09/04/05 - 10/04/05 Rillaar

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!

wat vinden jullie van een nachtrit of avondrit

Poll ended at Sun 17 Apr 2005 20:45

best leuk
34
76%
zus of zo
11
24%

Total votes: 45

kristoffer
Mountainbiker

Post by kristoffer »

Ik was niet op de toertocht rillaar dus ben benieuwd welke berg dat dat is van die 35 procent en waar is die juist gelegen? Is dat de montee impossible die ook in de toertocht van de knoetbikers zit waar jullie het over hebben?
Steven 13
Mountainbiker

Post by Steven 13 »

Wij noemen deze beklimming "de beklimming van DE IJSBEEK". Deze is gelegen achterkant van de Tienbunder richting Houwaart. Echt de moeite waard om er eens proberen op te rijden. Er hebben het er al heel veel geprobeerd, al velen zijn er gestrand op enkele meters van de top en al enkele zijn er volledig boven gereden. waarvoor =D> =D> =D>
Nr 11
Mountainbiker

Post by Nr 11 »

Van Cot wrote:btw, de 35% was er 42 op het steilste stuk, zijn de rillaarse bikers er zelf niet opgeraakt?

Maar
goed het is hen vergeven, ik heb er maar ene zien oprijden.
Ik zelf rijd er op en zelfs nog verder dan dat stuk gewoon de weg over en verder tot boven dus ik ben de ongekroonde koning van de ijsbeek
nr11
comp r
Mountainbiker

Post by comp r »

Biker Zjé wrote:Allez, dan zijn er toch nog lompe mannen geweest zoals wij :lol:
Voor ons was die 2de bevoorrading ook meer dan welkom geweest, maar soit.... niets aan te doen.
Op onze site staat intussen een verslagske
Hierzie, een 2mega collega. :-)
Steven 13
Mountainbiker

Post by Steven 13 »

Er staan al een deel van de foto's op het internet maar daar onze webmaster problemen heeft met zijn PC (of er gewoon niet goed mee kan werken) staan ze voorlopig nog in een verborgen hoekje ...
http://dirk-coremans.fotopic.net/

Groeten nr° 13
flip
Mountainbiker

Post by flip »

modderkieken wrote:
flip wrote:
Van Cot wrote:...
ik heb er ene gezien die op 5 meter van de top is moeten afstappen, gelukkig want ik riep juist hardop dat ik degene die ik daar aan op zag rijden een vat gaf!!!!!!!!!
Daarna bent ge maar snel verder gereden zeker :wink:
Idd, en het toppunt van al is dat ik hem erna nimmer heb zien voorbijrijden, en trouwens op 5m van de top is niet boven he...
Ief XC
Mountainbiker

Post by Ief XC »

alle, da bergske was toch vlot naar boven te rijden :-D
kmoest alleen wa hard roepen eer dat iedereen uit te weg ging :P
toch ook ergens wa pijlen gemist want had slechts 54 km
TEAM SAFETY JOGGER
Mountainbiker

Post by TEAM SAFETY JOGGER »

Steven 13 wrote:Er staan al een deel van de foto's op het internet maar daar onze webmaster problemen heeft met zijn PC (of er gewoon niet goed mee kan werken) staan ze voorlopig nog in een verborgen hoekje ...
http://dirk-coremans.fotopic.net/

Groeten nr° 13
De webmaster zal dan maar reageren zeker, ik moet die allemaal wel uploaden .... en dat gaat niet zo vlug. Maar dat ga ik u niet uitleggen hoe dat komt. 't Zal toch een beetje moeilijk zijn om dat allemaal te kunnen begrijpen. En aangezien ze er allemaal nog niet op staan (veel foto's, heel veel foto's) ...... Dus wachten is de boodschap, ik lever niet graag half werk. Binnenkort is alles te bewonderen op www.rillaarsebikers.be
Ik zal dit wel melden op dit forum.
Biker Zjé
Mountainbiker

Post by Biker Zjé »

comp r wrote:
Biker Zjé wrote:Allez, dan zijn er toch nog lompe mannen geweest zoals wij :lol:
Voor ons was die 2de bevoorrading ook meer dan welkom geweest, maar soit.... niets aan te doen.
Op onze site staat intussen een verslagske
Hierzie, een 2mega collega. :-)
Ja, idd.
Ben gisteren naar de ploegvoorstelling van 2mega geweest.
Onze Marc had kosten nog moeite gespaard om er iets moois van te maken.
Met zelfs aanwezigheid van Rudy De Bie en Jurgen Van Goolen.
Goede promotie voor de mtb-sport is steeds welkom. :wink:
lukke
Mountainbiker

Post by lukke »

Aan alle bikers die de 35% opreden: proficiat. Zijn er onder jullie ook ouderen? +40?
Post Reply