Canyon

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Post Reply
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

Wie de laatste weken een fiets heeft besteld aan de "oude" prijzen en deze fiets nog niet heeft betaald of hij staat nog niet klaar voor verzending, kan de nieuwe (lagere) prijs aanvragen. Ik bestelde 10 augustus mijn XC5 voor 1499 en krijg 'm nu voor 1349. Zo heb ik al centjes vrij om 'm te upgraden. Het eerste dat ik vervang is de wielset. Wie dus interesse heeft in een niet-gebruikte wielset voor schijfremmen...let me know!
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

Wie de laatste weken een fiets heeft besteld aan de "oude" prijzen en deze fiets nog niet heeft betaald of hij staat nog niet klaar voor verzending, kan de nieuwe (lagere) prijs aanvragen. Voor die prijzen kijk je best op de site van Canyon. Ik bestelde 10 augustus mijn XC5 voor 1499 en krijg 'm nu voor 1349. Zo heb ik al centjes vrij om 'm te upgraden. Het eerste dat ik vervang is de wielset. Wie dus interesse heeft in een niet-gebruikte wielset voor schijfremmen...let me know!
The OM
Mountainbiker

Post by The OM »

TimDC wrote:Wisten jullie trouwens dat die mannen fietsboeren tot 40% winst maken op een velotje. :oops: Toch wel veel vind ik!

Daarom zijn die canyon's zo goedkoop he, want daar is geen tussenkomst van fietsboeren of andere kostelijke tussenpersonen.

bij mij staat het allesinds al vast dat ik volgende zomer (na een vakantiejob :wink: ) een canyon ga kopen. de Nerve XC reeks vind ik prachtig.
het enige waar ik wat twijfels bij heb zijn de veringen op goedkopere modellen (manitou black-radium)
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

The OM wrote:
bij mij staat het allesinds al vast dat ik volgende zomer (na een vakantiejob :wink: ) een canyon ga kopen. de Nerve XC reeks vind ik prachtig.
Hou er rekening mee dat de hogere modellen dan al zijn uitverkocht. Tot de XC5 kan je nu nog bestellen en dan is het hopen dat jouw maat er nog tussen zit. Ofwel bestel je dan model 2008 :lol:
The OM
Mountainbiker

Post by The OM »

veel hoger dan een XC5 was ik niet van plan te gaan hoor, misschien een XC6 omwille van de betere vork. Maar meer echt niet hoor :-D
Novis
Mountainbiker

Sandstone

Post by Novis »

Hallo,

Heeft er iemand meer info over de voorraad van Canyon Sandstone?
Ik ben vrij groot (1m95) dus ik denk wel dat ik een L of zelf een XL zal nodig hebben. Heeft er iemand soms al een Sandstone? Want ik vraag me af of de kleur meevalt in het echt. :)
Greetz
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

Bel naar Canyon. Zij zullen je zeggen dat je moet bestellen. Anders kunnen ze je niet zeggen of ze een fiets op jouw maat hebben. Je kan de bestelling altijd annuleren, kosteloos.
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

Hopla, levering weer uitgesteld. Onderdelen niet op voorraad. En ik heb m'ne oude vlo al verkocht #-o . Wie een Canyon bestelt, hou rekening met de vertragingen. Ik zeg niet dat dit altijd zo is, maar op het duits mtb-forum heb ik ook al berichten rond vertragingen gelezen.
steven Vl
Mountainbiker

Post by steven Vl »

Toen ik bestelde in maart was de leveringstermijn 6 a 7 weken.
Na ongeveer 4 weken kreeg ik echter bericht dat mijn fiets klaar stond.
Ik denk dat ze een beetje marge bij hun leveringstermijn tellen om klachten te voorkomen.
Herder Scubaluc
Kerstman

Post by Herder Scubaluc »

Hallo,

Dit weekend mijn eerste ritten gedaan met mijn custom Canyon Nerve RC9 '06 ( frame gekocht van forumlid gilbo ) en dan bijna volledig xt opgebouwd, en dit tesamen met juicy7 remmen. Wel, het resultaat vindt ik persoonlijk super ( totaal anders dan mijn Trek fuel 80 ). Ben eens benieuwd wat dit geeft op de iets zwaardere tochten in de ardennen.

Greetz, scubaluc
Post Reply