14/08 La Bataille des Ardennes

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Quadrifoglio
Mountainbiker

Post by Quadrifoglio »

WT6
Mountainbiker

Post by WT6 »

Quadrifoglio wrote:
Nr 11 wrote:uiteindelijk heeft een Mountainbike.be er ons verder geholpen waar voor dank langs deze weg
Hey, nr11. It was I, Quadrifoglio :-)

Straf dat ge onder al die regenkledij nog een mountainbike.be tenueke kunnen zien hebt...
Een regenvestje van Mountainbike.be, da zou nog eens wat zijn.
Zeker voor de modderhators... :wink:
crazy ivan
Mountainbiker

Post by crazy ivan »

Voor de eerste keer een chrono gereden 8) en voor de eerste keer is verder gereden dan vlaams brabant :oops: de ardennen dus, is wel wat anders wat je daar onder je wielen krijgt, gekozen voor de 80 km, en ook uitgereden, wat ook de bedoeling was, de tijd was bijzaak, veel regen en slijk gezien, en na 30km bijna geen remmen meer, een deel van de afdalingen te voet gedaan :oops: volgende keer ga ik toch beter weer afwachten :lol:
ATEGEV
Mountainbiker

Post by ATEGEV »

onderkoelde bikers, falende talismannen :wink:
GRAPJAS!
rocco
Mountainbiker

Post by rocco »

uitslag weet iemand de site vind hem niet meer
WT6
Mountainbiker

Post by WT6 »

users.skynet.be/vttrooz

Maar nog geen uitslag online :(
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

ATEGEV wrote:De volgende keer met zo'n onheilsweer zal ik wel mijn rugzak met trui en tel meenemen, want dan heb je altijd meer kans dat het materiaal begeeft.
Maar anders heb ik geen plaats voor een tel omdat ik enorm graag met zo'n suit aan rij en dat heeft maar één klein zakje achteraan. Ik bevestig dan ook mijn energiedrankjes en ev een tweede reserveband met tape aan mijn frame. Ge moet altijd voor uzelf een compromis maken tussen gewicht en voorzienigheid (reserve- en ander materiaal). Het heeft geen zin om uw achteraf te beklagen over de keuze die ge gemaakt hebt, het enige wat je kan doen is leren uit uw fouten voor de toekomst.
In het begin heb ik g1 kou gehad, alleen dat stilstaan heeft mij genekt.
Heb met aandacht jouw verhaal gelezen, eigenlijk is het onverantwoord dat je zonder gsm, geld en degelijke kleding op een dergelijke tocht vertrekt. Voor de rest kan ik enkel maar zeggen, proficiat dat je toch nog zover geraakt bent.
ik rij ook al eens graag met een koers-suit maar al mijn gerief gaat dan wel in een camelbak.
rocco
Mountainbiker

Post by rocco »

het duurd wel lang voor de uitslag er op staat amai nie da ik zo goed zal geklaseert zal zijn want ben 5km verloren gereden
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

duurd, geklaseert ? :roll:
(kwestie van de tijd te doden in afwachting van de uitslag, een beetje vitten op schrijffouten)
TARGA
Mountainbiker

Post by TARGA »

"duurd" : Het begin van de zin wordt met een hoofdletter geschreven. Alsjeblieft, graag gedaan.
Post Reply