13/05/06 Reningelst chrono
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
Speedbuster001
- Mountainbiker
Post by Speedbuster001 »
Heb je mij ook gezien toen ik lek stond, bijd e boeschepe berg. Kheb je nog eens gezien toen je juist weer vertrok vlak voor die balk daar. En het je dan nog eens gezien vlak voor de laatste bevoorrading.
- The Raceface
- Mountainbiker
Post by The Raceface »
Afhankelijk van het merk zijn tubeless banden niet veel duurder dan gewone buitenbanden, maar je heb wel wielen nodig met UST velgen.
wat een kl dag
eerst 150 km gebold en dan met goede moed de chrono gestart (als voorlaatste denk ik) nog geen 5 km weg en dan zo'n belachelijk roos pijleke gemist aan een hofstee bang in brikkeldraad op het erf...
Toch doorgereden in de hoop dat de schwalbes het zouden houden, bij het opdraaien in t veld echter op mijn doos door gescheurde band. Dag chrono en bedankt voor een extra pijltje.
Terug gewandeld, band vervangen en begonnen aan de toertocht, nog ns gevallen (die stenen voor een ongeveerde bike, afzichtelijk) en dan achterwiel kapotgeknald in die zottenafdaling
Leuke depannage gehad van de organisatie, terug naar auto met kapotte velo en dan maar bloemen gaan kopen voor ons ma.
Mooi weer, goei bevoorrading maar een rotdagje hehe.
eerst 150 km gebold en dan met goede moed de chrono gestart (als voorlaatste denk ik) nog geen 5 km weg en dan zo'n belachelijk roos pijleke gemist aan een hofstee bang in brikkeldraad op het erf...
Toch doorgereden in de hoop dat de schwalbes het zouden houden, bij het opdraaien in t veld echter op mijn doos door gescheurde band. Dag chrono en bedankt voor een extra pijltje.
Terug gewandeld, band vervangen en begonnen aan de toertocht, nog ns gevallen (die stenen voor een ongeveerde bike, afzichtelijk) en dan achterwiel kapotgeknald in die zottenafdaling
Leuke depannage gehad van de organisatie, terug naar auto met kapotte velo en dan maar bloemen gaan kopen voor ons ma.
Mooi weer, goei bevoorrading maar een rotdagje hehe.
Ja kozen,sleery wrote:ook net terug van mijn eerste chrono van het jaar , parcours was idd dik in orde, maar heb de tuimelperte van mijn leven gemaakt daar in die afdaling met die trapjes, bleek daar nu bij de laatste trap een balk te liggen
Ik heb mijn eerste chrono van mijn leven gereden.Mijn tijd weet ik eigenlijk niet maar ik zou gestrant zijn op plaats 62.Wat die tuimelperte bertreft :Volgende keer moet je de stoeltjeslift nemen , dan heb je die trapkes niet nodig en kom je toch ongeveer op hetzelde uit.
Allez hopelijk ben je rap terug de oude .
Doe de groeten an tante en nonkel é !
Als ik morgen de tijd heb post ik mijn bevindingen over de rit.
tot de volgende !
- Klimmerken
- Mountainbiker
Chrono Reningelst
Post by Klimmerken »
Goeie chrono gereden want ik klim enorm goed.
Mijn eindtijd was 2u20min. Weet er soms iemand wie gewonnen heeft en waar ik de uitslag kan vinden.
Mijn eindtijd was 2u20min. Weet er soms iemand wie gewonnen heeft en waar ik de uitslag kan vinden.