Of een duidelijk teken, dat er vraag is naar lichtere verende voorvorken, zou ook mooi zijn...A d r i wrote:auto of niet, hij had duidelijk geen vering nodig.. een nieuwe trend gezet? back to the roots?
EK kluisbergen LIVE
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
- slow motion
- Mountainbiker
Post by slow motion »
-
Bö Hanssön
- Mountainbiker
Post by Bö Hanssön »
Of zoals Axel Merckx en Johan Bruyneel: hebben die beiden niet eens een rit gewonnen na in een ravijn gesukkeld te zijn? En dat voor renners die anders bijna nooit een rit wonnen (ja ik weet het, da's een andere sport).joerio wrote:ook nog eens een voorbeeld dat alles in het koppeke zit.
(...)
- A d r i
- Mountainbiker
lichter dan een top-SID lijkt me moeilijk, en die zitten toch aan 1300g. Of je moet het binnenwerk er gedeeltelijk uitgooien en dan veert ie niet meer zo goedslow motion wrote:Of een duidelijk teken, dat er vraag is naar lichtere verende voorvorken, zou ook mooi zijn...A d r i wrote:auto of niet, hij had duidelijk geen vering nodig.. een nieuwe trend gezet? back to the roots?
-
Bö Hanssön
- Mountainbiker
Post by Bö Hanssön »
Ultra Fatty DL volgens weight weenies: +/- 1250 g. Een lefty ELO doet het ook niet slecht hé qua gewicht.
(http://weightweenies.starbike.com/listi ... nsionforks)
Hoedanook, het aanvoelen van een lefty doet een fatty in het niets verzinken.
(http://weightweenies.starbike.com/listi ... nsionforks)
Hoedanook, het aanvoelen van een lefty doet een fatty in het niets verzinken.
- slow motion
- Mountainbiker
Post by slow motion »
A d r i wrote:lichter dan een top-SID lijkt me moeilijk, en die zitten toch aan 1300g. Of je moet het binnenwerk er gedeeltelijk uitgooien en dan veert ie niet meer zo goed
Naar de toekomst toe zou het wel mooi zijn, een standaard verende voorvork zonder al te veel drieletter-benamingen die rond de kilo blijft
Yep, mijne '98 ook zoiets, ik zou Mr Whittmanns instructies wel eens willen volgen, maar heb m'n bedenkingen bij de resterende 'demping'...A d r i wrote:"A d r i"] ja, ik heb een SID van 1225 g met 63mm veerweg..
Straffe gast in lichte spullekes aankopen maar of dat em nog zo straf is als hij op zijn fiets zit, betwijfel ik ten zeerste. Die kerel heeft gewoon geen tijd om te fietsen als ge ziet tegen welk tempo hij nieuwe bikes in elkaar steekt.A d r i wrote:Der Heinz![]()
Straffe gast zenne, da's bij hem thuis precies een winkel.
Voor de mensen die niet weten waarover het gaat, der Heinz heeft oa deze vlo in elkaar gestoken:
http://www.light-bikes.com/bikegallery/ ... asp?id=451
cheers