schoenen gelukkkig was er fietsenverhuur en nog veloke vrij voor mezelf.
Pedalen verdraaid en opnieuw vertrokken met 15 km parcours kennis en volledige tocht van 120 km afgewerkt. in 5u30 terug bij af met 150 km in de benen stikkapot maar voldaan.Heb dit jaar velo binnen gedaan om volledig nazicht te krijgen ze zullen me nie meer liggen hebben daar boven. schitterend tt en zal zeker ieder jaar terug komen te mooi om te missen.
Sluit er zelf men winkel voor alvast bedank op voorhand want als alles maar half zo goed georganiseerd is als vorig jaar dan kan dag niet meer stuk schitterende organisatie.
lok 36000
Mountainbiker

Post by lok 36000 »

jocca wrote:k2-er dat treintje is obsoluut niet goed voor de gezondheid hoor, als bbq, lok36000 of een andere gek aan de boom schud, dan rammelt het treintje behoorlijk hoor. Hier en daar kan het al eens gebeuren dat ze ontsporen ...
het durft dan al eens een forum TGV te worden maar hier zou ik met zo'n afstand voor de wielen niet voor vrezen hoor. Lokske komt naar Poperinge om tegen 8 te kunnen starten. Dit is mijn uitdaging voor de zomer 2006
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

mannekes en vrouwkes ook natuurlijk!! ik heb even jullie advies nodig.
Sedert begin Februari zit ik terug op den fiets (na een pauze van 5 jaar)
voorlopig zijn mijn prestaties beperkt gebleven tot tochten van max. 90 km op het vlakke en tss 60 à 70 in de vlaamse ardennen.
kheb het mezelf int kopke gestoken om de 103 of mss de 123 km te doen.
Is dit te doen, mits een wat ingetoomd tempo of gak mezelf de tong op de hielen en de patatjes uit de grond rijden?
Post Reply