groen heeft vooral één ferme bergop waar ge uw peren gaat zien :)
de rode heeft er zo een stuk of 4 dus dat zegt al genoeg
Overijse - Bloso
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
De Moskensstraat, daar heb ik een haat liefde verhouding mee. Een kuitenbijter om U tegen te zeggen. Kort maar hevig. En idd oppassen als die nat ligt. Ik ben er zelf al 2 maal tegen de vlakte gegaan, zo glibberig is het daar.
Op de rode lus zijn er idd enkele hellingen die elkaar kort opvolgen. Maar wat naar boven gaat moet ook weer naar beneden!
Op de rode lus zijn er idd enkele hellingen die elkaar kort opvolgen. Maar wat naar boven gaat moet ook weer naar beneden!
- A d r i
- Mountainbiker
Vanmorgen dus een toerke gaan doen op de 3 valleien route. Japs was er, met nog ne maat van hem, en ik had ook een maat meegebracht.
Stoffig en er mocht wat meer zuurstof in de mistige lucht gehangen hebben, maar met een rijtijd van 1u45 hebben we ons zeker niet ingehouden.Een kleine 34 km betekent dus een gemiddelde van net geen 20km/u.
Er zijn dus inderdaad minstens 2 plaatsen waar een paaltje omver ligt. De paaltjes liggen wel met de kop in de goede richting.
Hierzie je de 4 Daltons, toen ik ze effe gestopt kreeg voor een fotoke
vlnr: Adri , Japs ,Olof en Japs' maat
Stoffig en er mocht wat meer zuurstof in de mistige lucht gehangen hebben, maar met een rijtijd van 1u45 hebben we ons zeker niet ingehouden.Een kleine 34 km betekent dus een gemiddelde van net geen 20km/u.
Er zijn dus inderdaad minstens 2 plaatsen waar een paaltje omver ligt. De paaltjes liggen wel met de kop in de goede richting.
Hierzie je de 4 Daltons, toen ik ze effe gestopt kreeg voor een fotoke
vlnr: Adri , Japs ,Olof en Japs' maat
Was tof om zo eens met anderen te fietsen. Nooit gedacht dat ik zo'n tocht tegen een behoorlijke snelheid zou kunnen rijden zonder ook maar op 1 moment dood te gaan. Ging heel vlot. Ook wennen dat we nooit moesten wachten op anderen, maar uiteindelijk geraak je zo nooit uit je ritme.
Voor herhaling vatbaar.
Voor herhaling vatbaar.
-
nicolasbxl
- Mountainbiker
Post by nicolasbxl »
die kasseiberg na die woonwijk, die zo eerst naar links krult en dan stijl rechts omhoogLuckyIron wrote:bedoel je hier "De Moskens"? oftewel die kassei-berg net als je het centrum van Terlanen doorgereden zijt?nicolasbxl wrote:groen heeft vooral één ferme bergop waar ge uw peren gaat zien :)
inderdaad, lekker klimmetje vooral als het nat ligt
al goed dat er een lang plat stuk daarna is
trouwens klopt het dat je op de rode route als je daar in het dorp komt (café op de rechterkant) ze je eerst in een vierkant laten rijden en je dan een heel stuk (1km?) bergaf moet zonder enige pijlen tegen te komen? plots zie je dan een pijl links omhoog in de andere richting geplaatst die je dus enkel ziet als je achter je kijkt