Niet dat het dan nog op een kilometertje min of meer steekt zulle
Ik heb er dit jaar al meer dan 11.000 opzitten
Jullie kunnen het best inpikken ter hoogte van de sporthal de spuikom in Oostende!Wielervriend wrote:We komen van Oostduinkerke. Waar kunnen we het best aansluiten in Oostende?
We rijden dan op het parcours naar de start om ons in te schrijven. We zijn zeker geen zwartrijders, dit staat niet in ons woordenboek!
Dan kan je best tot aan de start gaan, we blijven kort aan de kustlijn en gaan niet naar de polderss.i-Mac wrote:Ik kom met nog 2 kompanen vanuit Brugge met de bike naar de start. Of kunnen ergens inpikken tussen Vlissegem/Klemskerke?
Zo zal geschiedenTopbiker wrote:Dan kan je best tot aan de start gaan, we blijven kort aan de kustlijn en gaan niet naar de polderss.i-Mac wrote:Ik kom met nog 2 kompanen vanuit Brugge met de bike naar de start. Of kunnen ergens inpikken tussen Vlissegem/Klemskerke?
Grtz,
Ives
Post by SingleTrackMan »
Met het vriesweer van vannacht zullen die stroken niet lang boterzacht blijven. Momenteel -4° aan de grond te BruggeSingleTrackMan wrote:Ik heb al grote delen van het parcours gereden.
Je kan met alle vermelde soorten banden goed overweg op het parcours.
Er zitten iets vettigere stroken in die wel nog te doen zijn met strandbanden.
Alleszins een dikke pluim voor de zeevogels die er echt een schitterend parcours van gemaakt hebben met verschillende nieuwe stukken!
Post by meuldersraf »
Gisteren mijn MTB kapot geredenChrist D. wrote:Vanaf deze middag en vannacht plus morgen geen vorst meer , dus een spetterend bovenlaagje.