cristalp 2005
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
21/08/05
Kan er nog ingeschreven worden voor de Christalp 2005?
Via internet lukt het inderdaad niet goed...
Ik kom van Tignes en ben zaterdag 20/08/05 in Verbier.
Zijn er VTT'ers die ergens nog een slaapplaats teveel hebben?
Weten jullie hoe het onderweg met bevoorrading zit?
Thanks
Via internet lukt het inderdaad niet goed...
Ik kom van Tignes en ben zaterdag 20/08/05 in Verbier.
Zijn er VTT'ers die ergens nog een slaapplaats teveel hebben?
Weten jullie hoe het onderweg met bevoorrading zit?
Thanks
Normaal kan je nog tot de 15de online inschrijven lijkt me. Anders heb ik wel 2 startplaatsen van vrienden die alsnog vroegtijdig opgeven. Als iemand hun startnummer wil overkopen laat dan maar iets weten.
Zelf ook nog op zoek naar een slaapplaats dus daar kan ik voorlopig niet mee helpen.
Bevoorrading is goed, je krijgt drinkbussen aangereikt met water of soort ice-tea. Fruit en sport bars zijn er ook meestal. tegen einde aan wordt het assortiment nog meer uitgebreid.
Zelf ook nog op zoek naar een slaapplaats dus daar kan ik voorlopig niet mee helpen.
Bevoorrading is goed, je krijgt drinkbussen aangereikt met water of soort ice-tea. Fruit en sport bars zijn er ook meestal. tegen einde aan wordt het assortiment nog meer uitgebreid.
Inschrijving
Ik zou graag een nummere overnemen.
Laat me weten hoe je verder wil afspreken.
Hoeveel bevoorradingsposten zijn er?
Je moet eigelnlik alleen maar drinken voor de eerste km meenemen in een oude drinkbus?
Thanks
Laat me weten hoe je verder wil afspreken.
Hoeveel bevoorradingsposten zijn er?
Je moet eigelnlik alleen maar drinken voor de eerste km meenemen in een oude drinkbus?
Thanks
Toch nie zele .diesel wrote:'goed' rijden vorig jaarsugus wrote:Bestaat er een manier om een lager startnummer te krijgen?
dit zal mijn 3de deelname zijn en nog niet echt goed gereden .
Ik heb nummer 66 ( denk dat een licentie er ook voor iets tussen zit )
maar eigelijk speelt da gene rol ginder waar ge staat .
Vroeg inschrijven ( ik heb da gedaan september 2004 als ik me niet vergis )
Verleden jaar had ik nummer 59 en het jaar daarvoor 1106 .