VROUWVRIENDELIJKE VTT
ZONDAG 22 JANUARI - DE HEUVELTJES VAN ERIKA - KLERKEN
Organisatrice Erika soigneert de vrouwen die komen biken in Klerken komende zondag : Verwarmde douches met privé kleedkamer en privé douche per persoon, en . . . zowel op de 34 km als de 45 km zijn er op de tweede bevoorradingspost (propere uiteraard) toiletten voorzien.
Allen daarheen, zekers !
Toiletten bij bevoorrading...
Alles wat met dames en mountainbiken te maken heeft hoort hier thuis, ook heren kunnen hier posten, zolang het maar dames én MTB gerelateerd is
- Max Power
- Mountainbiker
om eerlijk te zijn, als ik een vrouw zou zien zitten dan zou ik ff denken van: zit daar nu een vrouw (in het zicht) te plassen? Derna zou ik rap den andere kant opkijken, want kvind da nie echt opwindend om ne medemens zijn behoefte zien te doen, hoe knap die ook is. En kdenk dat ge al redelijk sick minded moet zijn om da wel opwindend te vinden... nie?
- misscycling
- Mountainbiker
Post by misscycling »
ik heb daar geen last van ik zweet da al uit.En moest k toch aan komaan broek af en achter ne boom e zeg.Was daar nu aan....wassen moej sowieso ze
-
mtb grietje
Post by mtb grietje »
Wacht maar tot uw eerste zomer-tt of liever marathon. Wedden dat je je dan toch eens/meerdere malen langs de kant gaat moeten zetten... En op een marathon (zeker chrono) heb je echt geen zin om een geschikte boom te gaan zoeken...misscycling wrote:ik heb daar geen last van ik zweet da al uit.En moest k toch aan komaan broek af en achter ne boom e zeg.Was daar nu aan....wassen moej sowieso ze
- devil biker
- Mountainbiker
Post by devil biker »
gan op de bike geen moeite doen om te kijken, veel te geconcentreerd op de weg dat ik t nog niet eens zie .
wij (de mannen) staan toch ook gewoon te pissen waar we kunnen (al hebben we wel een slurf(je)
mijn oogjes zijn al veel gewoon
wij (de mannen) staan toch ook gewoon te pissen waar we kunnen (al hebben we wel een slurf(je)
mijn oogjes zijn al veel gewoon
non pistuit
allé vrouwen,
als vrouw in een mannensport gaan we toch gewoon als elkeen ander in de boskes zitten!!!!
als mtb'er wil je een zijn met de natuur, dus doe je toch gewoon een pieske langs de weg, wa voor zever is da nu!!!
ben je zo preuts,schakel dan over op ballet of zo...
pas op... ben zelf niet voor douchen met anderen, maar geef toe, effe piesen in de struiken, daar ziet echt wel niemand iets van he!!!
karin
als vrouw in een mannensport gaan we toch gewoon als elkeen ander in de boskes zitten!!!!
als mtb'er wil je een zijn met de natuur, dus doe je toch gewoon een pieske langs de weg, wa voor zever is da nu!!!
pas op... ben zelf niet voor douchen met anderen, maar geef toe, effe piesen in de struiken, daar ziet echt wel niemand iets van he!!!
karin
non pistuit
allé vrouwen,
karin
karin
-
Lucky22
- Mountainbiker
- Location: veel te goed voor mijn benen (cannondale, gary fisher, Sandman)
mijn vrouw rijdt sinds oktober 2006 elke zondag een TT mee. Ik denk dat ze elke TT wel even in de struiken of achter een boom is gedoken (om te plassen hé
). Sinds ik haar een Camelbak heb aangeschaft en ze nog meer kan drinken durft het al wel eens te lukken dat ze 2x een plaspauze neemt, we rijden wel meestal de langste afstand. Enkel de allereerste keer vond ze het even onwennig maar ondertussen is het al lang routine geworden. Ze is veel banger van eventuele beet of een teek dan van een (ongewilde) blik van een medebiker 
tekenbeet?
wat betreft de teek...
met een tekendraaierke IN CIRKELVORMIGE BEWEGING UITDRAAIEN, niet recht uittrekken. indien de teek langer dan 24u kan aanwezig geweest zijn, dokter raadplegen,want dan neemt u best antibiotica. teken kunnen namelijk gevaarlijke ziektes overbrengen, doch echter enkel na 24u aanwezig te zijn geweest op de huid. m.a.w. de eerste 24u genoeg controleren en eventueel zelf verwijderen.
U mag gerust vertrouwen op mijn raad, daar ik zelf dierenarts ben.
karin
met een tekendraaierke IN CIRKELVORMIGE BEWEGING UITDRAAIEN, niet recht uittrekken. indien de teek langer dan 24u kan aanwezig geweest zijn, dokter raadplegen,want dan neemt u best antibiotica. teken kunnen namelijk gevaarlijke ziektes overbrengen, doch echter enkel na 24u aanwezig te zijn geweest op de huid. m.a.w. de eerste 24u genoeg controleren en eventueel zelf verwijderen.
U mag gerust vertrouwen op mijn raad, daar ik zelf dierenarts ben.
karin