Zaterdag 11 en zondag 12 april rillaar
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Oldenbarnevelt
- Mountainbiker
- frits motaar
- Mountainbiker
Re: Zaterdag 11 en zondag 12 april rillaar
Post by frits motaar »
+1Oldenbarnevelt wrote:Hoe ligt het parcours er bij?
- frits motaar
- Mountainbiker
Post by frits motaar »
+1Oldenbarnevelt wrote:Hoe ligt het parcours er bij?
zo nat en vuil zoals tijdens de baanrit van vandaag zal het wel niet worden denk ik
ik en mijn koersfietske zagen eruit alsof we "offroad" gereden hadden
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
Post by madskatingcow »
Net terug - hier en daar toch wel enkele vettige stukken, maar goed te doen. 3km na de start een fikse regenbui gehad, dat helpt ook niet meteen 
Ik heb toen net even kunnen schuilen aan de 1ste bevoorrading (68 km). Organisatie, uitpeiling en uitlijning (veel kalk en linten gezien), was allemaal TOP!madskatingcow wrote: 3km na de start een fikse regenbui gehad, dat helpt ook niet meteen
Speedy G. wrote:Wij gaan rond 10u.15 vertrekken voor een verkorte versie van de 25km met mijn zoontje van 5.
Hopelijk rijden we niemand in de weg maar als ge ne hele grote ziet met ne kleine ervoor, heb een beetje medelijden en hou in gedachten dat hij nog maar 5 jaar is.
Aanmoedigingen zijn altijd toegelaten want daar krijgen die klein mannen vleugels van.
super papa
altijd fijn om te zien dat er papa's zijn die hun klein manne meenemen...
ik probeer altijd wel iets te zeggen tegen de mannekes, en je ziet ze plots 2-3km/u harder biken
PS:toertochten zijn voor ierders plezier. wie hard kan rijden,vind wel een verantwoorde manier om dit te kunnen doen! de mannen die denken dat ze hard kunnen rijden....=> komen bij zulke "vertraagde" inhaalmanoeuvre zelf in de problemen, maar "het is den andere" zijn "schuld".....
niks van aantrekken en de u amuseren met de klein mannen!
-
Speedy G.
- Mountainbiker
Tuurlijk nemen we hem mee.Gke wrote:Speedy G. wrote:Wij gaan rond 10u.15 vertrekken voor een verkorte versie van de 25km met mijn zoontje van 5.
Hopelijk rijden we niemand in de weg maar als ge ne hele grote ziet met ne kleine ervoor, heb een beetje medelijden en hou in gedachten dat hij nog maar 5 jaar is.
Aanmoedigingen zijn altijd toegelaten want daar krijgen die klein mannen vleugels van.
super papa![]()
ik probeer altijd wel iets te zeggen tegen de mannekes, en je ziet ze plots 2-3km/u harder biken![]()
PS:toertochten zijn voor ierders plezier. wie hard kan rijden,vind wel een verantwoorde manier om dit te kunnen doen! de mannen die denken dat ze hard kunnen rijden....=> komen bij zulke "vertraagde" inhaalmanoeuvre zelf in de problemen, maar "het is den andere" zijn "schuld".....![]()
Volgens mij zit het mountainbiken in zijn bloed want het eerste wat hij vraagt als we aankomen is waar het de week nadien te doen is.
Inderdaad, elke keer als er iemand iets zegt, gaan ze ineens een paar km/u harder.
Echt grappig om te zien.
De meesten hebben alle respect voor die klein mannen maar er zijn er toch sommigen die naar niets zien en hem bijna onderuit rijden om toch maar zo snel mogelijk voorbij te geraken.
Laten we hopen dat de regen van vandaag het parcours niet te fel veranderd heeft in een glijdende smurrie.
Kan er trouwens iemand bevestigen dat ik goed gegokt heb en denk dat er een bevoorrading staat vlak aan de oversteek met de N10 Diestsesteenweg?
Dat is zowat de enige gemeenschappelijke plaats die ik kon afleiden uit de online plannetjes.
- fieldbiker
- Mountainbiker
Post by fieldbiker »
Er zal een kleine delegatie Zwette Maanen aanwezig zijn.
Field
Field
- Fret Raket
- Mountainbiker
-
Rubber Duck
- Mountainbiker
Post by Rubber Duck »
Bv staat niet aan N10.Speedy G. wrote:Tuurlijk nemen we hem mee.Gke wrote:Speedy G. wrote:Wij gaan rond 10u.15 vertrekken voor een verkorte versie van de 25km met mijn zoontje van 5.
super papa![]()
ik probeer altijd wel iets te zeggen tegen de mannekes, en je ziet ze plots 2-3km/u harder biken![]()
PS:toertochten zijn voor ierders plezier. wie hard kan rijden,vind wel een verantwoorde manier om dit te kunnen doen! de mannen die denken dat ze hard kunnen rijden....=> komen bij zulke "vertraagde" inhaalmanoeuvre zelf in de problemen, maar "het is den andere" zijn "schuld".....![]()
Volgens mij zit het mountainbiken in zijn bloed want het eerste wat hij vraagt als we aankomen is waar het de week nadien te doen is.![]()
Inderdaad, elke keer als er iemand iets zegt, gaan ze ineens een paar km/u harder.
Echt grappig om te zien.
De meesten hebben alle respect voor die klein mannen maar er zijn er toch sommigen die naar niets zien en hem bijna onderuit rijden om toch maar zo snel mogelijk voorbij te geraken.![]()
Laten we hopen dat de regen van vandaag het parcours niet te fel veranderd heeft in een glijdende smurrie.
Kan er trouwens iemand bevestigen dat ik goed gegokt heb en denk dat er een bevoorrading staat vlak aan de oversteek met de N10 Diestsesteenweg?
Dat is zowat de enige gemeenschappelijke plaats die ik kon afleiden uit de online plannetjes.