Herentals - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Dafke08
Mountainbiker

Post by Dafke08 »

Ik ga deze avond de drie lussen nog is rijden. Ik hoop dat na de regenval van gisteren het er toch iets beter bij zal liggen, maar ik twijfel er aan.
SPECI
Mountainbiker

Post by SPECI »

Dafke08 wrote:Ik ga deze avond de drie lussen nog is rijden. Ik hoop dat na de regenval van gisteren het er toch iets beter bij zal liggen, maar ik twijfel er aan.
ben er juist geweest en het ligt nog steeds hetzelfde,mits en goede techniek is het wel bereidbaar :wink: ben 1 keer moeten afstappen omdat mijn voorderrailleur blokeerde en niet op tijd schakelde, voor de rest altijd met beide voeten in de klikkers :lol:
Dafke08
Mountainbiker

Post by Dafke08 »

Dat moet ik al geen hoog gemiddelde verwachten voor straks.
Black Phantom
Mountainbiker

Post by Black Phantom »

Dafke08 wrote:Dat moet ik al geen hoog gemiddelde verwachten voor straks.
Ik rij gewoonlijk tussen 24 en 25 AVS maar gisteren was dat slechts 21,3 :-?
Nog een tip: leg noppenbanden op ... dat geeft u toch een béétje grip :wink:
flyboy
Mountainbiker

Post by flyboy »

Black Phantom wrote:

ik dacht dat semislicks just betere grip gaven voor in los zand te rijden dan de winternoppebanden, of zit ik nu verkeerd? :-k
Cannonneke
Mountainbiker

Post by Cannonneke »

Op 't strand rijden ze toch ook met van die kale banden, of helpt dat alleen als je gewoon rechtdoor moet rijden zoals op 't strand ??
Blink360
Mountainbiker

Post by Blink360 »

Ik ben er deze ochtend ook geweest. (van iets voor elf tot halféén deze middag) vertrokken aan Kruisberg en idd. al meteen stukken los zand; even later op groen waren de singletracks nog berijdbaar maar gaven ze toch niet alle fun. Voor de rest dikwijls in bochten en stukjes duinen bergop los zand waardoor je elke maal terug te voet staat. Mijn AVS 21.1; let wel ben 10 minuutjes op de dool geweest in Kasterlee (anders zat ik wel rond 23)
Eind mei ben ik hier ook geweest en nu vroeg ik me af waar al die plassen op blauw en deels groen naartoe waren. Ik heb graag dat het droog is maar soms had ik het gevoel dat ik misschien beter naar zee geweest was om daar wat in het zand te bijten. Alhoewel; ik heb me getrakteerd op de toeristentoren en jullie locals mogen tevreden zijn om bij zo'n prachtig stuk natuur te wonen...
Dafke08
Mountainbiker

Post by Dafke08 »

Black Phantom wrote:
Ik zit ook meestal tussen de 24 en 25, als het geen slijk is, maar vorige keer had ik ook slechts 21,5. Tis nog wel maar de tweede keer dat ik de drie lussen ga rijden, die gemiddeldes tussen de 24 en 25 zijn telkens maar van twee lussen(groen en blauw). Ik ben nog niet lang bezig met biken, dus aan julie snelheidsduivels kan ik niet tippen. :lol:
Cannonneke
Mountainbiker

Post by Cannonneke »

En zeggen dat de winterduatlon van Kasterlee (net voor nieuwjaar) bestaat uit 15 km lopen, 3x de volledige route van Herentals en dus 105 km MTB en dan nog eens 30 km lopen

iemand zin :drunk:

vorig jaar was het de eerste keer en regende het een hele tijd. De winnaar deed er meer dan 8 uur over
SPECI
Mountainbiker

Post by SPECI »

Cannonneke wrote:En zeggen dat de winterduatlon van Kasterlee (net voor nieuwjaar) bestaat uit 15 km lopen, 3x de volledige route van Herentals en dus 105 km MTB en dan nog eens 30 km lopen

iemand zin :drunk:

vorig jaar was het de eerste keer en regende het een hele tijd. De winnaar deed er meer dan 8 uur over
mountainbike no problem maar da lopen [-X :-?
Post Reply