Affligem - Bloso
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
-
DERAILLEURKE
- Mountainbiker
Post by DERAILLEURKE »
Deze middag de blauwe route gedaan. Parcour lag er goed bij, ik kan mij voorstellen dat dit in het regen(winter)seizoen wel anders is. Sommige paden zijn nogal overwoekert met onkruid(tijd van het jaar natuurlijk)... Bepijling is redelijk goed, toch 1 keer verkeerd gereden. Er stond een auto voor het amsterdammerke waar de pijl op hing
. Over het algemeen plat parcour. Naarmate het einde in zicht is wel leuke bergjes vanaf men naar rechts opdraait op de kasseibaan. (In de buurt van afslag E40/Liedekerke/carpoolparking) Eenmaal over de brug van E40 nog 2 maal door een patattenveld, nu kurkdroog maar met regen zal dit andere koek zijn.
- crash biker
- Mountainbiker
Re: Tof parcours
Post by crash biker »
Gisteren de PSV-route gevolgd - een geluk dat er een paar onder ons waren die deze uit het hoofd kennen. Wijkt hier en daar een beetje af van de bloso-route. Eigenlijk wel spijtig dat niemand zich nog bekommerd om deze route.Zoneman wrote:Hallo bikers,
Het moet gezegd worden dat de bordjes niet altijd duidelijk te zien zijn. Maar wat je zeker zal helpen zijn de bordjes met de afkorting "PSV" op. Deze bordjes zijn groter en volgt eveneens deze route.
-
fietsertjeAnn
- Mountainbiker
Post by fietsertjeAnn »
Vanaf de zomervakantie werkt men nu met meter/peter van de blosoroute.
De bepijling is de laatste maand zeer goed aangepast.
Deze route werd in juli , augustus en september telkens al gereden door meter/peter en de tekortkomingen worden zo snel mogelijk opgelost.
Er is inderdaad ook een uitbreiding van 15 km die al op papier staat maar nog niet met bordjes aangeduid. Deze uitbreiding komt er zeker en vast.
Dan kunnen we er een ritje van 43 km van maken.
De bepijling is de laatste maand zeer goed aangepast.
Deze route werd in juli , augustus en september telkens al gereden door meter/peter en de tekortkomingen worden zo snel mogelijk opgelost.
Er is inderdaad ook een uitbreiding van 15 km die al op papier staat maar nog niet met bordjes aangeduid. Deze uitbreiding komt er zeker en vast.
Dan kunnen we er een ritje van 43 km van maken.
-
fietsertjeAnn
- Mountainbiker
Post by fietsertjeAnn »
Ik heb de uitbreiding al op papier maar ze moet binnenkort met de peters , ikzelf en sportverantwoordelijke gereden worden. Na goedkeuring worden de bordjes geplaatst.
Vanaf het ogenblik dat de bordjes er staan, plaats ik onmiddellijk een reactie.
Vanaf het ogenblik dat de bordjes er staan, plaats ik onmiddellijk een reactie.
- MaC'Red
- Mountainbiker
dat zie ik ook wel zitten.anemon wrote:Ok danku wel voor de reactie.Geen mogelijkheid om (in groep) mee te "testrijden"
Ik heb de route maandag ( 6 okt. ) gereden, ondanks de regenval de dagen ervoor viel het nog mee, wel enkele zompige stukken , bvb waar ge het land van den boer over / door moet.
MaC'Red