bikers gezocht regio turnhout

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Post Reply
de vallende mountainbiker
Mountainbiker

Post by de vallende mountainbiker »

ghost rides on wrote:wat word er gedacht van zondag? 8u half9 aan de sporthal? zondag zou het droog blijven. de modder zal er nog wel zijn maarja.
dan zit ik in wolfsdonk voor de 75-110 km... :bounce: :bounce: ..ik heb eens op mijn kalender gekeken ...en maandag 5 juni(pinkstermaandag) ben ik beschikbaar.. =D> ..we rijden dan in de voormiddag in grobbendonk een toertocht...maar als we dan ook om 13.30 ofzo vertrekken kan ik wel mee..dan sla ik eens mijne leffe over :^o :^o en haal ik die snamiddags wel in :roll:
Last edited by de vallende mountainbiker on Fri 26 May 2006 17:51, edited 1 time in total.
XeRpiO
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Comp 2006 / Fox / Sram / Avid / DT Swiss / Thomson

Post by XeRpiO »

Ik ga zondag waarschijnlijk de TT (fietspromo) rijden in Dessel.
Swannie
Mountainbiker

Post by Swannie »

Nu zondag ga voor mij ook ni, gaan w-endje biken in houffa... Maar dieje maandag 5 juni zou voor mij haalbaar zijn.
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

ben lee uwe mtb ziet er wel schoon uit, veel plezier gehad met hem te wassen ?

vind echt spijtig dat ik mijn cube nog ni heb, met wa chaans heb ik volgende week mijn geld en kan ik hem zaterdags met mijn pa gaan halen (bestellen) .
volgende week ga het ook ni gaan dus.
tja dan binnen twee weken da moet lukken laat k hopen (binnen 3 weekenden deees weekend mee gerekend 27/5 ) en dan sta ik er als ik hem heb teminste.

ps :mannen ni getreurd ge zult me leren kennen zijt daar maar zeker van 8)
en na de rit slagen we een leffeke op ons gezondheid achterover :-D
globetrotter
Mountainbiker

Post by globetrotter »

Hey bikers,
maandag 5 juni gaat voor mij ook. Een vertrekuur is nog nader te bepalen.

Bye.
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

zondag g aik niet. maandag eventueel mss wel.
White Ghost
Mountainbiker

Post by White Ghost »

Ello, ik ben van Beerse en ik zit ook met die onregelmatige uren ,4 ploegen wat zelfs weekends heel moeilijk maakt :roll: maar dat geeft me wel tijd in de week :bounce:

De 5de ligt in ieder geval al moeilijk :( maar als het een keer mogelijk is dan maak ik me zeker vrij!

Greetz
Mountainbiker

ik ga zo dadelijk de 3 lussen testen na enkele dagen regen..ik laat straks wel eens weten hoe alles erbij ligt :-D ...als het me nog lukt want mijne medebiker is sneller dan mezelf dus wordt het weerom werkendag om die knaap te volgen.. #-o....
Swannie
Mountainbiker

Post by Swannie »

Ben gisteren rood-groen gaan doen, de groene was ni te doen. Was juist een bende tractors doorgereden, plassen, schuiven... pfff, was echt ni plezant. Dan vond ik houffa int w-end nog véél beter doenbaar!
Mountainbiker

amai,ik heb betere dagen gekend :roll: ..het parkoer lag er dus idd redelijk zwaar bij...ik heb fameus moeten duwen om voorruit te gaan :P en idd,daar waar die tractors waren doorgekomen was een stuk ni te doen,daar ging mijn gemiddelde pijlsnel naar beneden :oops: maar ik ben toch blij dat ik geweest ben...de blauwe toer is er wel overgeschoten..die zal voor de volgende keer zijn...

info:

trip(van thuis uit) : 48 km
average : 22.3 km/u (was wel +- 10 km asfalt bij)

nog efkes tussendoor

gaat de rit op maandag(5 juni) door of niet? :-D
ik heb alvast men agenda aangepast =D>
Post Reply