kessel

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Mr. Wallace
Mountainbiker

Post by Mr. Wallace »

Gf biker wrote:Uitslagen flanderscup
Raastig zen ik !!!

Wat voor achterlijke boeren zitten daar bij de bond. Ik stond zeker 10 plaatsen hoger. Ze hebben mij zogezegd ne ronde te weinig gerekend. Ik had het kunnen denken, op een gegeven moment kom ik door op de plaats waar ze altijd staan te noteren, en natuurlijk stonden die flippo daar met hunne rug naar de renners. Van gene niet dat ze dan geen deftige uitslagen kunnen opstellen.
focus_wrc
Mountainbiker
Location: LaPierre Pro alu sl * Rider Devil 1x1 * Concorde Prelude

Post by focus_wrc »

ik stel voor dat er toch eens via deze site mss eens een gesprek wordt aangegaan met de bond hoor, die cowboytoestanden zijn niet meer toelaatbaar vind ik.
Wij doen het voor onze hobby en verdienen er niets aan integendeel. We werken ons in het zweet om een zo best mogelijke prestatie te leveren. Wat we dan terugkrijgen van de bond, zij moeten werken voor de WBV, verdienen er wel aan, maar een zo best mogelijke prestatie leveren hoho #-o dat gaat te ver hoor.
Er zal iets moeten aan gedaan worden, dat dit gebeurt in wedstrijden van achter de kerktoren zonder vergunning (die zijn pas in orde) ja, maar op een flanders cup?
en als het niet rap gebeurt zullen er nog ferme ruzies aan te pas komen, let op mijn woorden :roll:
sleery
Mountainbiker
Location: twee wielen frame stuur ketting 2 remmen en een versnellingsapparaat

Post by sleery »

Mr. Wallace wrote:
Gf biker wrote:Uitslagen flanderscup
Raastig zen ik !!!

Wat voor achterlijke boeren zitten daar bij de bond. Ik stond zeker 10 plaatsen hoger. Ze hebben mij zogezegd ne ronde te weinig gerekend. Ik had het kunnen denken, op een gegeven moment kom ik door op de plaats waar ze altijd staan te noteren, en natuurlijk stonden die flippo daar met hunne rug naar de renners. Van gene niet dat ze dan geen deftige uitslagen kunnen opstellen.
voor mij vantzelfde denk ik, volgens mensen die telden rond den 30sten
focus_wrc
Mountainbiker
Location: LaPierre Pro alu sl * Rider Devil 1x1 * Concorde Prelude

Post by focus_wrc »

vala kheb ook prijs, zie topic melsen #-o
Tom M
Mountainbiker

Post by Tom M »

3 fotografen gezien en ik nog nergens gn foto's gezien ... Of vergis ik me?
sleery
Mountainbiker

Post by sleery »

idem dito, mountainbike.be was er ook, maar deze staan nog niet online. We zullen nog efkes moeten wachten.
Fons Moors
Mountainbiker
Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine

Post by Fons Moors »

MT wrote:3 fotografen gezien en ik nog nergens gn foto's gezien ... Of vergis ik me?
Kep die dag een filmke gemaakt.
Maar ik had ook ne kodak in mijn nek hangen voor wat fotokes te maken van de mannen en vrouwen van het 2mega-saeco team.
Zijn ook wat fotokes bij van Jan,Piet en Gustaaf...Dus.
heb ze gezet in een foto galerie op http://users.telenet.be/yves.mtb/ALBUM/index.htm
Fons Moors
Mountainbiker
Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine

Post by Fons Moors »

sleery wrote:idem dito, mountainbike.be was er ook, maar deze staan nog niet online. We zullen nog efkes moeten wachten.
http://users.telenet.be/yves.mtb/ALBUM/ ... ing106.htm
sleery
Mountainbiker

Post by sleery »

sjiek filmke, sta er welgeteld 2 seconden op :lol: , maar zo kunnen ze hier thuis toch ook eens het parcours inschatten...

er waren daar toch nog fotograffeteurs aan het werk?
zwiebertje
Mountainbiker

Post by zwiebertje »

Hoe lang zijn die fotograafeteurs nog in congé,dat duurt toch wel erg lang voor da filmke te ontwikkelen! :-D
Post Reply