Waar de buik van vol zit loopt het hoofd van over ?!?!
Of hoe was dat ook al weer ....
Post by Filip van Nijlen »
Post by Johnny de Wit »
Schampen met de tonnen (nul komma een ton van hier, no brains in de kop van daar...) en als een mens dan eens terugschampt is het bleiten!manitou. wrote:denk dat Johnny nog een jaartje mag wachten op zijn foto's als ik toch gene toffe ben dan zal ik dat maar laten zien tov hem ook
Inge,inge c wrote:het was een zeer toffe dag , wij hebben er van genoten, en we zijn volgende keer zeker terug van de partij.
Ik wil iedereen in groep 2 nog van harte bedanken dat ze met mij zo'n last gehad hebben.
want was de traagste van den hoop , maar ja hier in het antwerpse is het allemaal zo plat, en was eigenlijk nog maar de 3 de keer dat ik met dees fietske in de bossen reed.
Dus iedereen bedank en filip bedankt om mij te duwen de heuvel op
groetjes en bedankt iedereen
inge en eric
Post by Guest »
Post by scott racer »
maurice wrote:Ik heb idd niemand horen klagen omtrent de snelheid van de groep.Dit is een dag voor ALLE bikers en bikesters. Iedereen is welkom, ook op de volgende winterdag. Maar vantevoren gaan we nog iets anders plannen, hierover binnenkort meer. Eerst moet ik nog met Filip e.e.a bespreken. Sommigen weten denk ik al waarover het gaat.
![]()
p.s.......er komt vuurwerk aan te pas.
maurice wrote:Ik heb idd niemand horen klagen omtrent de snelheid van de groep.Dit is een dag voor ALLE bikers en bikesters. Iedereen is welkom, ook op de volgende winterdag. Maar vantevoren gaan we nog iets anders plannen, hierover binnenkort meer. Eerst moet ik nog met Filip e.e.a bespreken. Sommigen weten denk ik al waarover het gaat.
![]()
p.s.......er komt vuurwerk aan te pas.