14/08 La Bataille des Ardennes
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- Quadrifoglio
- Mountainbiker
- WT6
- Mountainbiker
Een regenvestje van Mountainbike.be, da zou nog eens wat zijn.Quadrifoglio wrote:Hey, nr11. It was I, QuadrifoglioNr 11 wrote:uiteindelijk heeft een Mountainbike.be er ons verder geholpen waar voor dank langs deze weg
Straf dat ge onder al die regenkledij nog een mountainbike.be tenueke kunnen zien hebt...
Zeker voor de modderhators...
- crazy ivan
- Mountainbiker
Post by crazy ivan »
Voor de eerste keer een chrono gereden
en voor de eerste keer is verder gereden dan vlaams brabant
de ardennen dus, is wel wat anders wat je daar onder je wielen krijgt, gekozen voor de 80 km, en ook uitgereden, wat ook de bedoeling was, de tijd was bijzaak, veel regen en slijk gezien, en na 30km bijna geen remmen meer, een deel van de afdalingen te voet gedaan
volgende keer ga ik toch beter weer afwachten 
- A d r i
- Mountainbiker
Heb met aandacht jouw verhaal gelezen, eigenlijk is het onverantwoord dat je zonder gsm, geld en degelijke kleding op een dergelijke tocht vertrekt. Voor de rest kan ik enkel maar zeggen, proficiat dat je toch nog zover geraakt bent.ATEGEV wrote:De volgende keer met zo'n onheilsweer zal ik wel mijn rugzak met trui en tel meenemen, want dan heb je altijd meer kans dat het materiaal begeeft.
Maar anders heb ik geen plaats voor een tel omdat ik enorm graag met zo'n suit aan rij en dat heeft maar één klein zakje achteraan. Ik bevestig dan ook mijn energiedrankjes en ev een tweede reserveband met tape aan mijn frame. Ge moet altijd voor uzelf een compromis maken tussen gewicht en voorzienigheid (reserve- en ander materiaal). Het heeft geen zin om uw achteraf te beklagen over de keuze die ge gemaakt hebt, het enige wat je kan doen is leren uit uw fouten voor de toekomst.
In het begin heb ik g1 kou gehad, alleen dat stilstaan heeft mij genekt.
ik rij ook al eens graag met een koers-suit maar al mijn gerief gaat dan wel in een camelbak.