ja toch wel maar vooral in het centrum danMartenDC wrote:wtf? ik kan echt totaaaal nie op mn achterwiel rijden, allé, 10m ofzo...thieutie wrote:serieus!!!La-Pierre wrote: Ja, het is mij al gelukt om 1km op m'n achterwiel te doen!
ik 100 meter fzo
een goede vriend van mij rijd een toer rond de ring van waregem op zin achterwiel ma dies dan ook gestoord :p
die rijd iedereen da ik ken af :pzulke dingen ben'k echt slecht in, 'k kan zelfs nie bunnyhoppen behalve me mn klikkers
wel tamelijk goe in technische afdalingen, zou van de jaar echt nog eens willen gaan downhillen:)
bmx je regelmatig thieutie? ik wil mij daar nu me gaan bezighouden aangezien het ier in gent op kot nie echt voor de hand liggend is om te gaan mtben maar er wel een bmxpiste is:)
met mountainbike kan ik ook niet echt bunnyhoppen met mijn bmx wel das veel korter hé, tis niet da da minder weegt ze ofzo maja das gewoon veel wenbaarder enzo
het enige waar ik altijd schrik voor heb is dat ik mijn stuur te hoog trek en hem onder mij door duuw als ik over een jumpke spring ofzo, da kom je niet tegen hé met een mtb.
is da tof downhill? ma gevaarlijk zeker en die fiets kost stukken van mensen