iemand van regio Kruishoutem

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Post Reply
thieutie
Mountainbiker

Post by thieutie »

MartenDC wrote:
thieutie wrote:
La-Pierre wrote: Ja, het is mij al gelukt om 1km op m'n achterwiel te doen! 8)
serieus!!!
ik 100 meter fzo
een goede vriend van mij rijd een toer rond de ring van waregem op zin achterwiel ma dies dan ook gestoord :p
die rijd iedereen da ik ken af :p
wtf? ik kan echt totaaaal nie op mn achterwiel rijden, allé, 10m ofzo... :oops: zulke dingen ben'k echt slecht in, 'k kan zelfs nie bunnyhoppen behalve me mn klikkers :-? wel tamelijk goe in technische afdalingen, zou van de jaar echt nog eens willen gaan downhillen:)
bmx je regelmatig thieutie? ik wil mij daar nu me gaan bezighouden aangezien het ier in gent op kot nie echt voor de hand liggend is om te gaan mtben maar er wel een bmxpiste is:)
ja toch wel maar vooral in het centrum dan
met mountainbike kan ik ook niet echt bunnyhoppen met mijn bmx wel das veel korter hé, tis niet da da minder weegt ze ofzo maja das gewoon veel wenbaarder enzo
het enige waar ik altijd schrik voor heb is dat ik mijn stuur te hoog trek en hem onder mij door duuw als ik over een jumpke spring ofzo, da kom je niet tegen hé met een mtb.
is da tof downhill? ma gevaarlijk zeker en die fiets kost stukken van mensen
MartenDC
Mountainbiker

Post by MartenDC »

ah azo, ja bij mij is't bmx racen, me jumpkes en zo, ma 'k heb zelf nog gene bmx, ga daar keer voor beginne sparen
en downhill is fucking zalig 8) , ma als we da doen (nog maar 2x ze) is't naar winterberg da we gaan, in duitsland, daar kunt ge ne fiets huren voor een heel weekend en ebt ge ne skilift, en stuk of 4 verschillende afdaligen (een me kombochten, puur downhill me boomwortels en stenen en al, northshore (doe'k echt nie graag:p) en 4cross)
gevaarlijk is da nie zo vré, 't is te zien wa ge zelf durft, maja, ge leert da wel, 'k durf zelf ook nog zo veel nie ze, ma als ge zot zijt van mountainbiken is da zeker en vast nen aanrader om te doen:)
http://www.youtube.com/watch?v=O4JcEPhJ ... re=related
juist op dienen box in't begin en die road gap op 't einde ben'k nog te schui om mijn poten te breken:p
Ralphke
Mountainbiker

Post by Ralphke »

ik ben van Eke-Nazareth.
Ga regelmatig tijdens de week eens biken met mijn schoonbroer (is van de Pinte).
en in het weekend zijn wel wel te vinden voor de tochten!

greets
La-Pierre
Mountainbiker

Post by La-Pierre »

JE het is vakantie dus ge zegt maar wanneer het eens past voor jullie en dan kunnen we eens afspreken.

Liefst niet tijdens het weekend want dan zit ik op de koersfiets. 8)
thieutie
Mountainbiker

Post by thieutie »

La-Pierre wrote:JE het is vakantie dus ge zegt maar wanneer het eens past voor jullie en dan kunnen we eens afspreken.

Liefst niet tijdens het weekend want dan zit ik op de koersfiets. 8)
we zien wel moeten jullie eens zeggen wanneer het jullie past
MartenDC
Mountainbiker

Post by MartenDC »

voor mij past voorlopig alles peis'k behalve de woensdag=bmxtime^^
La-Pierre
Mountainbiker

Post by La-Pierre »

alle dagen van de week behalve de weekend dus :wink:

Al moet ik eerst nog een ander zadel kopen, dus zal daar eens werk van maken de komende dagen!

Dus niet op: Woensdag
Zaterdag
Zondag
zefii
Mountainbiker

Post by zefii »

ik wil anders ook wel eens mee ^^ bmij alles behalve de 10de !!

kan nog leuk worden maar ik hoop dat er ook tussen zitten aan een laag gemiddelde.... anders kan ik het wel vergeten
La-Pierre
Mountainbiker

Post by La-Pierre »

zefii wrote:ik wil anders ook wel eens mee ^^ bmij alles behalve de 10de !!

kan nog leuk worden maar ik hoop dat er ook tussen zitten aan een laag gemiddelde.... anders kan ik het wel vergeten
Kom er gerust bij! 8)

Ja de 10e is al sowieso uitgesloten.
En van dat gemiddelde moet ge u niet te veel aantrekken, het is gewoon in lozerbos dat we wat gaan rond rijden.
Dat bos is niet imens groot en dus zit ge wel altijd dicht bij elkaar , en het is nog altijd gewoon de bedoeling om ons te amuseren e. :wink:
zefii
Mountainbiker

Post by zefii »

La-Pierre wrote:
zefii wrote:ik wil anders ook wel eens mee ^^ bmij alles behalve de 10de !!

Kom er gerust bij! 8)

Ja de 10e is al sowieso uitgesloten.
En van dat gemiddelde moet ge u niet te veel aantrekken, het is gewoon in lozerbos dat we wat gaan rond rijden.
Dat bos is niet imens groot en dus zit ge wel altijd dicht bij elkaar , en het is nog altijd gewoon de bedoeling om ons te amuseren e. :wink:
jup, allegow wie gaater nu al mee en wanneer me der over te klappen gaat nie vorderen e gasten !!!
Post Reply